پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نهم دی ماه ۸۸ نشان از روحیه انقلابی و جهادی ملتی ظلم ستیز دارد

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج گچساران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت ۹ دی اعلام کردند: حضور میلیونی و به هنگام مردم شریف ایران در ۹دی ماه ۸۸ نشانی از مردم سالاری دینی و بصیرت انقلابی بود و استقامت بی نظیر ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زد . این بیداری و هشیاری حماسه ماندگاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46259
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۸:۵۵

کرونا :

نهم دی ماه ۸۸ نشان از روحیه انقلابی و جهادی ملتی ظلم ستیز دارد

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج گچساران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت ۹ دی اعلام کردند: حضور میلیونی و به هنگام مردم شریف ایران در ۹دی ماه ۸۸ نشانی از مردم سالاری دینی و بصیرت انقلابی بود و استقامت بی نظیر ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زد .
این بیداری و هشیاری حماسه ماندگاری است که تا همیشه بر تارک تاریخ این مرز و بوم می درخشد.

ایشان متذکر شدند: ‌نهم دی ماه ۸۸ نشان از روحیه انقلابی و جهادی ملتی ظلم ستیز دارد که با اعلام برائت از ساختار شکنان جامعه پاسخی قاطع به فتنه‌ گران داخل و خارج دادند.
آنان که به بهانه تقلب در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اهداف شوم خود را دنبال می کردند این بار جام زهر را از دست ملتی نوشیدند که با حضور در صحنه بار دیگر وفاداری خود را به مقام ولایت به اثبات رساندند .
جناب سرهنگ نورایی نسب در این بیانیه‌ اعلام کردند : ملت ایران در این حماسه بزرگ نشان دادند طراحی کودتا و جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه و صهیونیسم، تاثیری در پایبندی مردم ایران به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ندارد .
مردمی که در حساس ترین برهه های تاریخ برای حفظ انقلاب از خطر پیوسته در صحنه بودند و از نظام و انقلاب در مقابل تهدیدات دفاع کرده اند.

در این بیانیه آمده است: آنچه در ۹ دی اتفاق افتاد تصادفی نبود بلکه حماسه شکوهمند مردمی بود که قدمهایشان پیکر استکبار و صهیونیسم را لگدمال کردند و با دستهای پر مهرشان پیوند ملت و رهبری را استحکام بخشیدند .
فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج گچساران تاکید کردند:
ملت مقاوم ایران با وجود مشکلات اقتصادی با تاسی از آموزه های قرآن و اسلام
‌در راه اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب و آرمان های حضرت امام ره ایستادگی کرده و اقیانوس اعتقاد به مقاومت و وحدت را در مسیر ولایت هدایت کردند .
ایشان از مردم شهید پرور ، ولایتمدار و انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان گچساران دعوت نمودند تا بار دیگر در نهم دی ماه ۱۳۹۷ امواج پرتلاطم و خروشان غیرت و مقاومت را در پهن دشت ایثار به نمایش گذارند و برای میثاق با ولایت در این یوم الله عاشورای حضور یابند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi