شماره : 45573
۱۵ / ۸ / ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

دیدار فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با پدر شهید مرتضی پردال

در این دیدار سرهنگ حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل شهید مرتضی پردال و اهداء لوح سپاس به پدر این شهید والامقام از مجاهدت‌های وی و خانواده بزرگوار شهید قدردانی کرد. فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: بارها در مجالس مختلف عرض کرده ام که

در این دیدار سرهنگ حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل شهید مرتضی پردال و اهداء لوح سپاس به پدر این شهید والامقام از مجاهدت‌های وی و خانواده بزرگوار شهید قدردانی کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: بارها در مجالس مختلف عرض کرده ام که امثال ما نیاز به چنین حضور و دیداری با خانواده های معظم شهداء داریم و فراموش نکرده ایم که اگر امروز مسئولیت و امنیتی در کشور داریم به برکت خون شهداست تا گرد غفلت بر سر و روی مان ننشیند.

حمید خرمدل افزود:دیدار با خانواده های شهدا موجب عزت انسان خواهد شد ،چرا که خانواده های معظم شهداء همه وجودشان را وقف نظام و انقلاب کرده اندو ان شاء الله همه بتوانیم در مسیر شهداء طی طریق کنیم و خانواده های شهداء را از یاد نبریم.

وی درادامه اظهار کرد: درحقیقت روحیه ایثار و جان فشانی رزمندگان اسلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس در نوع خودش بی نظیر بود و نمی‌توان از نعمت الهی خانواده های شهداء که فرزندان خود را راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل می‌کردند به راحتی گذشت و همه به نوعی وظیفه داریم تا از این سرمایه های اصلی انقلاب و نظام اسلامی صیانت کنیم.

شهید مرتضی پردال طلبه گچسارانی در سال ۶۵و در عملیات کربلای ۵در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 45573 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز سه شنبه 15 آبان 1397 ساعت ۱۷:۱۹:۳۵
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر