شماره : 45784
۲ / ۹ / ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳

ستار هدایت خواه؛ تبعیت از ولی فقیه رمز انقلابی ماندن

ستار هدایت خواه ،نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای کوی کارکنان دولت گچساران که در مسجد امام خمینی (ره)این شهرستان برگزار شد ؛ ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به جایگاه و عظمت شهداء گفت:انقلاب اسلامی به برکت دین اسلام شکل گرفت، بدانید که این انقلاب ریشه الهی دارد ؛انقلابی که وعده اش

ستار هدایت خواه ،نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای کوی کارکنان دولت گچساران که در مسجد امام خمینی (ره)این شهرستان برگزار شد ؛ ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به جایگاه و عظمت شهداء گفت:انقلاب اسلامی به برکت دین اسلام شکل گرفت، بدانید که این انقلاب ریشه الهی دارد ؛انقلابی که وعده اش را خداوند داده بود.

وی افزود:شهدای عزیز خون بهای این انقلاب بودند ،انقلابی که قرن ها پیش وعده و بشارتش توسط پیامبر اکرم (ص)داده شده بود،سالها از دوران دفاع مقدس می گذرد اما چرا هرساله برای شهداء یادواره برگزار می کنیم؟.

هدایت خواه تصریح کرد:نکته اول اینکه اگر برای پدران ، مادران و گذشتگان محفل ترحیم برگزار می کنیم تنها بخاطر این است که آنها نیازمند هستند ، دستشان از این دنیا کوتاه شده است و چشم انتظارند که برایشان طلب مغفرت کنند و برایشان جلسه ترحیم برگزار کنند.

شهداء زنده اند

این فعال فرهنگی در ادامه تصریح کرد:آیا شهداء به این موارد نیاز دارند؟،درحالی که خداوند می فرمایند: شهداء زنده اند و نزد خداوند روزی می برند” ،روزی هایی که هیچ چشمی ندیده است و بر قلب هیچ بشری هم خطور نکرده  ،روزی های که نمی توان تصورش را کرد.

 نیازمند شفاعت شهداء هستیم

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس افزود:در واقع ما نیازمند به این محفل و مجلس هستیم ،یک جهت اینکه شهداء شفیع ما شوند ،دیگر اینکه گرفتار منفعت طلبی ،لذت طلبی و دام شیطان شده ایم از این سبک بالان عاشق دست ما گرفتاران اسیر در قفس دنیا را بگیرند و ما را از این همه گرفتاری برهانند.

 هدایت خواه اظهار کرد:ما بدهکار شهداء هستیم و اگر استقلال ،عزت ، شرف و آبرویی داریم به برکت همین خون شهداء ست ؛ کمترین ادای دین این است که هم بیاد شهداء باشیم و هم اینکه چکار کنیم که درمقابل شهداء و خانواده شهداء شرمنده نباشیم؟.

تجدید عهد با شهداء

وی تصریح کرد:چون دچار غفلت می شویم باید اینچنین مجالس مرتبا تکرار شود، ما باید به بهانه این محفل جمع شویم و به مدد روح شهیدان مسئولیت هایی که در شرایط کنونی داریم ؛تجدید عهد کنیم که راهشان را ادامه بدهیم.

رموز انقلابی ماندن؟

این فعال فرهنگی در ادامه گفت:اگر امروز از شهیدان که هم زنده اند و هم ناظر بر اعمال ما هستند سوال کنیم که از ما چه می خواهید؟، شاید پاسخی که می دهند این باشد که انقلابی بمانید؛اما چگونه می توان انقلابی بود و انقلابی هم ماند؟.

شهداء از ما چه می خواهند؟

هدایت خواه افزود: در حقیقت چکاری را باید انجام داد تا انقلابی ماند؟، اول اینکه به اسلام عمل کنیم اسلام هم در عرصه زندگی فردی؛یعنی مسلمانانه زندگی کنیم و هم پایبند به احکام اسلام باشیم و هم باید اهل حجاب ، عفت و حیا باشیم.

فشار مشکلات اقتصادی برگرده مردم

وی تصریح کرد:مهم تر از زندگی فردی، عمل به اسلام در زندگی اجتماعی و سیاسی است، شهداء جان دادند تا اسلام در جامعه حاکم شود و اگر امروز بعضی از مشکلات و نابسامانی ها را در جامعه می بینیم و مشکلات اقتصادی برگرده مردم فشار می آورد و برخی مشکلات فرهنگی را می بینیم دلیلش هم این است که به اسلام عمل نشده است.

برگزاری کلاس‌های روانشناسی برای بانوان گچسارانی
دنبال کنید

اجرای اقتصاد لیبرالی در کشور

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس تصریح کرد:برخی اقتصاد غربی و لیبرالی را در کشور اجرایی کردند،در عرصه آموزش به اسلام عمل نشد اما می خواهند به سند ۲۰۳۰و دیگر مدل های غربی عمل کنند؟!و همینطور در عرصه های دیگر، اما شهداء اولین خواسته ای که از ما دارند این است که انقلابی بمانیم.

۲۰درصد مشکلات مربوط به تحریم هاست

هدایت خواه تصریح کرد:مشکلات اقتصادی ما حداکثر ۲۰درصد مربوط به خارج کشور و تحریم ها ست و ۸۰درصد بخاطر کوتاهی ها و نابسامانی های داخلی است که اگر به اسلام عمل کنیم قطعا خواهیم دید که در سیستم اقتصادی اسلامی فقر، تبعیض و بی عدالتی وجود ندارد .

زمینه سازی برای ظهور منجی

وی گفت:اما دومین خواسته شهداء از ما این است که انقلاب اسلامی را تا انقلاب حضرت مهدی (عج)ادامه دهیم،در منظر شهداء انقلاب اسلامی فقط برای براندازی حکومت پهلوی نبود ،انقلاب اسلامی آمد برای حکومت جهانی امام عصر(عج) زمینه سازی کند.

هدایت خواه افزود:برخی در داخل کشور این موضوع را قبول ندارند و می گویند چکار به صدور انقلاب داریم؟!،درواقع انقلاب اسلامی هدف بلندش که حضرت امام راحل فرمودند :“انقلاب اسلامی نقطه شروع انقلاب جهانی اسلام به رهبری حضرت حجت (عج) است که خداوند بر ملت ما منت دهد و ظهورش را در این روزگار قرار دهد”.

انقلاب اسلامی نقطه امید مستضعفان جهان

 نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس اظهار کرد:اینکه برخی می گویند سوریه ،لبنان ،یمن و دیگر کشورها چه ربطی به ما دارد؟که باید گفت حتما ربط دارد چرا که انقلاب اسلامی آمده است تا مستضعفان جهان را نجات دهد ؛درحالی که انقلاب اسلامی نقطه امید مستضعفان جهان است .

این فعال فرهنگی اظهار کرد : از برخی ها شنیده ام که در کشمیر و پاکستان ؛ عده ای در سال ۸۸تا صبح دعای توسل می خواندند که انقلاب اسلامی از این فتنه درامان بماند،در کشمیر و دیگر اقصی نقاط دنیا برای انقلاب اسلامی دعای توسل می خوانند.

مهمان کلمبیایی و انقلاب اسلامی

وی در ادامه افزود:چند روز پیش مهمانی از کلمبیا از حوزه آمریکای لاتین داشتم که می گفت برخی از دوستان ما که شیعه شده اند وقتی می خواهند اسم برای خودشان انتخاب کنند اسم خودشان را “خامنه ای” می گذارند؛با این تفاسیر می توان گفت که این انقلاب نقطه امید مستضعفان عالم است.

هدایت خواه تصریح کرد :در نایروبی که یک کشور آفریقایی است یک خانواده  اهل سنت ۴پسر دارد که پسر اول را “روح الله خمینی” ،دومین پسر را  علی خامنه ای” ،سومین پسر را  “حسین بهشتی” و نیز فرزند چهارم شان را  هم “مرتضی مطهری” نام نهاده اند،در کشمیر فردی بچه اش در سال ۵۹متولد شده است و اسم فرزندش را “سرباز روح الله” نام نهاد است.

پیش بینی می شود قیمت نفت تا سال ۲۰۱۵ روند افزایشی پیدا نکند
دنبال کنید

اهداف بلند انقلاب اسلامی

وی تصریح کرد:این انقلاب اسلامی اهداف بلندی دارد و اینک امروز افرادی هستند که می خواهند محدودش کنند!،شهداء می خواستند انتقام همه مظلومان عالم را بگیرند،انقلاب را باید با همه آرمان ها حفظ کرد تا به انقلاب جهانی صاحب الزمان (عج) برسد.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس اظهار کرد: سومین  خواسته شهداء از ما ایستادگی در مقابل زورگویی ها و داشتن روحیه مقاومت دربرابر استکبار است،برخلاف حرف عده ای در درون کشور ،استکبار حتما با ما کار دارد و لحظه ای ما را رها نخواهند کرد تا از دینمان برگردیم.

هدایت خواه افزود:شهداء درمقابل استکبار ایستادند و عزت آوردند وامروز به برکت همین خون شهداء، دشمنان جرات جنگ نظامی با ما را ندارند و رهبر معظم انقلاب فرمودند که جنگ نخواهد شد و مذاکره هم نمی کنیم،دشمنان خودشان هم می دانند که با ملت ایران نمی توانند وارد جنگ نظامی شوند.

خائنین به آرمان های شهداء

وی گفت:کسانی که دعوت به سازش و تسلیم می کنند درواقع خائن به ارزش ها و آرمان های انقلاب هستند، شهداء جان دادند تا ما بایستیم و مقاومت کنیم،آخرین خواسته شهدا از ما این است که اگر می خواهیم که اسلام به معنای واقعی تحقق پیدا کند و روحیه ایستادگی درمقابل ظالم استمرار پیدا کند تنها یک رمز دارد و آن این است که پیرو ولایت فقیه باشیم.

هدایت خواه تصریح کرد:پیام شهداء این است که تابع محض ولایت فقیه باشیم،دشمنان بارها اعتراف کرده اند این همه برنامه ریزی  برای نابودی انقلاب اسلامی این است که یک رهبر آگاه و بصیر دارند و یک ملت متحد و ولایتمدار.

این فعال فرهنگی گفت:برخی محققان بعد از فروپاشی شوروی سابق علت فروپاشی آنها را بررسی کردند و آنها در پاسخ گفتند که آمریکایی ها همه اقدامات و برنامه هایی که علیه ما انجام دادند علیه شما هم انجام دادند اما شما یک فرق داشتید و آن این بود که شما یک “آیت الله “داشتید که شما را هدایت می کرد و ای کاش ما هم یک “آیت الله “داشتیم.

تبعیت از ولی فقیه رمز انقلابی ماندن

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس در ادامه تصریح کرد:شهداء از ما می خواهند که انقلابی بمانیم و عمل به اسلام را در همه عرصه ها داشته باشیم ، باور به ماموریت جهانی انقلاب داشته باشیم که الان از ۹۰کشور در قم طلبه داریم و سوم اینکه روحیه ایستادگی و استکبار ستیزی را در همه عرصه ها حفظ و ادامه دهیم که رمز همه این موارد این است که مطیع فرمان رهبر انقلاب باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: شفاعت تجلی هدایت در این عالم است و هرکسی در این عالم در مسیر صراط مستقیم قرار گرفت مشمول شفاعت شهید نیز قرار خواهد گرفت،تلاش کنیم مشمول شفاعت شهیدانمان قرار بگیریم که چرا در این دنیا هم بسیاری از مشکلات ما را هم می توانند برطرف کنند.

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 45784 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز جمعه 2 آذر 1397 ساعت ۱۹:۱۳:۵۵
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر