شماره : 45796
۳ / ۹ / ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

به خاطر یک عیادت؛ دوستان سیاسی هزاران تهمت و افترا به من بستند و باعث خلل در مداحی شهدا شدند

بیانیه مازیار قشقایی در پی کنسل شدن مداحی یادواره شهدای محله کوی کارکنان دولت گچساران منتشر شد. در این بیانیه آمده است: به خاطر یک عیادت ، دوستان سیاسی هزاران تهمت و افترا به من بستند و باعث خلل در مداحی شهدا شدند.

بسم الله الرحمن الرحیم
«یاءیها الذین آمنوا استعینوا بالصبر و الصلاه ان الله مع الصابرین»
ای کسانی که ایمان آورده اید استعانت کنید و کمک بگیرید از صبر و صلاه. که خدا با صابرین است.
باسلام و درود خدا به حضرت محمد مصطفی(ص) و اولاد معصومش و وصی مظلومش و دخت مکرمه اش که در تاریخ هیچ انسانی سیاستمدارتر و البته مهربان تر و صبور تر از ایشان متولد نشد.
سلام و صلوات خدا به پیر جماران که علم علی(ع) را پس از صدها سال باعزت به دوش کشید و پس از مدتی کوتاه ، یاران و اصحاب نزدیک ایشان را مظلومانه کشتند و شهید کردند و به خاک و خون کشیدند . سلام خدا به شهیدان از صدر تاکنون که هنوز در جوار حرم زینبی ، علوی و حسینی با ذکر یا حسین (ع)به امامشان میپیوندند.
سلام بیکران خدا به همه خدمتگزاران واقعی ملت شریف ایران خصوصا به شیر دلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی که اگر نبودند ، کشوری به نام ایران باقی نمی ماند و مذهبی به نام شیعه بر هیچ شناسنامه ای نوشته نمی شد.
درود بیکران خدا به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، آن پدری که سال ها به پای درد های این کشور ، علی وار ایستاد و صبر کرد و تدبیر کرد و بااقتدار مدیریت نمودند و عجب خون دلها خورد ولی باعزت علم حیدر کرار را در جای جای این کره خاکی به پا نمودند .
و اما بعد ضمن اینکه دلی برای نوشتن نداشتم از وضع پریشان سیاسی سیاسیون تازه به دوران رسیده شهر عزیزم گچساران ، ولی باز هم مجبور شدم تا قلمی بر کاغذ بنگارم و درد دل کنم.
بگذارید از کمی قبل شروع کنم که بعضی آقایان به قول خودشان اصولگرا و البته منفعت طلب شروع به دشمنی کردند و اینها بعضی هاشان ، هم زبان من هستند و مرا متهم کردند که چرا به لهجه ایل غیور لر ذکر امام حسین(ع)میکنم که جوابشان داده شد و این را عرض کردم که تشکیلات شما برای امام حسین(ع)نیست و بترسید از علمی که بلند کرده اید و میخواهید سوء استفاده کنید. گذشت تا ایامی که نماینده محترم مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بستر بیماری خوابیدند و الحق و الانصاف همه مردم برای این موضوع نگران بودند از جمله من که هم محل ایشان هستم و در فضای مجازی و در جمع مردم برای ایشان از خداوند رحمان به حرمت امام حسین(ع) طلب شفا کردیم و این موضوع هیچ ارتباطی به مسائل سیاسی نداشت.
به هر نحوی که خواستند کمر بر بی آبرویی ما بستند و هرگونه که خواستند نوشتند و هرچه خواستند گفتند ولی من از امامم یاد گرفتم که صبر کنم .
باز هم گذشت تا به هفته ای که پشت سر گذاشتیم و یکی از دوستان که البته از اصولگرایان جوان و بانی برنامه مسجد کارکنان دولت بود بامن تماس گرفت و شرح برنامه جمعه را با من درمیان گذاشت و من به ایشان گفتم این برنامه بااین شرح برنامه به صلاح شهر نیست اجرا شود و میبایست تدبیری دیگر اندیشید ولی ایشان مقاومت کرد و با زبانی دوستانه وعده اجرای برنامه را از من اخذ نمود که اینجانب در فضاهای مجازی سه گانه خودم اطلاع رسانی نکردم چون میدانستم حتما مشکلی پیش می آید.
سوالی پیش می آید آیا باید دعواهای سیاسی را با علم بسیج و علم شهدا به میدان کشید؟
آیا منافعتان مقدم شد بر مقدسات سپاه و بسیج و یا از تقدس شهدا نترسیدید؟
چقدر می ارزد که سر سفره شهدا دعوای سیاسی دو جناح را در یک شهرستان کوچک به میان آورد؟
در شرایطی که سخنران جلسه چندی قبل به نماینده محترم مسائلی را مطرح نمودند که باعث نگرانی عام مردم شده بود، آیا نمی شد سخنران دیگری را از سلسله عظیم الشان روحانیت یا یادگاران دفاع مقدس یا سبزپوشان با شرافت سپاه اسلام انتخاب نمود؟
خب بگذریم تا به روز ۹۷/۰۹/۰۱ راس ساعت ۱۰ صبح که نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت پس از دو ماه دست و پنجه نرم کردن با بیماری ، بحمدالله به سلامتی به فرودگاه شهر گچساران وارد شدند و اینجانب توسط جمعی از مداحان انقلابی به رسم ادب و طبق سنت پیغمبر خدا به عیادت ایشان رفتیم که در این بین فقط به خانواده ایشان عرض تبریک داشتیم و ضمن مخالفت بعضی دوستان ، از این رفتار بسیار خورسند بودم و هستم و البته نه ایشان مرا در آن جمع دیدند و نه من به علت شلوغی جمعیت نزد ایشان رفتم.
از همان لحظه اولیه تا فردای آن روز چه از طریق مخابراتی چه از طریق مجازی و چه حضوری دوستان اصولگرا به هر شکل که خواستند قضاوت کردند و بعضی از این تازه سیاسی شده ها هم شروع به تهمت،افترا و فحاشی کردند که البته من بر راهی که پایبند بودم استوارم و در دل مقید و بر زبان جاری (ما رأیت الا جمیلاً ) و به واقع جز زیبایی ندیدم و فقط صبر کردم .
آقای اصولگرای میزبان جلسه مسجد کارکنان دولت که حالا می خواست تیرش را پرتاب کند با فشار دوستانش ، به نام سپاه و بسیج شروع به جوسازی و استنطاق نموده و در پایان مذاکره تلفنی قرار شد اینجانب در آن جلسه مداحی نکنم که این موضوع را با فرمانده محترم سپاه نیز درمیان گذاشتم .
کلیپ ها و پیام های سکولاریسم و هزاران نصیحت و صدها تهمت را برای اینجانب ارسال کردند که مبادا مازیار قشقایی وارد جهنم بشود و از مسیر شهدا خارج شود و یا مبادا به جبهه کفر ورود کند که البته همه این ها برایم خنده دار بود چون آقای من حسین(ع) را خوب نمی شناسند که اگر میشناختند این گونه قضاوت نمی کردند و البته پاسخ این افترا و تهمت ها با حسین بن علی(ع) .
لازم است شفاف عرض کنم اینجانب افتخار میکنم روضه خوان امام حسین(ع)هستم. افتخار میکنم در لباس یک بسیجی در اقصی نقاط کشور خدمت میکنم و هر چه دارم از برکت مکتب حسینی و زینبی است و سر سفره شهدا و با شهدا و در خانه شهدا و با یاد شهدا بزرگ شدم و در شهر شهدا شاغل و ساکنم.
قابل ذکر است که نه در دوران سربازی نه در کنکور کارشناسی و نه در کنکور کارشناسی ارشد از سهمیه بسیج استفاده نکردم چون من بسیج را برای علمدارش و برای تفکرش دوست دارم و آرزوی شهادت در این لباس را از خدای رحمان دارم.
در دوران زندگی ام همیشه تا به الآن در (جبهه مردمی نیروهای انقلاب) بوده ام و به این موضوع افتخار میکنم ولی در شهر ما انگار بعضی ها متوهم شده اند و فکر میکنند که اگر کسی عضو جبهه سیاسی ما نیست دیگر مسلمان نیست یا منافق است یا ضد انقلاب است.
حواسمان به حرف های مان و نوشته های مان باشد که باید بابت همه این ها جواب خدا را بدهیم.
بعضی آقایان به خاطر منافعشان از هیچ کاری و از هیچ افترایی و از هیچ حرفی دریغ نمی کنند و به راحتی با آبروی مردم بازی میکنند.
ولی لازم است خلاصه عرض کنم من و جمعی از دوستان از طوایف لر از بویر احمد و باوی به خاطر تفکرات سیاسی در جریان آخرین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان گچساران به مسیری ورود کردیم که خروجی داستان را میدانستیم ولی به هر دلیل ماندیم تا لحظه آخر لکن به شخصه هیچ دروغی به مردم نگفتم و هیچ اجباری در موضوع انتخابات مجلس به کار نبردم.
بهترین گزینه در آن شرایط و در آن موقعیت زمانی که میتوانست با این جماعت دولت کار کند و زورش به این جماعت برسد و از آن ها برای شهرستان امکانات بگیرد همین آقای دکتر تاج گردون بود که البته اینجانب در گرایش سیاسی ایشان نیستم ولی دشمن ایشان هم نیستم .
ایشان یکی از کلیدی ترین کمیسیون های مجلس را در دست داشته و دارند و اگر ضد انقلاب و ضد اسلام بودند در مملکت صاحب وجود دارد و از انتخاب و انتصابشان ممانعت میشد پس چرا این تازه سیاسی شده ها کاسه داغ تر از آش شده اند.
اگر ما اصولگرایان مقید به نظام اسلامی هستیم و ملتزم به ولایت فقیه هستیم باید رای مردم را قبول کنیم و بپذیریم که حدود هفتاد هزار نفر به دکتر تاج گردون رای دادند و طبق دستور رهبری از حیث اتحاد و همدلی آحاد مردم در شرایط فعلی مملکت که دولت با مشکلات عدیده ای مواجه شده است ، همدل باشیم و به اختلافات دامن نزنیم.
حضور اصلاح طلب و اصولگرا و دیگر احزاب در کنار هم یک عزم ملی است و میبایست انجام شود تا بتوانیم مشکلات فعلی را حل کنیم و هر کس به نوبه خودش در این مسیر اگر دلسوز این نظام و این مملکت است باید خدمت کند.
در آخر ضمن سپاس از همه خادمان مردم در هر لباس و جایگاه و سمت و حزبی که هستند و آرزوی سلامتی برای ایشان ، از خداوند رحمان خواهانم ما را نجات دهد از تفکر و عملکرد آنانی که یا جلوتر از امامشان بودند یا همیشه عقب تر از امامشان حرکت کردند .

مسئولین نسبت به فراهم آوری زیرساخت ها اقدام کنند / سرمایه ای دارند بیایند و درب ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) را بزنند
دنبال کنید

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
به نام خداوند رحمتگر مهربان قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ
بگو پناه مى برم به پروردگار مردم
مَلِکِ النَّاسِ
پادشاه مردم
إِلَهِ النَّاسِ
معبود مردم
مِنْ شَرِّ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاسِ
از شر وسوسه‏ گر نهانى
الَّذِی یُوَسْوِسُ فِی صُدُورِ النَّاسِ
آن کس که در سینه‏ هاى مردم وسوسه مى ‏کند
مِنَ الْجِنَّهِ وَالنَّاسِ
چه از جن و [چه از] انس

التماس دعا
۹۷/۰۹/۰۳
ذاکر الحسین (ع) مازیار قشقایی

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 45796 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز شنبه 3 آذر 1397 ساعت ۱۱:۳۱:۴۸
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر