شماره : 46236
۶ / ۱۰ / ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی ویژه معلولان در گچساران

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی ویژه معلولان در فنی و حرفه ای گچساران برگزار شد. این دوره با ۱۵ نفر در شهرستان گچساران کلید خورد. هدف از برگزاری این دوره آمادگی کامل معلولان جهت ایجاد شغل و کسب درآمد با محوریت اقتصاد مقاومتی بعد

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی ویژه معلولان در فنی و حرفه ای گچساران برگزار شد. این دوره با ۱۵ نفر در شهرستان گچساران کلید خورد.

هدف از برگزاری این دوره آمادگی کامل معلولان جهت ایجاد شغل و کسب درآمد با محوریت اقتصاد مقاومتی بعد از گذراندان دوره آموزشی و کمک به تولید ملی عنوان شده است.

در این دوره آموزشی مراحل کامل کاشت، داشت، برداشت و همچنین نگهداری،بسته بندی و بازاریابی قارچ خوراکی برای متقاضیان تشریح خواهد شد.

این دوره با همت جامعه معلولان و انجمن نابینایان و با همکاری بسیار زیاد ریاست فنی و حرفه ای شهرستان گچساران برگزار شد که با تشکر و تقدیر معلولان این شهرستان برگزار شد.

دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی ویژه معلولان در گچساران 7 دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی ویژه معلولان در گچساران 8 دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی ویژه معلولان در گچساران 9 دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی ویژه معلولان در گچساران 10 دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی ویژه معلولان در گچساران 11

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 46236 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز پنجشنبه 6 دی 1397 ساعت ۱۷:۲۴:۲۸
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر