شماره : 45770
۳۰ / ۸ / ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰

دستگیری سارقان مسلح خودرو / اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۲ نفر سارق مسلح خودرو و کشف خودروی سرقتی با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در گچساران خبر داد.

گروه استان ها «کهگیلویه و بویراحمد» فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۲ نفر سارق مسلح خودرو و کشف خودروی سرقتی با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در گچساران خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی  گفت:مأموران پاسگاه امامزاده جعفر این شهرستان در اجرای تور ایست بازرسی در جلوی پلیس راه گچساران-شیراز با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به یک دستگاه خودرو ۲۰۶ سفید رنگ مشکوک که جهت متوقف نمودن خودرو اقدام که راننده خودرو به ایست مأموران توجهی ننموده و اقدام به فرار با سرعت غیر متعارف در لاین مخالف مسیر گچساران به بهبهان نمود که با تعقیب و مراقبت و هماهنگی با مقام قضایی با رعایت قانون بکارگیری سلاح در جهت متوقف نمودن خودرو اقدام به تیراندازی به صورت هوایی و سپس به سمت لاستیک خودرو نموده که خودرو متوقف و سرنشینان به هویتهای مشخص دستگیر و به یگان انتظامی دلالت داده شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت که با برسی دقیق و کارشناسانه از خودرو مامورین تعداد ۲ عدد پلاک سرقتی که به طرز ماهرانه ای در زیر پلاک اصلی خودرو نصب گردیده بود پی بردند و مبلغ ۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال (هشت میلیون ریال)اسکناس ۵۰ هزار تومانی تقلبی نیز در داخل خودرو کشف و ضبط گردید و پس از استعلام از طریق سامانه های پلیسی مشخص گردید خودرو مذکور سابقه سرقت مسلحانه در مورخه ۱۴ مرداد ماه در شهرستان دزفول را داشته است.

سرهنگ سید محمد موسوی تصریح کرد:متهمین دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته که پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل گردید.

پیام تسلیت کرونا در پی ضایعه در گذشت امام جمعه موقت شهرستان گچساران
دنبال کنید

در پایان از شهروندان خواست:ضمن توجه به هشدارهای انتظامی،نصب دزدگیر بر خودرو و عدم پارک نمودن در جاهای خلوت تا حد زیادی مانع از سرقت خودروی خود شوند.

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 45770 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت ۱۹:۰۰:۳۴
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر