شماره : 46105
۲۰ / ۹ / ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

جلسه محرمانه مدیر کل با کارمندان کمیته امداد امام خمینی گچساران!! / محرمانگی موضوعات جلسات چقدر است

صبح امروز مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد برای بازدید و سرکشی از کمیته امداد گچساران وارد این شهر شد . در این مراسم خبرنگاری که رسما برای تهیه خبر دعوت شده باشد حضور نداشت و همان تعداد هم که بودند به دلیل اینکه  گفته شد این بازدید و جلسه بصورت

صبح امروز مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد برای بازدید و سرکشی از کمیته امداد گچساران وارد این شهر شد .

در این مراسم خبرنگاری که رسما برای تهیه خبر دعوت شده باشد حضور نداشت و همان تعداد هم که بودند به دلیل اینکه  گفته شد این بازدید و جلسه بصورت محرمانه است محل را ترک کردند.

با آنکه جلسات محرمانه چیز عجیبی نیست اما برگزاری جلسه محرمانه با کل کارمندان و رئیس کمیته امداد برای چه هدفی برگزار شد مشخص نبود؟؟

همیشه رسم بر آن بوده است که جلسات محرمانه با موضوعات مشخص برگزار می شده است ولی امروز موضوع مطرح شده برای برگزاری چنین جلسه ای مشخص نبود و از ظواهر امر معلوم بود که کارمندان این اداره به این نوع جلسات عادت دارند.

اما سوالی که می ماند این است در این نوع جلسات چه چیزهایی مطرح می شود که بصورت محرمانه برگزار می شود و محرمانگی این موضوعات چقدر است که تمامی کارمندان یک اداره و حتی رانندگان را شامل می شود ولی برای خبرنگاران محرمانه است؟؟!!

امیدواریم نتیجه یا ثمره ی برگزاری چنین جلساتی برای مخاطبین و مردم مشخص شود تا حداقل توجیهی برای محرمانگی بودن آن باشد.

 

جلسه محرمانه مدیر کل با کارمندان کمیته امداد امام خمینی گچساران!! / محرمانگی موضوعات جلسات چقدر است 8 جلسه محرمانه مدیر کل با کارمندان کمیته امداد امام خمینی گچساران!! / محرمانگی موضوعات جلسات چقدر است 9 جلسه محرمانه مدیر کل با کارمندان کمیته امداد امام خمینی گچساران!! / محرمانگی موضوعات جلسات چقدر است 10 جلسه محرمانه مدیر کل با کارمندان کمیته امداد امام خمینی گچساران!! / محرمانگی موضوعات جلسات چقدر است 11 جلسه محرمانه مدیر کل با کارمندان کمیته امداد امام خمینی گچساران!! / محرمانگی موضوعات جلسات چقدر است 12 جلسه محرمانه مدیر کل با کارمندان کمیته امداد امام خمینی گچساران!! / محرمانگی موضوعات جلسات چقدر است 13

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 46105 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز سه شنبه 20 آذر 1397 ساعت ۱۱:۵۲:۳۸
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر