شماره : 44971
۲۶ / ۷ / ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

خرمشهر را خدا آزاد کرد / شن ها آمریکایی ها را ساقط کرد

سردار سرتیپ مرتضی قربانی، مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت:انقلاب اسلامی را خدا حفظ کرد،حضرت امام در رابطه با حمله آمریکایی ها در طبس فرمودند:”که شن ها آمریکایی ها را ساقط کرد”،فرمودند” خرمشهر را خدا آزاد کرد”و ما نباید با این قدرت خدایی از غیر خدا بترسیم.

سردار سرتیپ مرتضی قربانی، مشاور عالی فرمانده کل سپاه در یادواره شهدای روستای اسلام آباد گچساران با اشاره به جان فشانی ها و رشادت ها رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: برای حفظ انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی زحمت های زیادی کشیده شد بخصوص قشر ایثارگران و شهدای عزیز،از وقتی که انقلاب پیروز شد از همان روز های اول با مشکلات زیادی در کشور روبرو بودیم.

وی افزود: شرق و غرب تحمل این انقلاب و پایگاه نهضت امام حسین علیه السلام را نداشتند و از هر طرف بر ما هجوم می کردند؟؛ از یک طرف کومله و دموکرات در کردستان،خلق عرب در منطقه خوزستان،در سیستان و بلوچستان در آمل و قائم شهر نیز اینچنین بود و بعضا دشمن نقاط مختلفی را برای تجزیه و سرنگونی انقلاب دنبال می کرد.

سردار قربانی اظهار کرد: اما توکل بر خداوند و  پیروی از ولایت فقیه باعث شد تا مقابل این همه توطئه ها و ترفند های دشمنان ایستادگی کنیم ،تا سال ۶۳حدود ۶۰گروه و دسته تروریستی مسلح را دستگیر کردیم و۱۷ هزار شهید در این راه تقدیم انقلاب کردیم و در مقال دشمن سر تعظیم فرود نیاوردیم

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد:بنابراین در هر نقطه از این سرزمین مقابل هرکسی که عرض اندام می کرد ایستادگی و مقاومت کردیم ،سال ۵۹ در کاخ شاه حسین اردنی کشورهای منطقه عربی تصمیم به براندازی انقلاب گرفتند و حدود ۱۲روز بحث و تبادل نظر داشتند که جمهوری اسلامی را به براندازی برسانند.

وی گفت:تصمیم گرفتند که دو کار را برای براندازی انجام دهند یکی انجام کودتا و دیگری با جنگ توسط صدام،تصمیم گرفته شده که در ۶ماه اول با کودتا براندازی صورت گیرد و اگر موفق نشدند با حمله صدام اقدام کنند، کودتا به لطف خداوند کشف شد و معجزات الهی که همراه حضرت امام راحل بودند ما را مقابل دشمنان به پیروزی رساند.

سردار قربانی افزود:انقلاب اسلامی را خدا حفظ کرد،حضرت امام در رابطه با حمله آمریکایی ها در طبس فرمودند:”که شن ها آمریکایی ها را ساقط کرد”،فرمودند” خرمشهر را خدا آزاد کرد”و ما نباید با این قدرت خدایی از غیر خدا بترسیم.

بررسی حادثه مرگبار کانون اصلاح و تربیت یاسوج در دادسرای نظامی
دنبال کنید

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ترامپ احمق می خواهد هم آل سعود و هم آمریکایی ها را به انزوا بکشاند که باید گفت که به حول و قوه الهی اسبابشان را برای متلاشی شدن فراهم می کنند.

سردار قربانی اظهار کرد:شهدا راه خدا و ائمه اطهار علیهم السلام را پیمودند،ما با دست خالی و با کمترین امکانات در دفاع مقدس مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کردیم و امروز صلابت و اقتداری که دارم از برکت ولایت فقیه است.

خرمشهر را خدا آزاد کرد / شن ها آمریکایی ها را ساقط کرد 1

وی تصریح کرد: اگر اهدافمان ،اهداف مقدسی باشد و این امکانات کشور به سمت و سوی عزت و صلابت مردم پیش برود هیچ مشکلی نخواهیم داشت،ما در کشور هیچ کمبودی نداریم و بالغ بر ۶۰ نوع آلیاژ داریم،در منطقه کرمان و سیستان سنگ تتانیوم داریم ،در زنجان یک کوه داریم که حدود ۳۰۰سال سرب و روی داریم و در نفت و گاز هم در دنیا سرآمد هستیم بنابراین این سرمایه ها را خداوند به ما داده است که باید بدرستی استفاده شوند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود:۱۲۰هواپیما در فرودگاه تهران به دلیل مشکلات فنی بلا استفاده و میلیارد ها دلار کنار گذاشته شده است در حالی که همین نخبگان و جوانان دانشگاهی می توانند بروی همین هواپیماها کار کنند و این تکنولوژی را پیاده کنند، در جنگ همین گونه کار شد و امروز رسیدیم به ساخت انواع موشک ها،لذا باید این جسارت را داشته باشیم.

سردار قربانی گفت:امروز در دولت مشاهده کنید چند تا از فرمانده ان دوران جنگ،افرادی که توانمند بودند الان به کار گرفته شده است؟؟،کسی که رفته و در آمریکا تحصیل کرده است درحالی که این مردم زیر موشک بودند و شهید تشییع می کردند نمی تواند درد کشور را بفهمد و یک چشم به آنطرف دارد و یک چشم هم به داخل.

وی افزود:امروز آمریکایی ها باید بترسند که ما فرزندان آن امام معصوم هستیم که درب خیبر را از جا کند و سپاه اسلام قلعه یهودی ها را فتح کردند،ما فرزندان امام حسین(ع) هستیم که با ۷۲نفر در صحرای کربلا جنگید؛ما نمی ترسیم و دشمنان باید بترسید.

بررسی وضعیت نان در باشت با حضور مسوولان استانی و شهرستان
دنبال کنید

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد:بچه های کهگیلویه و بویراحمد در فاو جز گردان ها و تیپ های خط شکن بودند و پایگاه موشکی که کنار خور عبدالله بود و دریا را که عراقی ها تا ۱۵۰ کلیو متر با موشک می زدند همین رزمندگان فتح کردند،لذا این موارد شجاعتی بود که خداوند به مردم و رزمندگان داد در حالی که تعداد زیادی از رزمندگان استان در شب های عملیات  و در خط شکنی ها به شهادت رسیدند.

وی اظهار کرد: ۷۸روز در فاو با عراقی ها نبرد کردیم و ۳۰۰هزار نفر از رزمندگان ما را شیمیایی کردند ولی از آرمانشان کوتاه نیامدند،الان جایی پیدا کنید در مرز کشورمان با عراق که خون شهیدی ریخته نشده باشد؛عزت و اقتدار امروز مان مرهون همین خون شهدا است

سردار قربانی تصریح کرد:دشمنان بدانند الان برد موشک های ما تا نیویورک و واشنگتن است آن هم موشک های غیب،ما جنگ طلب نیستیم ولی امامان فرموده لیکن کسی که تجاوز کنند ما دهانش را خرد می کنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: دشمنان نتوانستند حتی یک وجب از خاکمان را تصرف کنند،امروز ما در کنار دریای سرخ هستیم ،در مدیترانه،در غزه،در فلسطین،در لبنان،در یمن ،در عراق و سوریه،پس هرگز دشمنان نمی توانند خدشه ای به اسلام ناب محمدی(ص) وارد کنند.

وی تصریح کرد:شهدا بر گردن همه ما حق دارند و همه در قبال شهداء وظیفه داریم،امروز لشکر های اقتصادی به جمهوری اسلامی ایران حمله کرده است ما باید کمک کنیم و فرمان رهبرمان را اجرا کنیم و به دولت کمک کنیم.

سردار قربانی افزود:۱۲میلیون دختر و پسر در ایران مجرد هستند و ما همه مسئول هستیم و باید همه کمک کنیم تا مشکلات ازدواج جوانان مرتفع شوند.

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 44971 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز پنجشنبه 26 مهر 1397 ساعت ۱۰:۲۴:۰۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر