شماره : 46116
۲۱ / ۹ / ۱۳۹۷ - ۷:۰۶

مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران

جلسه شورای اداری با حضور فرماندار گچساران ، امام جمعه، مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دیگر مسئولان شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد. در این نشست عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه  امسال اعتبارات خوبی به شهرستان گچساران تخصیص داده شد، اظهار کرد:در سال

جلسه شورای اداری با حضور فرماندار گچساران ، امام جمعه، مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دیگر مسئولان شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این نشست عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه  امسال اعتبارات خوبی به شهرستان گچساران تخصیص داده شد، اظهار کرد:در سال جاری مالی مبلغ ۳۳۶ میلیارد تومان اعتبارات به پروژه های عمرانی این شهرستان اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه  تا کنون ۸۰ درصد این اعتبارات از محل درآمدهای ۳ درصد نفت، ملی، استانی، حوادث و ارزش افزوده جذب شده است، گفت: هم اکنون ۱۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات عمرانی این شهرستان جذب و بین دستگاه های مربوطه توزیع شده است.

در هیچ سالی اعتبارات عمرانی شهرستان به طور کامل جذب نشده بود

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه این اعتبارات برای اجرای ۲۶ فصل، ۱۰۰ برنامه و ۳۰۰ پروژه عمرانی توزیع شده است، ابراز کرد: هم اکنون ۸۵ درصد از اعتبارات نفت، ۸۰ درصد اعتبارات استانی و ۸۵ درصد از اعتبارات ارتقا شاخص ها جذب شده که  تا پایان دی ماه ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی شهرستان گچساران جذب خواهد شد.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران عنوان کرد: تا کنون  در هیچ سالی اعتبارات عمرانی شهرستان به طور کامل جذب نشده بود.

وی با بیان اینکه در توزیع اعتبارات شهرستان اولویت با پروژه های نیمه تمام و در دست احداث است که با بهره برداری از این پروژه‌ها روند توسعه و عمران شهرستان سرعت بیشتری خواهد گرفت، گفت:  هم اکنون ۳۰۰طرح در حوزه‌های مختلف شامل راه، انرژی، آب، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فضای آموزشی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی در این شهرستان در دست اجرا است.

هفته آینده فرصت برای جذب این اعتبارات وجود دارد

رحیمی در ادامه ابراز کرد:  برای اولین بار از سرجمع اعتبارات تخصیص داده شده اعتباری در جهت کمک فنی و اعتباری به ۳ بخش کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری اختصاص داده شده است.

فرداسامانه بارشی در استان کهگیلیویه وبویراحمد
دنبال کنید

فرماندار گچساران  با بیان اینکه هم اکنون ۳۶ میلیون تومان کمک فنی و اعتباری به این ۳ حوزه اختصاص داده شده است، گفت: از این مبلغ اعتبار، ۱۴ ملیون تومان  در بخش کشاورزی، ۱۴ میلیون تومان در بخش صنعت و معدن و ۷ میلیون تومان در بخش گردشگری تخصیص و در حال حاضر آماده توزیع است.

وی با اشاره به روسای این ادارات گفت: حداکثر تا پایان هفته آینده فرصت برای جذب این اعتبارات وجود دارد.

رحیمی  در ادامه به اختصاص مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نوسازی برای نوسازی و تعمیر مدرسه استثنایی باغچه بان خبر داد و عنوان کرد:  در سال آینده یک زمین چمن مصنوعی برای جامعه معلولان در شهرستان گچساران اختصاص داده خواهد شد.
فرماندار گچساران با بیان اینکه حمایت از معلولان در جامعه در دستور کار قرار گیرد، گفت: متاسفانه ۶۰ درصد از زیرساخت های ادارات این شهرستان فضای مناسبی برای تردد این افراد وجود ندارد.

با خرید کتاب این دو هنرمند را حمایت کنند

رحیمی به مدیران تاکید کرد: با خرید کتاب های دو نویسنده روشندل (عرفان و بنیامین شیروانی لک) این دو هنرمند را حمایت کنند.

وی در ادامه به میز خدمت ادارات این شهرستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه آن گونه که باید میز خدمت در ادارات این شهرستان تعریف شود، انجام نگرفته است.

مکان مناسبی برای ارائه خدمات به ارباب رجوع وجود ندارد

فرماندار گچساران افزود: در بازدیدی که از ادارات صورت گرفته  مکان مناسبی برای ارائه خدمات به ارباب رجوع وجود ندارد.

رحیمی خطاب به روسای ادارات گفت: تا پایان آذر ماه فرصت دارید که گزارش عملکرد خود را در زمینه ارائه خدمات به ارباب رجوع به صورت مکتوب به فرمانداری گچساران ارائه داده شود.

وی در ادامه به رابط سلامت اشاره و عنوان کرد: هر اداره وظیفه دارد که یکی از کارکنان ادارات خود را به عنوان رابط سلامت به شبکه بهداشت و درمان معرفی کند و اگر این اتفاق صورت نگیرد این مدیر تا هفته آینده عزل خواهد شد.

یاداشت : نمـــــــــی دانی چه لذتی دارد
دنبال کنید

فرماندار گچساران در ادامه به مدیران ادارات گفت: در جلسات فرمانداری شخص مدیر موظف است حضور داشته باشد که در صورت عدم حضور مدیر، اجازه نخواهم داد که کارشناس یا معاون مدیر در جلسه حضور پیدا کند.

مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد

رحیمی عنوان کرد: گفته می شود مدیران در ایام هفته چند روز به مرکز استان می روند بدون اینکه با فرماندار شهرستان هماهنگی لازم را انجام داده باشند که در صورت مشاهده و تکرار ما مدیر شهرستان را عزل می کنیم و در این خصوص مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد چون باید تابع قانون و مقررات کشور و شهرستان باشید.

کسی از شما خواهش نکرده که مدیر باشید

رحیمی بیان کرد: چطور می شود که از مدیری آمار بخواهی در حالیکه من (فرماندار) بیشتر از مدیر آمار را بلد و اطلاع داشته باشم  پس مدیری که بی انگیزه و خسته است، خودش کنار بکشد چون کسی از شما خواهش نکرده که مدیر باشید.

تغییر مدیر چندین اداره در دستور کار می باشد

وی در پایان گفت: در هفته های آتی  تغییر مدیر چندین اداره در دستور کار می باشد.

 

مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران

گفتنی است: در این مراسم یکی از روشندلان گچسارانی به ایراد سخنرانی پرداخت و به مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران اشاره کرد و در پایان از دکتر مسعود ظفری شهردار دوگنبدان در خصوص مناسب سازی و نگاه ویژه وی به جامعه معلولین تقدیر و تشکر کرد.

 

قاسم پرویزی به عنوان رئیس جدید اداره کار،الماس قبادی به عنوان رئیس جدید میراث فرهنگی شهرستان گچساران

در پایان این مراسم از زحمات بیژن مهدی پور تقدیر و  قاسم پرویزی به عنوان رئیس جدید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گچساران منصوب شد و همچنین  از زحمات هومن عنایی رئیس سابق میراث فرهنگی شهرستان گچساران تقدیر و الماس قبادی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 24 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 25 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 26 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 27 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 28 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 29 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 30 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 31 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 32 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 33 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 34 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 35 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 36 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 37 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 38 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 39 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 40 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 41 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 42 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 43 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 44 مدیرکل اجازه دخالت در این موضوع را ندارد / مشکلات و معضلات جامعه معلولین شهرستان گچساران 45

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 46116 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت ۰۷:۰۶:۴۱
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر