شماره : 45219
۶ / ۸ / ۱۳۹۷ - ۴:۳۸

یک عقرب جان زائران حسینی(ع) را در مسیر کربلا نجات داد

به گزارش گروه “رسانه‌های دیگر” خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری المدینه نیوز، زائران ایرانی که امسال در مسیر عشق حسینی (ع) حرکت می‌کردند، گزارش دادند: یک زن که به نظر می‌رسید خسته است، برای استراحت وارد یکی از خیمه‌ها شد و در خواب عمیقی و طولانی فرو رفت. طولانی شدن خواب این زن باعث شد تا

به گزارش گروه “رسانه‌های دیگر” خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری المدینه نیوز، زائران ایرانی که امسال در مسیر عشق حسینی (ع) حرکت می‌کردند، گزارش دادند: یک زن که به نظر می‌رسید خسته است، برای استراحت وارد یکی از خیمه‌ها شد و در خواب عمیقی و طولانی فرو رفت.

طولانی شدن خواب این زن باعث شد تا دیگران را متوجه خودش کند، به همین دلیل به‌ سمت زن آمدند و او را صدا زدند اما جوابی نداد و این‌گونه متوجه شدند که وی مرده است و کنارش عقربی را پیدا کردند که آن نیز مرده است و متوجه شدند که این زن توسط نیش عقرب مرده است.

زنان وقتی تلاش می‌کردند که جسد وی را به خیمه کناری ببرند، احساس کردند که جسم عجیبی در وسط بدن زن است، وقتی لباس وی را کنار زدند کمربندی انفجاری را دیدند که به دور کمرش بسته شده بود.
پس از کشف کمربند انفجاری، نیروهای امنیتی خود را به محل رساندند و به‌ راحتی و بدون هیچ تلفاتی آن را خنثی کردند.

انتهای پیام/*
کرونا نیوز: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به‌ معنای تأیید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 45219 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت ۰۴:۳۸:۵۲
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر