پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ادارات هر چه در توان دارند به موکب های اربعین کمک کنند

فرماندار گچساران با اشاره به ادارات و کمکی که می توانند در این مورد بکنند گفت: ما در یک دستور گفته ایم ادارات هر چه در توان دارند به موکب ها کمک کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44814
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

کرونا :

ادارات هر چه در توان دارند به موکب های اربعین کمک کنند

فرماندار گچساران در جلسه هماهنگی اربعین حسینی گچساران گفت :هیچ اعتبار یا بودجه‌ای برای اربعین حسینی وجود ندارد اما .همه ما هرچه داریم در این کار میریزیم و جلو می رویم.

وی افزود: اولاً ما نباید سمت و سوی موکب داری برویم و آنرا دولتی کنیم و دوما انتظار از شهر ما زیاد است اما ما باید این مسئله را مردمی کنیم.

فرماندار گچساران با اشاره به ادارات و کمکی که می توانند در این مورد بکنند گفت: ما در یک دستور گفته ایم ادارات هر چه در توان دارند به موکب ها کمک کنند.

ادارات هر چه در توان دارند به موکب های اربعین کمک کنند 1

در ادامه این جلسه محمد رمضانی سرپرست موکب طریق الکربلا گفت: فلسفه محرم و عاشورا مظلومیت است و باید بدانیم که ادارات محدودیت دارند، اربعین یک نماد جهانی است.

وی افزود: امروز جوانان خودشان بطور خودجوش با کفشی که روی آن نوشته شده آمریکا را زیر پا له می کنیم به زیارت می روند.

وی با اشاره به دشمن مسلمین گفت: دشمن کار کرده است ملت ایران و عراق را مقابل هم قرار داده است و عراقی ها با ایجاد پویشی که در آن اتوبوس هایی برای جابجایی ایرانیان فراهم می‌شود این اتحاد را بوجود میآورند.

.وی گفت: الان ۴۰ سالگی انقلاب در اربعین است باید تلاش کنیم وبا دوستی یک چهره خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به گچساران گفت: این یک افتخار است که ما را سر راه امام حسین و اربعین قرار داده است و بدانید ما سیاسی نیستیم ولی سیاسی انقلاب هستیم.

ادارات هر چه در توان دارند به موکب های اربعین کمک کنند 2

ادارات هر چه در توان دارند به موکب های اربعین کمک کنند 3 ادارات هر چه در توان دارند به موکب های اربعین کمک کنند 4 ادارات هر چه در توان دارند به موکب های اربعین کمک کنند 5 ادارات هر چه در توان دارند به موکب های اربعین کمک کنند 6 ادارات هر چه در توان دارند به موکب های اربعین کمک کنند 7 ادارات هر چه در توان دارند به موکب های اربعین کمک کنند 8

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi