شماره : 44786
۱۱ / ۷ / ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

کشف و ضبط هفت کیلو و 500 گرم #تریاک در گچساران

گروه استان ها-کهگیلویه و بویراحمد- شهرستان گچساران فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: از منزل شخصی در شهرستان گچساران هفت کیلو و 500 گرم #تریاک کشف و ضبط گردید.

گروه استان ها-کهگیلویه و بویراحمد- شهرستان گچساران فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: از منزل شخصی در شهرستان گچساران هفت کیلو و 500 گرم #تریاک کشف و ضبط گردید.

#سید_محمد_موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح پاک سازی مناطق آلوده شهری و مبارزه با مواد مخدر و به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی در منزل خود در این شهرستان اقدام به خرید و فروش و نگهداری مواد مخدر می نمایند سریعا موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشراف اطلاعاتی و کار شبانه روزی و مراقبت از منزل و رفت آمد های داخل آن طی یک عملیات با کسب مجوز مرجع قضایی جهت ورود و بازرسی منزل به محل اعزام شدند.

موسوی خاطر نشان کرد: مآموران در بازرسی از منزل یک نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و هفت کیلو و 500 گرم تریاک که بصورت بسته بندی و آماده فروش کشف و ضبط و در این راستا یک دستگاه خودروی #ساینا به یگان دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که متهم دستگیر شده به مرجع قضایی تحویل داده شد و خودرو نیز به پارکینگ منقل شد خاطرنشان کرد: مردم و همشهریان عزیز #پلیس را در تأمین امنیت جامعه یاری نمایند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت #قاچاقچیان و #هنجارشکنان و مخلان نظم و #امنیت جامعه را از طریق تماس با تلفن110 به #نیروی_انتظامی اطلاع دهند.

 

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 44786 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت ۱۱:۰۵:۵۵
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر