پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

موکب خدام الزینب(س) اسلام آباد لیشتر / خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی بسیار ارزشمند است

موکب خدام الزینب(س) اسلام آبادلیشتر موکب داری و خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی بسیار ارزشمند است و کسانی که به زوار خدمت میکنند پاداش زیارت را دریافت میکنند. گرامیداشت و زنده نگه داشتن اربعین سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) در میان شیعیان آن حضرت از اهمیت و ارزش ویژه ای برخوردار است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 45227
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

کرونا :

موکب خدام الزینب(س) اسلام آباد لیشتر / خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی بسیار ارزشمند است

موکب خدام الزینب(س) اسلام آبادلیشتر
موکب داری و خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی بسیار ارزشمند است و کسانی که به زوار خدمت میکنند پاداش زیارت را دریافت میکنند.

گرامیداشت و زنده نگه داشتن اربعین سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) در میان شیعیان آن حضرت از اهمیت و ارزش ویژه ای برخوردار است. از دیدگاه بسیاری از صاحب نظران و مورخان شیعه و اهل سنت، مبنای تاریخی چنین بزرگداشتی، ورود اهل بیت به کربلا در اولین اربعین حسینی (سال ۶۱ هجری) و دفن سرهای مطهر شهیدان بویژه سر مقدس امام حسین (ع) در کنار پیکرهای مطهر آنهاست.

شاید این سؤال در ذهن متبادر شود که چرا زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین حسینی تأکید و توصیه شده است، چرا باید این مراسم همراه با هیاهو و شور خاصی اجرا شود، در ادامه روایتی از امام صادق(ع) بیان می‌کنیم که به خوبی زوایای پنهان این موضوع را آشکار می‌سازد

امام صادق(ع) درباره ثواب زیارت امام حسین(ع) با پای پیاده می‌فرماید: کسى که با پای پیاده به زیارت امام حسین(ع) برود، خداوند به هر قدمى که برمىی دارد یک حسنه برایش نوشته و یک گناه از او محو مى‏ فرماید و یک درجه مرتبه‏ اش را بالا مى‏ برد،
در راستای همین پیاده روی عده ای از عاشقان ابا عبدالله الحسین با برپایی موکب ها و خدمت به زائران دین خود را ادا میکنند .

یکی از موکب های پرتلاش این روزها موکب خدام الزینب(س) اسلام آباد منطقه لیشتر می باشد که در ۲۵ کیلومتری شهرستان گچساران واقع شده است.
موکب خدام الزینب (س)اسلام اباد لیشتر دومین سال پیاپی است که کمک به زائران خارجی و داخلی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

قدردانی فرماندار از تلاشهای بازیکنان نفت و گاز گچساران
دنبال کنید

این موکب حدود ۳۰ خادم افتخاری داری که روزانه پذیرایی صبحانه نهار و شام را در دستور کار قرار داده است .

همچنین در بین زائران بسته های فرهنگی و هدایای زیادی به زائران خارجی داده می شود .

پخش برنامه های فرهنگی دیگری از جمله زیارت عاشورا سینه زنی و روضه خوانی و پخش کلیپ های مذهبی و انقلابی هم در این موکب گویای حال و هوای دیگری می باشد .

فعالیت این موکب به صورت شبانه روزی به زائران است همچنین پاسخ به مسائل شرعی توسط روحانی مستقر در موکب در حال انجام است .

با تشکر فراوان از اهالی محترم روستای اسلام اباد و همه عزیزان که نذورات خود را در این موکب جهت پذیرایی از زائران اربعین حسینی تحویل موکب خدام الزینب داده اند.

موکب خادم الزینب اسلام اباد لیشتر در ۲۵ کیلومتری شهرستان گچساران واقع شده است و شبانه روز اماده خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین می باشد همه عزیزان میتوانند کمک های مالی و غذایی و غیره خود را به این موکب تحویل دهند تا در ثواب ان شریک باشند .

موکب خدام الزینب(س) اسلام آباد لیشتر / خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی بسیار ارزشمند است 16 موکب خدام الزینب(س) اسلام آباد لیشتر / خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی بسیار ارزشمند است 17 موکب خدام الزینب(س) اسلام آباد لیشتر / خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی بسیار ارزشمند است 18 موکب خدام الزینب(س) اسلام آباد لیشتر / خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی بسیار ارزشمند است 19 موکب خدام الزینب(س) اسلام آباد لیشتر / خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی بسیار ارزشمند است 20 موکب خدام الزینب(س) اسلام آباد لیشتر / خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی بسیار ارزشمند است 21 موکب خدام الزینب(س) اسلام آباد لیشتر / خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی بسیار ارزشمند است 22 موکب خدام الزینب(س) اسلام آباد لیشتر / خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی بسیار ارزشمند است 23 موکب خدام الزینب(س) اسلام آباد لیشتر / خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی بسیار ارزشمند است 24 موکب خدام الزینب(س) اسلام آباد لیشتر / خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی بسیار ارزشمند است 25 موکب خدام الزینب(س) اسلام آباد لیشتر / خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی بسیار ارزشمند است 26 موکب خدام الزینب(س) اسلام آباد لیشتر / خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی بسیار ارزشمند است 27 موکب خدام الزینب(س) اسلام آباد لیشتر / خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی بسیار ارزشمند است 28 موکب خدام الزینب(س) اسلام آباد لیشتر / خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی بسیار ارزشمند است 29

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امیر یکشنبه , 6 آبان 1397 - 19:08

تشکر ازسایت خوبتون خدا به همه شما اجر بده

خادم الحسین یکشنبه , 6 آبان 1397 - 19:11

به سلامتی امام حسین پشت وپناهتون

عامو یکشنبه , 6 آبان 1397 - 19:22

خدا قوت بده به همه عزیزانی که واقعا از جون دل تو این سرما و گرما زحمت کشیدن

امیر یکشنبه , 6 آبان 1397 - 19:55

اجر همه خادمان موکب خدام الزینب با سیدالشهدا باشه

logo-samandehi