جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

توهین به رسانه و معاون استاندار / ابوترابیان،مدیر فروشگاه رفاه کهگیلویه و بویراحمد اخراج شد

طی نامه‌ سعید ابوترابیان، رئیس هیئت مدیره فروشگاه رفاه کشور در تاریخ 97.7.10، به شماره 781مدیر فروشگاه رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد اخراج شد . 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44800
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶

کرونا :

توهین به رسانه و معاون استاندار / ابوترابیان،مدیر فروشگاه رفاه کهگیلویه و بویراحمد اخراج شد

 روز شنبه، هفت مهرماه 97، “جعفر گوهرگانی”، معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با همراهی خبرنگاران رسانه‌های استان در بازدید سرزده از فروشگاه رفاه یاسوج از مسئولان این فروشگاه انتقاد کرد و گفت: باید تابلوی اوج بی‌انصافی را در محل این فروشگاه نصب کرد . 

در حالی که مسئولان فروشگاه رفاه یاسوج مدعی بودند که 15 روز است نتوانسته‌ایم به دلیل اعتراض کامیون‌ داران کالاهای اساسی مردم از جمله روغن و برنج بیاوریم اما گوهرگانی، معاون امور اقتصادی استاندار با حضور در انبار این فروشگاه با کارتن های روغن مواجه شد . 

توهین به اصحاب رسانه و خبرنگاران و معاون امور اقتصادی استاندار و درگیری لفظی برخی از کارکنان این فروشگاه بزرگ یاسوج با خبرنگاران از حاشیه های این بازدید بود . 

طی نامه‌ سعید ابوترابیان، رئیس هیئت مدیره فروشگاه رفاه کشور در تاریخ 97.7.10، به شماره 781مدیر فروشگاه رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد اخراج شد . 

 در این نامه آمده است؛

مدیر استان کهگیلویه و بویراحمد

آقای شیروان نگهداری

با سلام

همانطور که اطلاع دارید وظیفه این فروشگاه فروش کالاست و این موضوع حتی در نام این شرکت درج شده و انبار محلی صرفا برای پشتیبانی کالای فروشگاه است تا فروش در فروشگاه بطور مستمر جریان داشته باشد اما علی رغم تاکیدات مکرر و ابلاغیه های ستاد مرکزی مبنی بر عدم نگهداری کالا در انبار و تسریع در فروش کالا متاسفانه گزارشات ارسالی حاکی از نگهداری روغن و عدم فروش به موقع آن به مشتریان در فروشگاه یاسوج می باشد.

این موضوع نه تنها خلاف ذات صنعت فروشگاه داری و عدم اجرا مصوبات ستاد مرکزی است بلکه در این مقطع حساس کنونی که کشور با آن مواجه است و مردم در تامین مایحتاج روزانه خود با مشکل مواجه اند خلاف وجدان انسانی است و وظیفه آحاد مردم کمک به هم نوعان برای عبور از این مقطع حساس می باشد.

پیام اصلی سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) از قیام عاشورا این است اگر دین ندارید و از روز واپسین نمی هراسید لااقل در دنیا آزاد مرد زندگی کنید و نگهداری کالا در برهه کنونی نه تنها از لحاظ مالی و تجاری به ضرر شرکت است بلکه مهمتر از آن با صفت آزادگی و جوانمردی سازگاری دارد و هر انسانی ان را نکوهش می کند.

زحمات و تلاش جنابعالی از ابتدا قابل انکار نیست لیکن به قول شاعر “هفتاد سال عبادت یک شب به باد می رود” و موارد مذکور حاکی از این است که یا کالا را در انبار نگهداری نموده و یا در صدور سریع حواله کالا به سطح فروش اهمال نموده اید که در هر صورت نشان دهنده عدم درک صحیح جنابعالی از صنعت فروشگاهی و شرایط حساس و سخت کنونی کشور است.

از تاریخ ابلاغ این نامه از شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه اخراج گشته و جناب  قائدی به عنوان سرپرست استان تا انتخاب مدیر جدید استان معرفی می گردند.

لازم به ذکر است که مسئولیت های اجتماعی، کیفری و حقوقی ناشی از عدم فروش به موقع کالا متوجه جنابعالی بوده و در آینده توسط مراجع مربوطه و این شرکت پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

توهین به رسانه و معاون استاندار / ابوترابیان،مدیر فروشگاه رفاه کهگیلویه و بویراحمد اخراج شد 1

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi