شماره : 4501
۳۰ / ۳ / ۱۳۹۳ - ۰:۵۸

یک مقام نظامی: بصیرت، بهترین سلاح در مقابل جنگ نرم دشمنان است

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم حسین محمدی، پنجشنبه در آیین پایان دوره بصیرت افزایی کارکنان یگان های نیروی زمینی ارتش در استان فارس و استان های همجوار در شیراز افزود: درچنین فضایی، برخورداری از بصیرت می تواند به ما کمک کند تا ضمن تشخیص حق از باطل، درمقابل حملات متعدد و پیچیده که از

یک مقام نظامی: بصیرت، بهترین سلاح در مقابل جنگ نرم دشمنان است 4

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم حسین محمدی، پنجشنبه در آیین پایان دوره بصیرت افزایی کارکنان یگان های نیروی زمینی ارتش در استان فارس و استان های همجوار در شیراز افزود: درچنین فضایی، برخورداری از بصیرت می تواند به ما کمک کند تا ضمن تشخیص حق از باطل، درمقابل حملات متعدد و پیچیده که از سوی دشمنان انجام می شود واکنش مناسب و بجا از خود نشان دهیم.

وی، بصیرت را لازمه رشد و موفقیت دانست و ادامه داد: دشمن، زمانی که از به کارگیری و تاثیر ابزارهای جنگ سخت نا امید می شود، به ابزارهای جنگ نرم که می تواند بسیار مخرب تر، پیچیده تر و گسترده تر باشد روی می آورد.

محمدی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به کشور و نظام در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: پس از شکست تحقیر آمیز دشمنان در این جنگ و ناکامی آنها در رسیدن به اهدافشان، امروز به جنگ نرم و به کارگیری ابزارهای پیچیده آن روی آورده اند که در چنین شرایطی برای دفع تهدیدها و پاسخ به دشمنان، باید از ابزارهای نرم استفاده کنیم.

وی گفت: دشمن، در جنگ نرم، فرهنگ، باورها و اعتقادات دینی مردم بویژه جوانان را هدف قرار داده که باید بسیار هوشیارانه و آگاهانه برای مقابله با این تهدیدها برنامه ریزی داشته باشیم.

محمدی درباره برگزاری دوره بصیرت افزایی ویژه کارکنان یگان های نیروی زمینی ارتش در استان فارس و استان های همجوار در شیراز گفت: پس از اتمام کامل دوره های مقدماتی، برگزاری دوره های تکمیلی را با تدبیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی برگزار خواهیم کرد. ک/2

پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت خیر مدرسه ساز بانو رضاقلی زاده
دنبال کنید

678 ** 1917

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
یک مقام نظامی: بصیرت، بهترین سلاح در مقابل جنگ نرم دشمنان است 5 newsroom@irna.ir

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 4501 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز جمعه 30 خرداد 1393 ساعت ۰۰:۵۸:۲۲
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر