شماره : 46287
۹ / ۱۰ / ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

فتوحات ۹ دی

نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب آفریده شد. حماسه ای که با حضور مقدرانه و آگاهانه مردم ، صرفاً به عنوان مدافعان اعتقادات و اهل بیت خلق گردید. 🔸جدی ترین دلیل شکل گیری و حضور جانانه مردم در این حماسه که قابل قیاس با تجمع ها

نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب آفریده شد. حماسه ای که با حضور مقدرانه و آگاهانه مردم ، صرفاً به عنوان مدافعان اعتقادات و اهل بیت خلق گردید.
🔸جدی ترین دلیل شکل گیری و حضور جانانه مردم در این حماسه که قابل قیاس با تجمع ها و راهپیمایی های این کشور از ابتدای انقلاب تا کنون نبوده همان اعتقاد دینی مردم نسبت به اولیاءالله و حضرت فاطمه ( سلام الله علیها ) بعنوان مدافعین آنها میباشد.
تجلی این حماسه موجب شد تا مقام معظم رهبری این شعور و بصیرت را چنین وصف نماید که : (( اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملت سجده شکر بجا آورده شود باز هم کم است. حماسه ای که محاسبات دشمن را بهم ریخت؛ محاسباتی که با همکاری و برنامه ریزی عده ای اقلیت در داخل از روی بغض و کینه شکل گرفته بود اما در این روز حماسی یک بار دیگر امت اسلامی با بصیرت عمل کرد و دشمنان مأیوس شدند ))
🔹عده ای شعار میدادند که تاریخ مصرف جمهوری اسلامی تمام شده است و از دیدگاه آنها امام رحمه الله علیه جلاد خوانده میشد.حضرت آقا در وصفشان فرمودند: (( اینها رأس فتنه نیستند بلکه رأس فتنه بیرون کشور است. اینها کوچکتر از آنند که بتوانند چنین کاری کنند و بازی خوردند، البته بازی خوردن آنها چیزی از گناه آنها کم نمی کند.))
🔹امروز در چهل سالگی انقلاب مشاهده میکنیم جوانان از شهرهای مختلف در دفاع از حرم معصومین در عراق و سوریه حجت شده اند، حجتی شده اند بر همه کسانی که فکر میکنند انقلاب رو به پایان است. به کوری چشم آنها چهل سالگی و قرنها را پشت سر خواهیم گذاشت.
🔹امروز تحریم را علم نموده اند تا مردم آزار دیده و نسبت به حکومت و رهبری بی میل شوند و تحریم بعد از ۹ دی پر رنگتر شده است و میخواهند انتقام شعور و بصیرت در ۹ دی را از مردم بگیرند.
بالاخره برخی طاقتها در برابر فشار اقتصادی کم میآورد و انتظار از دولت این است که توطئه تحریم دشمن را کاهش دهند. مردم نیز حق دارند شکایت کنند.
🔸در زمان فعلی بهترین راه ، مقاومت و انقلابیگری است ، نه پناه بردن به کدخدا.
روحیه انقلابی گری و حضور جوانان در اجتماعات مختلف انقلابی نیز از برکات (( فتوحات ۹ دی )) میباشد که انشاالله تا حضور حضرت مهدی ( عج الله تعالی فرجه شریف) این راه ادامه دارد.
علی محمد آقایی
فعال فرهنگی

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 46287 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز یکشنبه 9 دی 1397 ساعت ۲۱:۴۷:۲۷
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر