شماره : 45107
۱ / ۸ / ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

جای خالی یک نماینده / ترازوی میدان سیاست در گچساران

شهرستان گچساران طرح های ریز و درشت بسیاری را تا این زمان به خود دیده است که بر اساس آن #فرماندار و #بخشدار و مدیران زیادی را درگیر خود کرده است و اگر این طرح ها به هر دلیلی راکد و یا بی سروصدا شوند باید به مدیریت این مدیران شک کرد. بی تردید باید

شهرستان گچساران طرح های ریز و درشت بسیاری را تا این زمان به خود دیده است که بر اساس آن #فرماندار و #بخشدار و مدیران زیادی را درگیر خود کرده است و اگر این طرح ها به هر دلیلی راکد و یا بی سروصدا شوند باید به مدیریت این مدیران شک کرد.

بی تردید باید وجود یک نماینده را #جدی‌ترین #چالش #گچساران در مقابل طرح‌ها قلمداد کرد و حس افزایش اعتماد عمومی و تصویر سالمی از مدیران را در آن جستجو کرد.

اما این روزها یک اتفاق کوچک ولی مهم برای نماینده #گچساران و باشت میدان را برای آزمایش مدیران و فرمانداران مهیا کرده است به گونه ای که جای خالی این نماینده کاملا احساس می‌شود.

در اکثر سخنرانی های تاج گردون کاهش اعتماد عمومی را بزرگترین تهدید برای مدیران و کشور و شهرستان دانسته است و راه بیرون رفت از این آسیب‌ها را بیان کرده است. ولی با این وجود هنوز از تبعیض و فساد که #اصلی‌ترین عامل گله‌مندی و نارضایتی مردم نامیده می‌شود و از رانت خواری گله زیادی می شنویم.

باید دید چه عاملی باعث شده با یک اتفاق کوچک ترازوی میدان سیاست در گچساران به هم ریخته شود ؟!!

این روزها به طور دقیق مصادف شده است با راهپیمایی اربعین حسینی این خود یکی از عوامل مهم شدن این اتفاق است. ماجرای مریضی غلامرضا تاج گردون نماینده ی گچساران و باشت به میدان امتحانی تبدیل شده است که تاکنون خیلی‌ها را از چرخه خود خارج کرده است و کاش این ماجرا مسیر حرکت این نماینده را برای او روشن تر کند.

اعتراض به فشار بر شورا، یا فشار بر شورای نگهبان؟!
دنبال کنید

داستان بکارگیری مدیران بومی و حمایت از آنها در استان و دفاع تمام قد از طرح های این دو شهرستان چهره ی #سیاسی خاصی از تاج گردون ساخته است که می تواند با ضعف چند مدیر همگی بر باد شود.

این روزها به نظر می رسد حتی رسانه های این نماینده نمی تواند جای خالی او را بین مردم پر کنند اما چرا؟!

در شرایط فعلی بازار #اقتصاد کشور دچار تلاطم شده است ،جای خالی او بیش از حد مشهود شده است و این ماجرا اختلافات بین مدیران را نمایان تر کرده است به گونه‌ای که #رسانه‌ها هم چوب آن را می خورند.

با آنکه مردم گچساران و باشت از #مطالباتشان دست نکشیده و نخواهند کشید ولی این نوع ماجراها نباید جای خالی نماینده را برای مردم بوجود بیاورد و گر نه این مسیر دچار تلاطم شدیدی می شود و  مدیران باید نشان دهند که می توانند بدون مشکل مدیریت کنند و مدیریت را می دانند.

 

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 45107 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز سه شنبه 1 آبان 1397 ساعت ۱۱:۲۰:۱۵
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر