پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست شهردار و عضو شورای شهر با رئیس بهزیستی گچساران و معلولان

مهندس ظفری شهردار گچساران به همراه بلوطی عضو شورای شهر  با کشاورز رئیس بهزیستی و مسئولان جامعه معلولان و معلولان دیدار و گفتگو کردند . ظفری شهردار گچساران گفت: شهرداری می تواند با رعایت استانداردهای شهرنشینی و آماده نمودن زیر ساختهای شهری فضای سطح شهر را برای عبور و مرور معلولین مهیا و آماده نماید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 45958
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

کرونا :

نشست شهردار و عضو شورای شهر با رئیس بهزیستی گچساران و معلولان

مهندس ظفری شهردار گچساران به همراه بلوطی عضو شورای شهر  با کشاورز رئیس بهزیستی و مسئولان جامعه معلولان و معلولان دیدار و گفتگو کردند .

ظفری شهردار گچساران گفت: شهرداری می تواند با رعایت استانداردهای شهرنشینی و آماده نمودن زیر ساختهای شهری فضای سطح شهر را برای عبور و مرور معلولین مهیا و آماده نماید .

وی اظهار داشت : تمام سعی خود را بکار خواهیم بست تا مشکلات جامعه معلولین برطرف نماییم .

وی ایجاد پارک ویژه معلولین ،بهسازی معابر شهری ،نصب وسائل تندرستی ویژه معلولین، استانداردسازی فضاهای اداری را از دیگر مشکلات شهروندان معلول دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری همه مدیران بتوانیم این مشکلات را برطرف نماییم .

عضو شورای شهر گچساران گفت: شهرداری گچساران در خصوص صدور پروانه های ساختمانی و الزام کلیه نهادها و ادارات دولتی در ایجاد معابر ورودی مخصوص معلولان و رفع مشکلات این قشر از جامعه گامهای خوبی را برداشته است و از شهردار خواست تا گامهای بیشتری بردارد .

کشاورز رئیس بهزیستی گچساران نیز خواستار مناسب سازی معابر شهری گچساران ویژه معلولین شد و گفت: یکی از وظایف شهرداری ها و ادارات بهزیستی ساماندهی معابر سطح شهر ویژه معلولان می باشد و ما امیدواریم با توجه به فعالیتهای خوبی که از سوی شهرداری در طی این چند وقت شاهد هستیم این ساماندهی ها نیز به زودی اجرائی و عملیاتی شود .

تصاویر تکمیلی؛

نشست شهردار و عضو شورای شهر با رئیس بهزیستی گچساران و معلولان 6 نشست شهردار و عضو شورای شهر با رئیس بهزیستی گچساران و معلولان 7 نشست شهردار و عضو شورای شهر با رئیس بهزیستی گچساران و معلولان 8 نشست شهردار و عضو شورای شهر با رئیس بهزیستی گچساران و معلولان 9

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi