شماره : 45815
۴ / ۹ / ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

سیاسی بازی در گچساران / واگذارش کردم به قیامت + صدای کامل سخنان تاج گردون

بنده این اقدام را واگذار کردم به قیامت،خیلی وقیحانه ، زشت و دور از ادب ،نزاکت و دین؛می گویند که اینکه کسی محبوب باشد ملاک نیست ،یزید هم محبوب بود،بعد آمدند که درستش کنند می گویند که رای زیاد مهم نیست خیلی ها هم با یزید هم بیعت کردند؟!+ صدای کامل سخنان تاج گردون

غلامرضا تاج گردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی امشب در مراسم جشن میلاد پیامبر(ص)که در سالن مجموعه ورزشی پدخندق این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت گفت:از دعای خیر همه مردم عزیز ممنون هستم و از همه کسانی که فرزند خودشان را به دعای خیرشان از روی تخت بیمارستان بلند کردند ،نیز قدردانی می کند.

واگذارش کردم به قیامت

وی افزود:بنده این اقدام را واگذار کردم به قیامت،خیلی وقیحانه ، زشت و دور از ادب ،نزاکت و دین؛می گویند که اینکه کسی محبوب باشد ملاک نیست ،یزید هم محبوب بود،بعد آمدند که درستش کنند می گویند که رای زیاد مهم نیست خیلی ها هم با یزید هم بیعت کردند؟!

سیاسی بازی در گچساران

تاج گردون گفت:شورای محترم نگهبان! بینی و بین الله اگر بنده چنین حرفی می زدم شما مرا تایید می کردید؟!،می دانم که تایید نمی کردید!آیا رای در جمهوری اسلامی با بیعت زورکی با یزید یکی است؟این به شعور مردم گچساران توهین کردن است و بعد هم دعوتش کنند بیاید در این شهر بازی سیاسی کند این کجا در جهت توسعه و آبادانی و عزت مردم گچساران است؟!

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 45815 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز یکشنبه 4 آذر 1397 ساعت ۲۲:۳۹:۰۸
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر