شماره : 46282
۹ / ۱۰ / ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

میرحسین موسوی یک خط برای انقلاب ننوشته / یک سیلی برای دفاع از انقلاب نخورده است

سردار هادی مقدسی، جانشین فرهنگی سپاه پاسداران در سخنرانی پایانی راهپیمایی باشکوه ۹دی دیماه که از مسجد شهیدان تا مصلای بزرگ امام خمینی (ره)گچساران برگزار شد با اشاره به حضور باشکوه مردم در این روز بزرگ اظهار کرد: ایران اسلامی در دوران قبل انقلاب از جایگاه بسیاری بالایی برای نظام سلطه برخوردار بود که می

سردار هادی مقدسی، جانشین فرهنگی سپاه پاسداران در سخنرانی پایانی راهپیمایی باشکوه ۹دی دیماه که از مسجد شهیدان تا مصلای بزرگ امام خمینی (ره)گچساران برگزار شد با اشاره به حضور باشکوه مردم در این روز بزرگ اظهار کرد: ایران اسلامی در دوران قبل انقلاب از جایگاه بسیاری بالایی برای نظام سلطه برخوردار بود که می گفتند سلطه بر ایران مساوی با سلطه بر جهان است.

وی افزود:دومین اهمیت ایران قبل از انقلاب داشتن منابع انرژی نفت و گاز بود و در سال ۵۲نفت ایران را به یغما می بردند و برای اینکه سلطه خود را در ایران تثبیت کنند رژیم پهلوی را حاکم کردند.

مقدسی تصریح کرد:نظام سلطه و آمریکا در طول ۵۰سال حکومت بر ایران جز فلاکت و بدبختی و تحقیر چیزی برای کشور نداشت.

جانشین فرهنگی کل سپاه در ادامه گفت:سالها ملت ایران توسط نظام سلطه با بی عرضگی رژیم پهلوی ضربه خورد و هیچ کارخانه ای در ایران احداث نکردند الا برای منافع خودشان.

مقدسی بیان کرد:تحقیر توسط آمریکا در این کشور اینگونه بود که اگر یک سگ آمریکایی پاچه شاه مملکت را هم می گرفت اجازه شکایت هم نداشت.

وی تصریح کرد:اما امامی آمد و کشور را از منجلاب فساد نجات دادند،فساد و فحشا شاه ایران به گونه ای بود که زبانزد عام و خاص شده بود.

جانشین فرهنگی کل سپاه افزود:وقتی امام(ره)آمدند آمریکایی ها به لرزه افتادند امروز جوانان نسل چهارم هوشیار باشند که آمریکا همان امریکای قبل از انقلاب است.

وی بیان کرد: در قبل از انقلاب ۲۰۰ لژ فراماسونری وابسته به آمریکا در ایران وجود داشت ،امروز هم فراماسونر ها و عوامل نفوذی در این کشور هم وجود دارند.

مقدسی تصریح کرد:آمریکایی ها عوامل نفوذی خودشان را همراه امام(ره) به ایران هم فرستاده بودند که بنی صدر از جمله این عوامل بود.

وی در ادامه افزود: امریکایی ها ترورهایشان را با همراهی عوامل نفوذی شان در اوایل انقلاب در ایران انجام دادند و جنایت های بسیاری انجام دادند.

دفاع از آرمان‌های اصیل الهی و اسلام ناب محمدی(ص) همتی جانانه می‌طلبد
دنبال کنید

جانشین فرهنگی کل سپاه اظهار کرد: میرحسین موسوی یک خط برای انقلاب ننوشته و حتی یک سیلی هم برای دفاع از انقلاب نخورده است.

وی افزود:امام راحل برای مردم مهم بودند امامی که به ما بیان داشتند که بنده به بنی صدر رای ندادم و خیلی ها در این زمینه انقلابی عمل نکردند.

مقدسی بیان کرد:مشی امام راحل این بود تا مردم در صحنه هستند مسئولین تمامی نهادها طبق قانون عمل کنند و امروز هم مقام معظم رهبری با توجه به انتخاب توسط مردم فرصت خدمت به مسئولین مختلف را می دهند.

جانشین فرهنگی کل سپاه اظهار کرد: برای حضرت امام و مقام معظم رهبری ،مردم مهم هستند و هیچوقت اجازه دوقطبی شدن در کشور را هم ندادند.

وی گفت:در عملیات مرصاد در مقابله با منافقین بیش از ۱۲هزار شهید دادیم،اما می بینیم که متاسفانه توسط برخی ها جای شهید و جلال در آن زمان چگونه عوض می شود.

مقدسی بیان کرد:نظام سلطه مجدد عوامل خودش را جمع می کند و برخی عناصر نفوذی در مجلس می گویند که تاکی باید جنگ باشد و حضرت امام فرمودند تا یک نفر از صدامیان زنده است جنگ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: عومل نفوذی وقتی جنگ تمام می شود پروژه ای به نام توسعه را مطرح می کنند،در آن زمان مردم دربرابر تهدید سازندگی مجاهدت سازندگی کردند و جلوی عوامل نفوذی انقلاب را گرفتند.

مقدسی تصریح کرد:امروز با تدبیر رهبری فرصت دوقطبی در کشور را به آمریکایی نداند و ملت این تجارب گذشته درس بگیرد.

جانشینی فرهنگی کل سپاه گفت:مشکلات این کشور به راحتی قابل حل است و اراده می خواهد و همت مسئولین را می طلبد.

وی افزود:برجام را عوامل نفوذی در مجلس در حد ۲۰دقیقه به تصویب می رسانند و رهبری در قم در این خصوص هم گلایه می کنند.

مقدسی بیان کرد:امروز راهبرد دشمن ناامید کردن مردم از انقلاب است با دو راهکار ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم و دیگری هم ابزار رسانه و فضای مجازی، که رهبری بارها رمز عبور از مشکلات را توجه به توان داخلی برشمردند.

فرماندارگچساران :گچساران مهد ورزشی کشور است / با مهیا نمودن زیرساخت ها شاهد شکوفایی و مدال آوری ورزشکاران این دیار خواهیم بود
دنبال کنید

جانشین فرهنگی کل سپاه اظهار کرد: امروز متاسفانه جای خدمتگذار و عوامل نفوذی جابجا شده است که حق مردم ایران خدمتگذاری است.

وی تصریح کرد:امروز نجومی بگیران برای ناامید کردن مردم وارد عرصه کارزار شده اند درحالی که مردم مستضعف حقوق های زیر یک میلیونی دارند.

مقدسی افزود:کسی که نتواند فرمان نائب امام زمان(عج) را تبعیت کندو اطاعت کند حتما مقابل امام زمان خواهد ایستاد ونیز مقابله خواهد کرد.

جانشین فرهنگی کل سپاه گفت:امروز هم عوامل نفوذی در ایران وجود دارند و مردم با بصیرت اسلامی باید مطالبه کنند و مقابل آنها ایستادگی کنند.

وی افزود:امروز تحریم برای ما یک تحفه الهی است و ملت باید حرکت کند و در انتخاب نمایندگان و مسئولین نفوذی که درد مردم را نمی فهمند هوشیار باشند.

مقدسی گفت:امروز دشمنان انقلاب در موضع ضعف قرار دارند و بسیاری از مردم غرب جمهوری اسلامی را الگوی خود قرار داده اند.

جانشین فرهنگی کل سپاه تصریح کرد:امروز سران فتنه با این همه خیانت و جنایت مورد رافت نظام قرار ‌میگیرند،امروز انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده است و آمریکایی ها از صدور پیام انقلاب وحشت زده می شوند.

وی تصریح کرد:امروز یک نیروی آمریکایی وجود ندارد که در ماموریت های شان از ترس نیروهای انقلابی ایران پوشک نبسته باشند و گذشت آن موقع که امریکایی ها موشک روانه کشورمان کنند که یکی بزنند ۱۰تا می خورند.

وی افزود: در سال آینده فتنه ای می خواهند به وجود بیاورند و مردم را در مقابل رهبر انقلاب قرار دهند با طرح مشکلات اقتصادی و فضای مجازی،اما پیروز واقعی این نبرد بازهم انقلاب اسلامی خواهد بود که با بصیرت ملت ایران با فرمایشات رهبر معظم انقلاب این پیج تاریخی را به سلامت خواهیم پیمود.

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 46282 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز یکشنبه 9 دی 1397 ساعت ۱۶:۰۵:۱۹
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر