شماره : 45948
۱۳ / ۹ / ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

شاهرخ داودی به ریاست امور ورزش نفت گچساران منصوب شد

  طی حکمی از سوی مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران رییس امور ورزش نفت و گاز گچساران منصوب شد. شاهرخ داودی رییس جدید امور ورزش نفت گچساران و جایگزین محمد حبیبی شد. بر اساس این گزارش،شاهرخ داودی برادر شهید مدافع حرم ابوذر داودی است که در سال ۱۳۹۴ در سوریه

 

طی حکمی از سوی مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران رییس امور ورزش نفت و گاز گچساران منصوب شد.

شاهرخ داودی رییس جدید امور ورزش نفت گچساران و جایگزین محمد حبیبی شد.

بر اساس این گزارش،شاهرخ داودی برادر شهید مدافع حرم ابوذر داودی است که در سال ۱۳۹۴ در سوریه توسط تکفیری ها به خیل شهیدان پیوست.

داودی از نیروهای ارزشی،بسیجی و رزمنده جبهه های حق علیه باطل بوده که فرماندهی بسیج آیت الله بروجردی نفت و گاز گچساران را بر عهده دارد.

شایان ذکر است داودی علاوه بر داشتن پانزده سال سابقه ریاست بر امور اداری و آموزش نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران،رییس هیئت والیبال شهرستان گچساران نیز بوده که نشان می دهد وی در زمینه ورزش دارای تجربه کافی است.

همچنین در رزومه شاهرخ داودی تدریس در دانشگاه و مدرس دوره های تخصصی تدوین مقررات اداری و استخدامی نفت و گاز گچساران دیده می شود.

شاهرخ داودی به ریاست امور ورزش نفت گچساران منصوب شد 3

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 45948 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت ۱۰:۴۹:۲۲
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر