جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

هیچ قدرتی توانایی ایستادن مقابل مکتب حسینی را نخواهد داشت

امام جمعه گچساران گفت: دشمنان از عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی وحشت دارند و در حقیقت ۱۳آبان خط بطلانی بر تمامی تهدیدها و توطئه های دشمنان نظام اسلامی خواهد بود،این تهدیدهای دشمنان همه به دلیل احساس ترس آنها ست. حجت السلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 45480
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

کرونا :

هیچ قدرتی توانایی ایستادن مقابل مکتب حسینی را نخواهد داشت
امام جمعه گچساران گفت: دشمنان از عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی وحشت دارند و در حقیقت ۱۳آبان خط بطلانی بر تمامی تهدیدها و توطئه های دشمنان نظام اسلامی خواهد بود،این تهدیدهای دشمنان همه به دلیل احساس ترس آنها ست.

حجت السلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به عظمت اربعین ابا عبدالله الحسین علیه السلام اظهار کرد:اربعین حسینی جهان را وادار به بهت کرد،اینکه پیامبر(ص)فرمودند که همه دنیا دست به دست هم بدهند نمی توانند عشق به حسین را از مومنین بگیرد،حرف حقی بود.

 وی افزود:سال به سال ابهت و عظمت اربعین حسینی، بیشتر دنیا را وادار به تعجب می کندو خیلی ها هم نمی فهمند و تمام تلاش دشمن این است که جریان اربعین حسینی کمتر شود و هرچه فتنه و توطئه می کنند باز هم نمی توانند.

حجازی گفت:تاریخ صبر کرد و عظمت اربعین را نشان داد که انشاء الله اربعین مقدمه ظهور منجی عالم بشریت است و دشمنان روز به روز ناکام تر و ضعیف تر خواهند شد و بر عظمت اربعین و مکتب تشیع افزوده خواهد شد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:هیچ قدرتی توانایی ایستادن مقابل مکتب حسینی و تشیع را نخواهد داشت پس شیعیان پیروز هستند و اربعین مقدمه ظهور خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت هایی ۱۳آبان ماه بیان کرد:۱۳آبان ماه سالروز تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه ، روز دانش آموز و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ،روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

منشأ آمارهای کمرشکن طلاق بدحجابی است / توجه بیشتر صدا و سیمای به گچساران / زیرساخت‌های گردشگری یاسوج را افزایش دهید
دنبال کنید

خطیب جمعه گچساران گفت:طبق روایتی از امیرالمومنین علیه السلام هر شخص و ملتی که مقابل استکبار ضعف نشان داد و مقابل ظلم و قلدری از خودشان مقاومت و ایستادگی نکند بدون شک به ذلت کشانده خواهند شد.

حجازی اظهار کرد:ملت سرفراز ایران اسلامی به رهبری حضرت امام راحل در مقابل رژیم پهلوی ایستادگی کردند و عامل منحوس آمریکا را از کشور بیرون راندند و تشکیل حکومت اسلامی دادند و از این حکومت اسلامی دنیا درس ها گرفت.

وی افزود:دشمنان از اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی وحشت دارند و در حقیقت ۱۳آبان خط بطلانی برتمامی تهدیدها و توطئه های دشمنان انقلاب خواهد بود،این تهدیدهای دشمنان همه به دلیل احساس ترس است و آن موضوعی که می تواند تهدیدها و یاوه گویی های دشمنان را پاسخ دهد اتحاد،انسجام،تقوا و اطاعت از منصب ولایت است.

حجازی در ادامه گفت:اطاعت از ولی امر مسلمین آبرو می آورد،در پیاده روی اربعین خیلی از شخصیت های بزرگ و مسئولین کشور هم حضور داشتند،ملت و دولت با هم بودند جمعیت چند ده میلیونی در عراق با این مهمه مشکلات، دشمنان حتی نتوانستند یک ترقه بزنند.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:تا ما به فرامین و دستورات جانشین امام زمان(عج)عنایت داشته باشیم دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند بنابراین تلاش کنیم در مبارزه با تحریم و در بحث حل مشکلات کشور راه حل فقط اطاعت از ولایت است.

وی بیان کرد:پس می توان مقابل همه دنیا ایستاد همان طوری که پیامبر(ص)و حضرت امام راحل به تنهایی مقابل همه دشمنان ایستادند،مقام معظم رهبری در برخی از موارد هم به تنهایی این چینن مقابله کردند.

اولین روز کنگره ملی بی بی حکیمه (س) در گچساران برگزار می شود
دنبال کنید

حجازی اظهار کرد:اگر متحد ، منسجم و مطیع جایگاه ولایت باشیم انشاء الله پیروزی نزدیک تر خواهد بود،این ۱۳آبان ماه امسال متفاوت تر از سال های گذشته است و باید متحد تر باشیم و همه و همه ملت و دولت همه بیاییم و مشکت محکم دیگری بردهان دشمنان و یاوه گویان بزنیم.

امام جمعه گچساران گفت:باید با اتحاد، انسجام و همدلی به همه دنیا ثابت کنیم که ملت بزرگ ایران با قدرت هرچه تمام تر و زیرپرچم ولایت با اقتدار و صلابت مقابل دشمنان ایستادگی خواهد کردو از آرمان های انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به مراسمات پایانی ماه صفر در این شهرستان افزود:از فردا شب طبق روال گذشته مراسم عزاداری و سوگواری پنج شب آخر ماه صفر در این شهرستان با حضور سخنران برجسته کشور حجت السلام گودرزی در مکان مصلای نماز جمعه ساعت ۱۹و ۳۰دقیقه برگزار خواهد شد.

حجازی تصریح کرد:انتظار این است همه مسئولین شرکت کنند و نسل جوان ، بازار و دانشگاهیان همه حضور پیدا کنیم تا از این نوع جلسات راهکارهایی پیدا کنیم تا نسل جوانمان را مقابل دشمنان بیمه کنیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi