شماره : 44832
۱۵ / ۷ / ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

در معبر اربعین زائران حسینی چه خبر است؟! / دشمن می‌خواهد اوضاع را آشفته نشان دهد

همکاری دولت، مسوولان و مقامات عراقی با ایرانی ها در موضوع اربعین واقعا یک همکاری بی نظیر است.
مسئولان و مردم نگذارید اختلاف و بچه بازی های سیاسیون در مسیر و معبر اربعین حسینی آبروی 40 ساله ی شهرستان و استانمان را در این معبر و مسیر ببرند.

نباید فراموش کرد که امسال اربعین حسینی مصادف با اربعین انقلاب اسلامی ایران شده و سالی است که دشمن سعی می‌کند تا اوضاع کشور ما را آشفته نشان دهد، از طرفی دیگر امسال با توجه به پیروزی‌های محور مقاومت، زائران با #قاطعیت و #امنیت کامل در مسیر اربعین حرکت می‌کنند.

خوشبختانه مردم عراق در این راستا #هوشمندانه برخورد کردند و از یک ماه قبل آماده #میزبانی ایرانی‌ها شده‌اند.

اما در گچساران ما چه می گذرد؟؟!!

#اختلاف و #آتش در گچساران (معبر اربعین حسینی انقلاب) می تواند ضربه ی بدی به این #همایش #جهانی #مسلمانان جهان بزند که اگر خدای ناکرده این اتفاق بیفتد آبرو که هیچ… عزت و اقتدار یک ملت زیر سوال می رود.

ایجاد اختلاف و درگیری بین ایران و عراق، تحت فشار گذاشتن دولت و نهادهای عراقی، ایجاد نارضایتی های مردمی و بزرگنمایی مسائل و مشکلات کوچک از جمله روش هایی است که دشمنان برای ایجاد اختلاف بین مردم دو کشور استفاده می کنند.

در مراسم اربعین امسال نیز ملت ایران و عراق یک دل و یک صدا در کنار یکدیگر شعائر حسینی را گرامی می دارند و بار دیگر نشان می دهند که مرزهای بین دو کشور، مرز برادری و دوستی است.

بیستم صفر1440 هجری قمری (8آبان) اربعین حسینی (ع) امام سوم شیعیان جهان و یاران با وفای ایشان در صحرای کربلا است.

میلیون‌ها زائر از سراسر جهان در این روز برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) وارد شهر کربلا در جنوب عراق می‌شوند. سال گذشته، بیش از دو میلیون زائر ایرانی در مراسم اربعین حسینی (ع) در کربلا حضور داشتند.

جوابیه در پی طرح اتهام و انتساب عنوان «مافیای آب» به دکتر عابدی
دنبال کنید

شهرستان #گچساران مسیر و معبری قابل اطمینان و با اقتدار بوده است برای رسیدن به کربلا و زائران حسینی این روزها پا در این مسیر نهاده اند و هر حرکتی که باعث ناراحتی و دلسردی آنها شود از دید جهان پنهان نخواهد ماند و این را مسئولان خوب می دانند.

مدتی است که اختلافات بین #شورای شهر و #شهردار گچساران جو حاکم بر فضای مجازی و سیاسی گچساران را متشنج کرده است و هر دم از این اختلاف صدایی بلند می شود که اگر خدای ناکرده در مسیر و معبر زائران اربعین حسینی این اختلاف پدیدار شود #استاندار و #فرماندار و تمام #مسئولان #استانی و #شهرستانی و حتی #کشوری ایران اسلامی در لبه ی تیز تیغ دشمن قرار خواهند گرفت.

برای آنکه دشمن انقلاب و امام حسین به این آرزویش نرسد مردم و مسئولان باید بسیج شوند و یا این اختلاف را حل کنند و یا مسئولانی را که در این مسیر اختلافی ایجاد می کنند را به حاشیه ای برانند تا هم گچساران و هم معبر اربعین زائران حسینی به شهرمان و استانمان بیش از پیش افتخار کنند.

مسئولان و مردم نگذارید اختلاف و بچه بازی های سیاسیون در مسیر و معبر اربعین حسینی آبروی 40 ساله ی شهرستان و استانمان را در این معبر و مسیر ببرند.

همکاری دولت، مسوولان و مقامات عراقی با ایرانی در موضوع اربعین واقعا یک همکاری بی نظیر است.

هماهنگی برای انتقال داروی مورد نیاز، مسائل بانکی زائران ایرانی در مراسم اربعین، آخرین هماهنگی های امنیتی در محورهای کربلا، نجف، سامرا، کاظمین، بغداد و مسیرهای راهپیمایی زائران ایرانی، تشکیل ستاد تبلیغات اربعین و تشریح فعالیت های فرهنگی مربوط به اربعین بویژه راهکارهای مقابله با حاشیه سازی های رسانه ای از جمله مسائل مطرح  بوده و هست .

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 44832 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز یکشنبه 15 مهر 1397 ساعت ۱۴:۰۷:۴۵
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر