جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

توزیع و فروش قرص های روانگردان / دستگیری سردسته اصلی باند

سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در تشریح این خبر گفت:با توجه به توزیع و فروش قرص های روانگردان در سطح شهرستان گچساران مامورین کلانتری ۱۱ ضمن انجام تحقیقات در این راستا مبنی بر اینکه اشخاصی اقدام به فروش و توزیع و نگهداری این قرص ها می نمایند، تحقیقات کامل در این راستا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 45907
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

کرونا :

توزیع و فروش قرص های روانگردان / دستگیری سردسته اصلی باند

سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در تشریح این خبر گفت:با توجه به توزیع و فروش قرص های روانگردان در سطح شهرستان گچساران مامورین کلانتری ۱۱ ضمن انجام تحقیقات در این راستا مبنی بر اینکه اشخاصی اقدام به فروش و توزیع و نگهداری این قرص ها می نمایند، تحقیقات کامل در این راستا صورت پذیرفت .
وی در ادامه افزود:که سرشاخه این باند که شخصی به هویت معلوم ساکن شهرستان ماهشهر در استان خوزستان می باشد که یک اکیپ از مامورین کلانتری ۱۱ پس از دریافت نیابت قضایی به شهرستان ماهشهر عزیمت و پس از هماهنگی با دادستان ماهشهر در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری فرد مورد نظر شدند.
سرهنگ موسوی افزود:در این راستا در حین بازرسی از منزل شخص مورد نظر تعداد ۶۹۵۸۰ عدد انواع قرص روانگردان به همراه تقریبآ ۳۰ لیتر شربت متادون از منزل نامبرده کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: متهم به همراه یک دستگاه خودرو به شهرستان گچساران انتقال که پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد.و خاطر نشان کرد مردم و همشهریان عزیز باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری نمایند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi