شماره : 45896
۵ / ۹ / ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

بسیج مختص جنگ نیست / بسیج به پهنای یک عالم است / بسیجی باید به دنبال حقوق مردم باشد

ناصر جوکار،عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین علیه السلام  در مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان  گچساران که در محل مصلای این شهر برگزار شد، ضمن تبریک میلاد پیامبر(ص) ونیز هفته بسیج گفت:با درود و سلام به شهیدان ۸ سال دوران دفاع مقدس و سلام و درود به یک هزار و ۸۰۰ شهید کهگیلویه و بویر احمد

ناصر جوکار،عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین علیه السلام  در مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان  گچساران که در محل مصلای این شهر برگزار شد، ضمن تبریک میلاد پیامبر(ص) ونیز هفته بسیج گفت:با درود و سلام به شهیدان ۸ سال دوران دفاع مقدس و سلام و درود به یک هزار و ۸۰۰ شهید کهگیلویه و بویر احمد و سلام و درود خاصه به ۳۶۰ شهید این شهرستان که در راه صیانت از انقلاب و اسلام جان فشانی کردند.

فرهنگی جهانی بسیج

وی در ادامه افزود:این روز را به تمامی ملل آزاد تبریک می گویم و نیز به فرهنگی که در  ۵ آذر سال ۵۸ متولد شد و شاید کسی فکر نمی کرد این فرهنگ چنین ابعادی جهانی به خود بگیرد و قله و قله، دنیا را فتح کرد،بسیج در طول عمر پربرکت ۴ دهه انقلاب اسلامی هر جا که نیاز بود از خون سر و خون دل خود گذشت تا پاسداری کند و هر جا که لازم بود با عرق جبین خود پاسداری کرد.

 بسیج مختص جنگ نیست 

جوکار تصریح کرد: لحظه لحظه شجره طیبه بسیج به اقصی نقاط جهان صادر شده است و بسیجی یعنی تجمع حول محور منافع ملی و منافع ملت ؛بسیج فریادی بود که از نهال دل این ملت برخاست، هر چند که بسیج مختص جنگ نیست اما تبلور آن در هشت سال دفاع مقدس را شاهد هستیم.

 بسیج بازوی توانمند دولت و ملت 

عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع)تهران تصریح کرد:باید مواظب این نکته بود که می گویند تاریخ مصرف بسیج به اتمام رسیده است که بدانند که بسیج به عنوان بازوی توانمند دولت و ملت در جامعه خواهد بود و این نهال را با هیچ تبری نمی توان آن از بین برد.

فرماندار گچساران به شدت از برخی کم‌کاری‌ها انتقاد کرد+فیلم
دنبال کنید

 دارای ۵ علم فناوری هستیم

جوکار ادامه داد: بسیج یک نهال صد در صد مردمی است و امروزه شاهد فداکاری های بسیجیان و متحول کردن جهان هستیم، امروز فرهنگ بسیجی از بوسنی، شمال و شرق آسیا را در نوردیده  و به لطف الهی اگر امروز صحبت از علوم استراتژیک می شود ما دارای ۵ علم فناوری هستیم.

بسیج به پهنای یک عالم است

عضو هئیت علمی دانشگاه امام حسین تهران اظهار کرد: این موارد همه و همه به برکت وجود بسیج است و امروز نظام جمهوری اسلامی جز ۱۰ کشور عالم است که از این فناوری ها استفاده می کند، هر کس به نظام جمهوری اسلامی وفادار باشد یک بسیجی است و بسیح تنها یک تشکل نیست بلکه بسیج به پهنای یک عالم است و نباید از پشت شیشه های دودی به آن نگاه کرد.

بسیجی باید به دنبال حقوق مردم باشد

وی افزود:نگاه مسئولان به بسیج باید به بلندای و پهنای خورشید باشد،باید نگاه بسیج را از اردوگاه آن خارج کرد؛ بسیجی بی خطا وجود ندارد اما خطای آن کمتر است و یک بسیجی باید محتاطانه رفتار کندو بسیجی باید به دنبال حقوق مردم باشد و در احقاق حق عمل کند و هر جا که شعله عدالت خواهی برافراشته شود نام بسیج در آن باشد.

درگیر یک نبرد سخت هستیم 

جوکار اظهار کرد :از ۴۰ سال گذشته تا به امروز درگیر یک نبرد سخت هستیم که نکند دشمنی که با زور و شمشیر در هشت سال دفاع مقدس خدشه ها وارد کرد و امروز با استحصال نظام را دچار اعوجاج کند و امروز باید آگاه باشیم جریان نفوذ نکند که برای نظام جمهوری اسلامی خطرناک باشد.

باران آمد ، این باران شاید سیاسی باشد!
دنبال کنید

حضور فعال در فضای مجازی

عضو هئیت علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: بسیجی شخصی مودب و مومن است، و بسیجی اگر نقدی و یا تعریف می کند، نقد آن مشخص است؛بسیجی باید امروز در فضای مجازی حضور فعالانه داشته باشد که حضور آن در جامعه توام با ظهور است و امروز بسیج نباید اجازه دهد عده ای که در حال ناامید کردن مردم هستند ،بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

 مردم آمریکا در حال فریاد کشیدن هستند

وی در ادامه افزود:همین تفکر بسیجی است که کاخ سیاه سرمایه داری را به لرزه درآورده است و امروز مردم آمریکا در حال فریاد کشیدن هستند و این فرموده مقام معظم رهبری  مبنی بر فروپاشی کاخ سرمایه داری و آمریکا یک خبر تحلیلی است و به زودی شاهد آن خواهیم بود که جهان لیبرالی سیمی به جهان کومونی سیمی تبدیل خواهد شد.

نفس های آخر آمریکا

جوکار گفت:اجازه ندهیم که جامعه دچار جنگ ادراکی شود چرا که جنگ آینده، جنگ شناخت محور است و باید هر روز بر شناخت افزوده شود ،امروز شاهد آن هستیم که رئیس جمهور آمریکا قلاده اش را باز کرده تا پاچه ملت ها را بگیرد یعنی آنکه این نفس ها ، نفس های آخر است.

جوکار با اشاره به فرموده امام راحل گفت:امام خمینی (ره) فرمودند، به آمریکا اعتماد نکنید و در مقابل آن کوتاه نیایید چرا که اگر کوتاه بیایید پاچه شما را خواهد گرفت و جامعه ما یک دست است و نباید بگذارید که دشمنان برای رسیدن به اهداف خود به درون جامعه ما نفوذ کنند.

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 45896 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز دوشنبه 5 آذر 1397 ساعت ۱۱:۰۳:۵۶
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر