شماره : 44805
۱۳ / ۷ / ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

پولشویی و چک بی محل FATF / ائتلاف امید پول ها را از کجا تامین کرده و به چه کسانی دادند؟!

اعضای فهرست ائتلاف امید که بنابر اذعان برخی اصلاح طلبان معترض، هر کدام مجبور به پرداخت های چند صد میلیونی تا میلیاردی برای حضور در فهرست انتخاباتی شدند، این پول ها را از کجا تامین کرده و به چه کسانی دادند؟!

✍️ روزنامه آفتاب یزد زمانی نوشت “محمود صادقی مهره انتحاری اصلاح طلبان است”. حالا که او مدعی شفافیت و مبارزه با پولشویی در قالب FATF است، باید از بزرگتر های خود پاسخ چند سوال را بپرسد و منتشر کند:

♦️1- قرار است ایتالیای مرکز مافیا و قاچاق و پولشویی (به عنوان موسس FATF)، با پولشویی مبارزه کند یا ترامپ کازینودار که متهم به فرار مالیاتی است؟

🔹2- اعضای فهرست ائتلاف امید که بنابر اذعان برخی اصلاح طلبان معترض، هر کدام مجبور به پرداخت های چند صد میلیونی تا میلیاردی برای حضور در فهرست انتخاباتی شدند، این پول ها را از کجا تامین کرده و به چه کسانی دادند؟!

♦️3- اصلاح طلبان مدعیان شفافیت چرا نقض قانون توسط دولت و عدم اجرای ماده 29 قانون پنج ساله درباره انتشار شفاف حقوق و مزایای دریافتی مدیران دولت را مورد اعتراض قرار نمی دهند؟ یا چرا پیگیری نمی کنند که دریافت کنندگان رشوه های کلان از شرکتهای کرسنت و استات اویل و توتال و… چه کسانی هستند؟

🔹4- امثال محمود صادقی چرا در قبال واگذاری رانتی 18 میلیارد دلار به قیمت 4200 تومان (رانت 150 هزار میلیاردی)، رانت گرانفروشی خودرو، و رانت واگذاری 7 میلیون سکه خفه خون گرفته اند و مردم را با سوژه هایی مانند FATF دنبال نخود سیاه می فرستند؟!

♦️5- محمود صادقی سواد ندارد یا می داند و خود را به نادانی زده که برنامه اقدام FATF دو سال است با تعهد پنهان وزیر اقتصاد وقت اجرایی شده اما به بحران شدید اقتصادی دامن زده است؟ چرا نمی گوید آمار صرافی ها را به دشمن دادند و موجب گرانی نرخ ارز شدند؟!

نمایندگان در انتصاب مدیران شایسته سالاری را مدنظر نمیگیرند /هر طایفه ای رای بیشتر دارد از انها سهم مدیریت میگیرند
دنبال کنید

🔹6- چرا نمی گویند به بهانه شفافیت و مبارزه با پولشویی و … به خود تحریمی و خودزنی اقتصادی در داخل پرداختند و بخشی از تورم فعلی محصول همین خیانت است؟!

♦️7- چرا توضیح نمی دهند تکلیف چک برگشت خورده برجام و وعده های نسیه آن درباره رونق اقتصادی چه شد تا بعدا رویشان بشود درباره ملحقات FATF وعده های سر خرمن بدهند؟

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 44805 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز جمعه 13 مهر 1397 ساعت ۱۴:۵۲:۲۳
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر