جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

علت حمله تروریستی در رژه اهواز ترس از جمهوری اسلامی است

امام جمعه موقت گچساران گفت:علت این جنایاتی که ایادی استکبار انجام می دهند ترس از جمهوری اسلامی است و امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان و به برکت نیروهای مسلح و ارزشمند نظام اسلامی چنان عزت و اقتداری در عرصه بین الملل کسب کرده است که آمریکا هم جرات نمی کند که به این انقلاب نگاه چپ هم داشته باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44736
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

کرونا :

علت حمله تروریستی در رژه اهواز ترس از جمهوری اسلامی است
امام جمعه موقت گچساران گفت:اگر در سال های گذشته مسئولین مقداری هم بهتر کار می کردند الان کار به چنین جاهایی نمی رسید،گرانی که امروز مردم را به شدت نگران کرده است مخصوصا قشر متوسط به پایین جامعه ؛فقرا و نیازمندان با این وضعیت نگران مشکل نان شب خود هستند.

حجت الاسلام علیرضا صفایی ،امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فصل بازگشایی مدارس گفت:با این گرانی ها و تورم بیش از حد، افرادی که واقعا توانایی دارند دانش آموزان بی بضاعت را فراموش نکنیم.

وی در ادامه با اشاره به روز همدردی و همبستگی با کودکان فلسطینی افزود: هر روز شما می شنوید که عده ای از مردم فلسطین مورد تهاجم واقع شده و عده ای نیز به شهادت رسیده اند ،دانش آموزانی که الان گرفتار مسائل جنگند و هر لحظه باید منتظر حمله صهیونیست ها باشند در حالی که ملت بزرگ ایران همیشه و در همه حال همدرد مردم مظلوم فلسطین بوده اند و خواهند بود.

صفایی در ادامه با اشاره به روز جهانی سالمندان اظهار کرد: برخی افراد وقتی والدینشان به سن پیری می رسند دیگر حوصله نگهداری آنها را ندارند و به جای اینکه به این پدر و مادر رسیدگی کنند به خانه سالمندان می فرستند ،در حالی که فرزندان در مقابل پدران و مادران شان مسئولیت دارند.

 امام جمعه موقت گچساران افزود:تا می توانیم باید به این پدران و مادران عزیز خدمت کنیم چرا که عظمت و برکت زندگی انسان ها در احترام و تکریم پدر و مادر است.

وی در ادامه با اشاره به سالروز فاجعه انفجار حرمین العسکرین توسط تروریست ها در سال ۱۴۲۷قمری گفت:این مزدوران خبیث به هیچکس رحم نکرده و رحم هم نخواهند کرد و مشاهده می کنید که هر روز جنایتی استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و ایادی اش در منطقه انجام می دهد.

صفایی تصریح کرد: در روز ۳۱شهریور ماه که نیروهای مقتدر نظام جمهوری اسلامی در حال رژه بودند جنایتی در اهواز شکل گرفت و تعدادی از هموطنان عزیزمان در این حمله تروریستی به شهادت رسیدند و تعدادی هم مجروح شدند.

چهارمین هفته از رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور
دنبال کنید

امام جمعه موقت گچساران گفت:علت این جنایاتی که ایادی استکبار انجام می دهند ترس از جمهوری اسلامی است و امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان و به برکت نیروهای مسلح و ارزشمند نظام اسلامی چنان عزت و اقتداری در عرصه بین الملل کسب کرده است که آمریکا هم جرات نمی کند که به این انقلاب نگاه چپ هم داشته باشد.

وی تصریح کرد:دشمنان هرروز توطئه می کنند و نقشه و ترفندها طرح ریزی می کنند و هر روزی جنایتی مرتکب می شوند، اما این ملت بیدار است و این جنایتی که در اهواز بود در واقع درس بزرگی برای همه خواهد بود.

صفایی اظهار کرد : اولا ما افتخار می کنیم که در این منطقه ای که پر از آشوب است ، مملکت ما در حال آرامش است و از افرادی که مسئولیت تامین امنیت مردم و حفاظت از مرزهای کشورمان را عهده دار هستند قدردانی می کنم.

امام جمعه موقت گچساران گفت:اما در عین حال باید بیدار و هوشیار بود ،دشمنان در طول این سالها نقشه ها ریختند که الحمدالله  خنثی شد و تیرشان به هدف نخورد که باید از این حادثه ها عبرت آموخت و مسائل امنیتی را بسیار دقیق تر و حساس تر دنبال کرد.

صفایی در ادامه با اشاره به اجلاسیه سالانه سازمان ملل گفت:رئیس جمهور محترم کشورمان در این اجلاسیه سخنرانی و موارد خوبی هم ایراد کردند که انشاءالله این مسائل هم در کشور با این شدت و حدت هم پیگیری شوند.

وی تصریح کرد: اگر در سال های گذشته مسئولین مقداری هم بهتر کار می کردند الان کار به چنین جاهایی نمی رسید،گرانی که امروز مردم را به شدت نگران کرده است مخصوصا قشر متوسط به پایین جامعه ؛فقرا و نیازمندان با این وضعیت نگران مشکل نان شب خود هستند.

هاکی مردان نفت و گاز گچساران، هشتمین مرتبه راهی فینال شد
دنبال کنید

صفایی اظهار کرد: باید کاری کرد و فکری کرد، مثلا گوجه که دیگر از خارج کشور که وارد نمی شود؟! و حتی  به کشورهای مختلف منطقه هم صادر می شد! که الان باید نقل مجالس شود چرا باید مردم باید نگران گوجه و رب گوجه باشند که باید مسئولین مسائل معیشتی مردم را جدی بگیرند .

امام جمعه موقت گچساران گفت: مجلس شورای اسلامی دو لایحه ای که قبلا به این مجلس آمده و دوبار هم رد شده است ،لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و قانون داخلی و الحاق به کنوانسیون پالرمو که بناست در هفته پیش رو در صحن مجلس بحث شود.

صفایی تصریح کرد:دوبار این قانون به مجلس آمده  و تصویب هم شده و شورای محترم نگهبان نیز رد کرده است و برای بار سوم است که می خواهند این قانون را تصویب کنند که باز هم شورای محترم نگهبان مخالفت کنند و نهایتا کار به مجمع تشخیص مصلحت نظام کشانده شود و در آنجا پیگیری شود.

وی گفت:این قانون چگونه قانونی است؟ که در اصلاح می گویند” FATF” ،قانونی که کشورهای غربی این را تصویب کردند و می گویند ۱۵۰کشور این قانون را تصویب کرده و دارند عمل می کنند و ما هم باید تصویب کنیم و عمل کنیم؟!.

صفایی افزود:ظاهرا در پایان مهرماه آخرین مهلتی است که به ایران داده اند و متاسفانه دولت و مجلس شورای اسلامی به جای حل مشکلات مردم در حال اجرای دستور “FATF”است و امروز هم در برخی از شهرهای کشور بعد از نماز جمعه علیه این لایحه اعتراض خواهد شد.

امام جمعه موقت گچساران اظهار کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی که وکلا و نمایندگان این ملت هستند باید پیگیر تقاضای مردم باشند و قانونی که مربوط به این مملکت نیست را باید توجه داشته باشند و مقام معظم رهبری هم بارها در این خصوص تاکید داشته اند که این را از دستور کار خارج کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi