جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اهم برنامه های آموزش و پرورش از زبان رئیس آموزش و پرورش گچساران

رئیس آموزش و پرورش گچساران در گفتگو با خبرنگاران ما ضمن عرض تسلیت ایام محرم و صفر گفت: در خصوص پدافند غیرعامل آموزش و پرورش رسالتی که به عهده دارد یک رسالت فرهنگی و آموزشی  در راستای ایجاد فرهنگ دانش آموزان و نهایتا اولیا و مربیان است. پورالحسینی افزوذ: آموزش و پرورش بایستی اقداماتی را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 45245
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

کرونا :

اهم برنامه های آموزش و پرورش از زبان رئیس آموزش و پرورش گچساران

رئیس آموزش و پرورش گچساران در گفتگو با خبرنگاران ما ضمن عرض تسلیت ایام محرم و صفر گفت: در خصوص پدافند غیرعامل آموزش و پرورش رسالتی که به عهده دارد یک رسالت فرهنگی و آموزشی  در راستای ایجاد فرهنگ دانش آموزان و نهایتا اولیا و مربیان است.

پورالحسینی افزوذ: آموزش و پرورش بایستی اقداماتی را انجام دهد ،که در همین هفته تمامی کپسولهای آتش نشانی مدارس را هم چک و هم شارژ می کنیم و در این خصوص اقداماتی که لازم است صورت می گیرد.

پورالحسینی با اشاره به هفته پدافنذ غیر عامل بیان کرد: این هفته که از ۸ تا ۱۴ به نام هفته پدافند غیر عامل نامگذاری شده است می توانم بگویم که از مجموع ۵۵ اقدامی که کلیه ادارات در جلسه مربوط به فرمانداری مطرح شد ۲۳ مورد از آنها مربوط به آموزش و پرورش است .

رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اهم برنامه های آموزش و پرورش گفت: برگزاری رزمایش در دو مدرسه پسرانه و دخترانه با مشارکت ادارات ، تزئین محیطی در ادارات و مدارس، تشکیل کمیته های پدافند غیر عامل ، سخنرانی در صبحگاه مدارس و نوشتن شعارهای متناسب با این هفته در سربرگ نامه ها و برگزاری ایستگاه نقاشی و انشا نویسی و مقاله نویسی از اهم برنامه های این هفته است.

وی در ادامه افزود : در ارزیابی هایی که در مورد پدافند غیر عامل صورت گرفته است آموزش و پرورش مقام های کشوری زیادی را کسب کرده است.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi