شماره : 45207
۳ / ۸ / ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱

چه نتیجه از جلسه شورای اداری با بودجه زیاد گرفته شده است؟! / سوالات بی پاسخ رئیس بهداشت و درمان گچساران

جلسه شورای اداری  با بودجه زیاد انجام شد چه نتیجه ای از این جلسه گرفته شده است؟؟ چرا کلینیک تخصصی با آن همه اعتبار تمام نشده است؟! چرا محوطه آن را رها کرده ایم؟!

چرا خانه بهداشت سه سال آماده برداری است ولی  محوطه اش را رها کرده ایم؟! چرا باید اینگونه باشد؟!

دکتر صیدی رئیس بهداشت و درمان گچساران در جلسه ای با خیرین و مسئولان گفت: هدف از این جلسه بیشتر بحث زنان آسیب پذیر است و مشکلات زنان فقط مالی نیست و مشکلات دیگری هم دارند.

رئیس بهداشت و درمان گچساران افزود: ما مرکز نگهداری از زنان آسیب پذیر داریم  #نگهداری از آن به عهده #فرمانداری و #استانداری است وظیفه دانشگاه نبوده است ولی آنها هم جواب درستی به ما نداده اند.

رئیس بهداشت و درمان گچساران سوالهایی را خطاب به  مسئولان مطرح کرد و گفت:

#جلسه شورای اداری  با بودجه زیاد انجام شد چه نتیجه ای از این جلسه گرفته شده است؟؟ چرا #کلینیک تخصصی با آن همه اعتبار تمام نشده است؟! چرا محوطه آن را رها کرده ایم؟!

چرا خانه #بهداشت سه سال آماده برداری است ولی  #محوطه اش را رها کرده ایم؟! چرا باید اینگونه باشد؟!

چرا در روستای #دیل خانه بهداشت  ساخته ایم محوطه آن را رها کرده ایم؟!

ام ای ار آورده ایم در شهرستان #گچساران و ۸ میلیارد هرینه کرده ایم و یک چراغ ارت ندارد و دو بار سوخته است چرا باید به این گونه باشد؟!

شما در پشه کان بودید مردم آمدند چند #درصد آنها نیاز مند نبودند؟! من می‌گویم ۱۰۰% نیازمند بودند . این ها را می خواهید چه طوری تامین بکنید؟! چطور می خواهید به آنان #خدمت کنید؟!

می خواهیم یک مرکز برای #زنان بی سرپرست درست کنیم نامه نگاری کرده‌ایم یک جواب درستی به ما نداده اند چکار بکنیم ؟! شاید خودتان می خواهید کاری بکنید؟! تا کی باید برای  درآمد زایی زنان بی سرپرست منتظر جواب بمانیم و جواب ندهید؟!

معاون دفتر رئیس‌جمهوری: روحانی همچنان رکورددار حضور در مراسم روز دانشجو است
دنبال کنید

چه نتیجه از جلسه شورای اداری با بودجه زیاد گرفته شده است؟! / سوالات بی پاسخ رئیس بهداشت و درمان گچساران 1

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 45207 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز پنجشنبه 3 آبان 1397 ساعت ۲۲:۰۱:۲۶
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر