شماره : 46213
۲۹ / ۹ / ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱

نشست خبری اعضای شورای شهر با اصحاب رسانه + فایل صوتی سخنران شورا

اعضای شورای شهر این شهرستان در غیاب مسعود ظفری شهردار شهرستان دوگنبدان به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. رمضان عباسی در پاسخ به  خواسته استعفاء دسته جمعی اعضاء شورا برای جلوگیری از تضیع بیش از پیش حقوق مردم که محصول اختلافات اعضاء شورا و شهردار و نماینده این شهرستان است بیان داشت:کسانی که این خواسته را

اعضای شورای شهر این شهرستان در غیاب مسعود ظفری شهردار شهرستان دوگنبدان به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

رمضان عباسی در پاسخ به  خواسته استعفاء دسته جمعی اعضاء شورا برای جلوگیری از تضیع بیش از پیش حقوق مردم که محصول اختلافات اعضاء شورا و شهردار و نماینده این شهرستان است بیان داشت:کسانی که این خواسته را انتظار دارند آن را به گور خواهند برد.

وی در پاسخ به  صحت وجود اختلاف میان شهردار و اعضای شورای شهر گفت: ما هیچگونه مشکلی با شهردار نداریم.

گفتنی است،اعضای شورای شهر و شهردار در کنار نماینده مجلس شهرستان های گچساران و باشت پس از نامه نگاری در رسانه ها موجب بروز و کشف  عمق اختلافات در سه رکن اصلی تصمیم گیری های کلان در این شهر و ناتوانی در رفع مشکلات فی مابین را در اذهان عمومی مردم شهر دوگنبدان فراهم ساخته اند.

امید است در آینده ای نه چندان دور شاهد یک نشست خبری با حضور شهردار شهر دوگنبدان و اعضای شورا در کنار نماینده این شهرستان در جهت رفع همه مشکلات موجود میان این سه رکن صاحب قدرت و نفوذ اما پر حاشیه باشیم.

https://drive.google.com/drive/u/0/my-drive?gsessionid=QXvTSwp7GMnt24Nm_16JeA

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 46213 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز پنجشنبه 29 آذر 1397 ساعت ۲۲:۴۱:۵۶
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر