جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خرمشهر را خدا آزاد کرد / شن ها آمریکایی ها را ساقط کرد

سردار سرتیپ مرتضی قربانی، مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت:انقلاب اسلامی را خدا حفظ کرد،حضرت امام در رابطه با حمله آمریکایی ها در طبس فرمودند:”که شن ها آمریکایی ها را ساقط کرد”،فرمودند” خرمشهر را خدا آزاد کرد”و ما نباید با این قدرت خدایی از غیر خدا بترسیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44971
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

کرونا :

خرمشهر را خدا آزاد کرد / شن ها آمریکایی ها را ساقط کرد

سردار سرتیپ مرتضی قربانی، مشاور عالی فرمانده کل سپاه در یادواره شهدای روستای اسلام آباد گچساران با اشاره به جان فشانی ها و رشادت ها رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: برای حفظ انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی زحمت های زیادی کشیده شد بخصوص قشر ایثارگران و شهدای عزیز،از وقتی که انقلاب پیروز شد از همان روز های اول با مشکلات زیادی در کشور روبرو بودیم.

وی افزود: شرق و غرب تحمل این انقلاب و پایگاه نهضت امام حسین علیه السلام را نداشتند و از هر طرف بر ما هجوم می کردند؟؛ از یک طرف کومله و دموکرات در کردستان،خلق عرب در منطقه خوزستان،در سیستان و بلوچستان در آمل و قائم شهر نیز اینچنین بود و بعضا دشمن نقاط مختلفی را برای تجزیه و سرنگونی انقلاب دنبال می کرد.

سردار قربانی اظهار کرد: اما توکل بر خداوند و  پیروی از ولایت فقیه باعث شد تا مقابل این همه توطئه ها و ترفند های دشمنان ایستادگی کنیم ،تا سال ۶۳حدود ۶۰گروه و دسته تروریستی مسلح را دستگیر کردیم و۱۷ هزار شهید در این راه تقدیم انقلاب کردیم و در مقال دشمن سر تعظیم فرود نیاوردیم

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد:بنابراین در هر نقطه از این سرزمین مقابل هرکسی که عرض اندام می کرد ایستادگی و مقاومت کردیم ،سال ۵۹ در کاخ شاه حسین اردنی کشورهای منطقه عربی تصمیم به براندازی انقلاب گرفتند و حدود ۱۲روز بحث و تبادل نظر داشتند که جمهوری اسلامی را به براندازی برسانند.

وی گفت:تصمیم گرفتند که دو کار را برای براندازی انجام دهند یکی انجام کودتا و دیگری با جنگ توسط صدام،تصمیم گرفته شده که در ۶ماه اول با کودتا براندازی صورت گیرد و اگر موفق نشدند با حمله صدام اقدام کنند، کودتا به لطف خداوند کشف شد و معجزات الهی که همراه حضرت امام راحل بودند ما را مقابل دشمنان به پیروزی رساند.

سردار قربانی افزود:انقلاب اسلامی را خدا حفظ کرد،حضرت امام در رابطه با حمله آمریکایی ها در طبس فرمودند:”که شن ها آمریکایی ها را ساقط کرد”،فرمودند” خرمشهر را خدا آزاد کرد”و ما نباید با این قدرت خدایی از غیر خدا بترسیم.

بودجه محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰ درصد افزایش یافت
دنبال کنید

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ترامپ احمق می خواهد هم آل سعود و هم آمریکایی ها را به انزوا بکشاند که باید گفت که به حول و قوه الهی اسبابشان را برای متلاشی شدن فراهم می کنند.

سردار قربانی اظهار کرد:شهدا راه خدا و ائمه اطهار علیهم السلام را پیمودند،ما با دست خالی و با کمترین امکانات در دفاع مقدس مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کردیم و امروز صلابت و اقتداری که دارم از برکت ولایت فقیه است.

خرمشهر را خدا آزاد کرد / شن ها آمریکایی ها را ساقط کرد 1

وی تصریح کرد: اگر اهدافمان ،اهداف مقدسی باشد و این امکانات کشور به سمت و سوی عزت و صلابت مردم پیش برود هیچ مشکلی نخواهیم داشت،ما در کشور هیچ کمبودی نداریم و بالغ بر ۶۰ نوع آلیاژ داریم،در منطقه کرمان و سیستان سنگ تتانیوم داریم ،در زنجان یک کوه داریم که حدود ۳۰۰سال سرب و روی داریم و در نفت و گاز هم در دنیا سرآمد هستیم بنابراین این سرمایه ها را خداوند به ما داده است که باید بدرستی استفاده شوند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود:۱۲۰هواپیما در فرودگاه تهران به دلیل مشکلات فنی بلا استفاده و میلیارد ها دلار کنار گذاشته شده است در حالی که همین نخبگان و جوانان دانشگاهی می توانند بروی همین هواپیماها کار کنند و این تکنولوژی را پیاده کنند، در جنگ همین گونه کار شد و امروز رسیدیم به ساخت انواع موشک ها،لذا باید این جسارت را داشته باشیم.

سردار قربانی گفت:امروز در دولت مشاهده کنید چند تا از فرمانده ان دوران جنگ،افرادی که توانمند بودند الان به کار گرفته شده است؟؟،کسی که رفته و در آمریکا تحصیل کرده است درحالی که این مردم زیر موشک بودند و شهید تشییع می کردند نمی تواند درد کشور را بفهمد و یک چشم به آنطرف دارد و یک چشم هم به داخل.

وی افزود:امروز آمریکایی ها باید بترسند که ما فرزندان آن امام معصوم هستیم که درب خیبر را از جا کند و سپاه اسلام قلعه یهودی ها را فتح کردند،ما فرزندان امام حسین(ع) هستیم که با ۷۲نفر در صحرای کربلا جنگید؛ما نمی ترسیم و دشمنان باید بترسید.

جلسه شورای اداری گچساران برگزار شد
دنبال کنید

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد:بچه های کهگیلویه و بویراحمد در فاو جز گردان ها و تیپ های خط شکن بودند و پایگاه موشکی که کنار خور عبدالله بود و دریا را که عراقی ها تا ۱۵۰ کلیو متر با موشک می زدند همین رزمندگان فتح کردند،لذا این موارد شجاعتی بود که خداوند به مردم و رزمندگان داد در حالی که تعداد زیادی از رزمندگان استان در شب های عملیات  و در خط شکنی ها به شهادت رسیدند.

وی اظهار کرد: ۷۸روز در فاو با عراقی ها نبرد کردیم و ۳۰۰هزار نفر از رزمندگان ما را شیمیایی کردند ولی از آرمانشان کوتاه نیامدند،الان جایی پیدا کنید در مرز کشورمان با عراق که خون شهیدی ریخته نشده باشد؛عزت و اقتدار امروز مان مرهون همین خون شهدا است

سردار قربانی تصریح کرد:دشمنان بدانند الان برد موشک های ما تا نیویورک و واشنگتن است آن هم موشک های غیب،ما جنگ طلب نیستیم ولی امامان فرموده لیکن کسی که تجاوز کنند ما دهانش را خرد می کنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: دشمنان نتوانستند حتی یک وجب از خاکمان را تصرف کنند،امروز ما در کنار دریای سرخ هستیم ،در مدیترانه،در غزه،در فلسطین،در لبنان،در یمن ،در عراق و سوریه،پس هرگز دشمنان نمی توانند خدشه ای به اسلام ناب محمدی(ص) وارد کنند.

وی تصریح کرد:شهدا بر گردن همه ما حق دارند و همه در قبال شهداء وظیفه داریم،امروز لشکر های اقتصادی به جمهوری اسلامی ایران حمله کرده است ما باید کمک کنیم و فرمان رهبرمان را اجرا کنیم و به دولت کمک کنیم.

سردار قربانی افزود:۱۲میلیون دختر و پسر در ایران مجرد هستند و ما همه مسئول هستیم و باید همه کمک کنیم تا مشکلات ازدواج جوانان مرتفع شوند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi