پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

میهمان نوازی مردم گنبد کاووس از کاروان تدبیر و امید

دکتر روحانی در نشست خبری پایان سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان: 🔴باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم /قدردانی از استقبال و مهربانی مردم بسیار خوب و شریف استان گلستان 🔹رئیس جمهور روز سه شنبه در نشست خبری پایان سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46405
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

کرونا :

میهمان نوازی مردم گنبد کاووس از کاروان تدبیر و امید

دکتر روحانی در نشست خبری پایان سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان:

🔴باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم /قدردانی از استقبال و مهربانی مردم بسیار خوب و شریف استان گلستان

🔹رئیس جمهور روز سه شنبه در نشست خبری پایان سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان با قدردانی از استقبال و مهربانی مردم بسیار خوب و شریف این استان، میهمان نوازی مردم گنبد کاووس و دیگر شهرستان ها از کاروان تدبیر و امید، گفت: اجتماع با شکوه و احساسات خوب مردم، نشان از آنست که مردم با همه وجود از انقلاب و نظام خود پشتیبانی می کنند.

🔹حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی اظهار داشت: باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

🔹دکتر روحانی با تقدیر از تلاش همه مسوولان، نمایندگان مجلس، استاندار و بویژه نماینده ولی فقیه در استان گلستان که نقش تاثیر گذاری در تقویت اتحاد و همدلی در این استان دارد، اظهار داشت: خوشبختانه در استان گلستان با فداکاری و ایثار نیروهای مسلح امنیت خوبی برقرار بوده و با تلاش فرهنگی مسوولان شاهد وحدت و همدلی میان همه مردم و اقوام مختلف هستیم.

🔹رئیس جمهور با بیان اینکه استان گلستان دارای توانمندی ها و ظرفیت های بسیار گسترده و مستعد در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و گردشگری است، خاطرنشان کرد: استان گلستان اهمیت ویژه ای در کشور دارد و خوشحالم که در این سفر حدود ۵۸۶ طرح و پروژه افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

🔹دکتر روحانی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری میان برخی از بانک های عامل کشور و مسوولین اجرایی استان گلستان به ارزش حدود ۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های توسعه ای در این منطقه، ادامه داد: باید مسوولان استان گلستان برای اجرای این توافقات و تحول استان تلاش کنند.

آماری که روحانی به رخ احمدی‌نژاد کشید
دنبال کنید

🔹رئیس جمهور با بیان اینکه استان گلستان از تنوع آب و هوایی و استعدادهای مناسب کشاورزی برخوردار است، گفت: باید زمینه های لازم برای تشویق مردم به توسعه کشاورزی و کشت محصولات متنوع با بهره وری بیشتر و مصرف آب کمتر را فراهم کنیم.

دکتر روحانی با اشاره به ضرورت تلاش برای حل مشکل آب استان گلستان، اظهار داشت: مردم این استان نباید در کنار دریای خزر دچار مشکل آب باشند و باید با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت دولت در راستای نمک زدایی از آب و توسعه کشت گلخانه ای تلاش کنیم.

🔹رئیس جمهور با بیان اینکه در سفر گذشته کاروان تدبیر و امید به استان گلستان تصمیم گرفتیم تا ۲۲ هزار هکتار از اراضی این استان زه کشی شوند و امروز بیش از این انجام شده است، خاطرنشان کرد: ایجاد منطقه آزاد اینچه برون و سایر پروژه های استان گلستان، توسط دولت دنبال می شود؛ لایحه منطقه آزاد به مجلس فرستاده شده و امیدواریم از سوی مجلس مورد موافقت قرار گرفته و انجام شود.

🔹دکتر روحانی با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست در استان گلستان، گفت: پارک ملی گلستان، خلیج گرگان و آشوراده مناطقی مهم و دارای جاذبه های فراوان هستند و می توانند مرکزی برای جذب گردشگر باشند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi