پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نفوذی ها را می شناسیم / خدا این دولت را بیامرزد

مسئول قرارگاه عمار در جمع دانشجویان گچساران ؛ مسئول قرارگاه عمار گفت:خدا همه را رحمت کند و بیامرزد این دولت را ،بنده نمی توانم تحلیل درستی راجع به دروغگو بدهم بنده خیلی دروغ از این ها دیدم ،و بلکه اگر بگویی راست دیدی یا نه باید یک چراغ بردارم و بگردم ببینم این ها راست

اختصاصی کرونا

کد خبر : 45666
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۶:۴۵

کرونا :

نفوذی ها را می شناسیم / خدا این دولت را بیامرزد
مسئول قرارگاه عمار در جمع دانشجویان گچساران ؛ مسئول قرارگاه عمار گفت:خدا همه را رحمت کند و بیامرزد این دولت را ،بنده نمی توانم تحلیل درستی راجع به دروغگو بدهم بنده خیلی دروغ از این ها دیدم ،و بلکه اگر بگویی راست دیدی یا نه باید یک چراغ بردارم و بگردم ببینم این ها راست گفتند یا نه.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام مهدی طائب،مسئول قرارگاه عمار در نشست با دانشجویان و فعالین فرهنگی گچساران که در نماز خانه دانشگاه سماء این شهرستان برگزار شد با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،گفت: باید تلاش کنید که دیدتان نسبت به مسائل از جزئی نگری بالاتر برود و از افق بالا به مسائل نگاه کنید،وقتی جامع نگر باشید بهتر می توانید تصمیم بگیرید و در ادامه هم مایوس نخواهید شد اما وقتی جزئی نگر باشید نمی توانید درست تصمیم بگیرید و درثانی هم مایوس خواهید شد.

وی افزود:تلاش های انقلاب را سعی کنید به صورت کلی نگاه کنید از کجا شروع شد؟ هدف انقلاب چیست؟ به کجا حرکت می کند؟ و جایگاه ما در این حرکت چیست؟، که اگر به صورت کلی به این همه قضایا نگاه کنید می توانید درست برای رفتار خودتان تصمیم بگیرد و دچار یاس هم نخواهید شد.

قبل از انقلاب مملکت به غارت می رفت

طائب اظهار کرد: چهل سال قبل این انقلاب پیروز شد و غرب به نفت ما نیاز داشت قبل از انقلاب ۶میلیون نفت ما یغما می رفت، انقلاب پیروز شد و دستور شیطانی تبدیل به دستور انقلابی شد چرا که قبلا مملکت را غارت می کردند.

وی تصریح کرد:اگر آمریکا همان روز اول پول نفت را می داد و تحریم هم نمی کرد چه اتفاقی رخ می داد؟نهایت این بود که ما امروز بازارمان پر از جنس های آمریکایی بود ،اما آنها نفت مفت می خواستند؛حضرت آقا اخیرا هم فرمودند”که آمریکا درحال زوال است”.

امام (ره) همه بازی شرق و غرب را برهم زد

مسئول قرارگاه عمار افزود:آن زمان عالم صحنه شطرنج بازی شرق و غرب بود و بازیگر هم یک نفر بود و لذا نه شرق می برد و نه غرب ،یک روز نوبت آمریکایی ها و یک روز هم شوروی ها؛اما یک بازیگر واقعی بنام حضرت امام(ره)وارد این صحنه شد چرا که مستقل بود و همه بازی را به هم زد و بعد از پیروزی انقلاب تا الان یکبار نشده است که تحلیل غربی ها درست از آب دربیاید.

برخی همچنان درپازل دشمن بازی می خورند

وی در ادامه در خصوص بازی کردن برخی افراد در پازل دشمن گفت:در پازل دشمن بازی کردن نیاز به اطلاعات خاصی نیست و خودش هم مشخص است؛برخی از دوستان هم قضیه “احمدی نژاد” را مطرح می کنند اما باید گفت که شاخص حضرت آقا هستند و اگر کسی رسما حتی کمی از حضرت آقا زاویه گرفت وجودش هم باید زیر سئوال برود.

پیروزی شیرین والیبال نشسته نفت و گاز گچساران مقابل شهرداری ارومیه
دنبال کنید

دولت باید با قدرت کارکند

طائب افزود:حضرت آقا هم نسبت به این دولت گفتند که دولت باید تا پایان بایستد و با قدرت کار کند،پس باید حمایت کرد و اگر با حرف ولی امر مسلمین جلو برویم هیچ وقت ضربه نخواهیم خورد.

نفوذی ها را می شناسیم

وی تصریح کرد:اینکه در سیستم امنیتی ما چقدر نفوذی وجود دارد و چقدر اطلاعات داریم قول می دهم آقایان هم خودشان نمی داند،و دلیل این است برخی ها را می دانیم نفوذی اند ولی دارند به کارش ادامه می دهد چرا که نفوذی وقتی بفهمد همانجا ترمز می کند.

مسئول قرارگاه عمار افزود: پیامبر(ص) یک شاخص دست مسلمانان دادند و فرمودند یا علی، اگر کسی با تو دشمن باشد منافق است و اگر کسی تو را دوست داشته باشد او نیز مومن است؛ امروز اگر می خواهید شاخص نفاق و ایمان را بفهمید هرکسی حضرت آقا را دوست دارد و حرفش را گوش می کند همان مومن است و هر کسی با رهبری مخالفت می کند همان منافق است و برای فهمیدن هم هیچ نیاز به سیستم اطلاعاتی وجود ندارد.

خدا این دولت را بیامرزد

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رویکرد جدید دولت در تقابل با آمریکا از روی استکبار ستیزی است یا اجبار؟،گفت:خدا همه را رحمت کند و بیامرزد این دولت را ،بنده نمی توانم تحلیل درستی راجع به دروغگو بدهم بنده خیلی دروغ از این ها دیدم ،و بلکه اگر بگویی راست دیدی یا نه باید یک چراغ بردارم و بگردم ببینم این ها راست گفتند یا نه.

طائب تصریح کرد:برخی در انتخابات چندتا راست گفتند و چند تا هم دروغ ،اصلا از عالم سیاست بیرون بیایید و خودتان قضاوت کنید،گفت برجام درختش کاشته شده و به زودی گلابی می دهد درحالی که از همان اول می دانست هیچ خیری در برجام نیست.

برخی هنوز به آمریکا امیدوارند

مسئول قرارگاه عمار افزود:برخی در رفتارشان یک سرسوزن هنوز که هنوز است امیدوار به آمریکا هستند که اگر نبودند حضرت آقا نمی فرمودند که آنهایی که فکر می کنند اگر با آمریکا ارتباط بگیریم اوضاع خوب می شود که سخت در اشتباهند چرا که خود آمریکا درحال فروپاشی است.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا برخی از افراد نظیر هاشمی،خاتمی ، احمدی نژاد و روحانی حدود ۳۲سال به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شوند؟،اظهار کرد:بعد از پیامبر اکرم(ص) چه کسی انتخاب شد؟وقتی انقلاب پیروز شد بنی صدر ۱۱میلیون رای می آورد و حسن حبیبی هم دو میلیون رای ،امروز کارکرد به نقطه ای می رسد که حبیبی شما می شود فلان شخص و بنی صدر شما هم می شود فلان شخص.

زلزله دیر یا زود دارد، اما از همین حالا پیداست که سوخت و سوز ندارد!
دنبال کنید

انتخابات آینده گونه ای دیگر رقم می خورد

طائب تصریح کرد:یقین بدانید انتخابات آینده شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد چرا که بصیرت مردم بالاتر رفته است و این فشار اقتصادی که الان بر مردم آمده است هر کوهی بود الان ترکیده بود،مردم خیلی صبر و تحمل دارند ؛برخی ها امسال تمام تصمیمشان این بود که اربعین اتفاق نیافتد و هر کاری کردند نشد و به کوری چشمشان جمعیتی چندین میلیونی بوجود آمد و حتی افرادی که پول قرض کرده بودند و آمده بودند.

واقعا جنگیدن با اسرائیل حال می دهد

وی تصریح کرد:جمهوری اسلامی کارهای بزرگی در سوریه انجام داد امروز ارتش سوریه تا بلندی های جولان پیش رفته است و موجب حقارتی برا دشمنان انقلاب شده است،واقعا جنگیدن با اسرائیلی ها حال می دهد.

مسئول قرارگاه عمار گفت:امروز برخی ها بدنبال دوقطبی در کشور هستند و اگر یک سری امور رعایت نشوند درمقابل دشمن زمین خواهیم خورد ،به هرحال یک جاهایی هم باید به برخی ها اعتماد کرد، آنجا که راه حق را طی می کنید در فکر دفاع از خودتان نباشید یک گوشتان در و یگ گوش دیگرتان دروازه باشد.

در اوج پیروزی هستیم

طائب اظهار کرد: بسیار امیدوار به آینده باشید چرا که دراوج پیروزی هستیم و همیشه نقطه پیروزی نقطه سختی ها است سعی کنید آنچه را که می دانید بازگو کنید و آنچه را که نمی دانید نگویید چرا که در برابر همه کلمات در آخرت ماخوذیم.

وی درادامه افزود:حرف های حضرت آقا را خوب گوش کنیم چرا که قوی ترین اطلاعات دنیا حضرت آقا هستند،همین آقای پوتین اگر وقت کند هر روز به ایران می آمدند تا نزد حضرت آقا بروند و بر اساس این سخنرانی حضرت آقا عمل کنند.

مسئول قرارگاه عمار بیان کرد:سخنرانی حضرت آقا تصمیم آمریکا را هم عوض می کند،خانم رایس در کنگره آمریکا گفته بود که ما برنامه ای را ۱۰سال طرح ریزی می کنیم در حالی که رهبر ایران با یک سخنرانی همه برنامه ها و نقشه های ما را به هم می ریزد.

نفس عربستان بند به آمریکاست

طائب تصریح کرد:مقام معظم رهبری از همان ده سال پیش نقش های دشمن را شناخت و همزمان با آنها کار کرد ،امروز وقتی که حضرت آقا می فرمایند آمریکا در حال زوال و افول است بنشینید و فکر کنیم درحقیقت بار مسئولیتمان چه می شود؟درحالی که عربستان نفَسش هم بند به آمریکاست.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi