شماره : 44638
۳۰ / ۶ / ۱۳۹۷ - ۷:۴۹

رژه نیروهای مسلح و تیپ ۴۸فتح با سخنرانی سردار بوعلی

صبح امروز نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اصحاب رسانه برگزار شد. فرمانده سپاه ناحیه گچساران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اصحاب رسانه بدلیل پوشش مشکلات مردمی گفت:هدف دشمن ناکارآمدی نظام است که وظیفه #اصحاب_رسانه مقابله با جنگ روانی با تبیین عملکرد و پیشرفت های نظام در ۴۰سال گذشته می باشد. سرهنگ پاسدار

صبح امروز نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اصحاب رسانه برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اصحاب رسانه بدلیل پوشش مشکلات مردمی گفت:هدف دشمن ناکارآمدی نظام است که وظیفه #اصحاب_رسانه مقابله با جنگ روانی با تبیین عملکرد و پیشرفت های نظام در ۴۰سال گذشته می باشد.

سرهنگ پاسدار سید علی اصغر #نورائی نسب با بیان اینکه ایستادگی ملت موجب ناکامی دشمن است افزود:هدف عراق فتح ۳روزه ایران بود اما مردم ایران ۸سال مقاومت کردند که این اتفاق برگ زرینی در تاریخ جهان بود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه شعار #هفته_دفاع_مقدس امسال ( #ما_توانستیم ) است اقدام به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس کرد و افزود:رژه نیروهای مسلح با همکاری تیپ ۴۸فتح با سخنرانی سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان،نشست های روشنگری اردوهای جهادی یک تا سه روزه ،ایستگاه های صلواتی،دیدار با خانواده شهدا،مسابقات ورزشی ،گشت های عملیاتی ،فضاسازی و آذین بندی ،برگزاری دعا و همایش پیاده روی در جمعه آینده عنوان کرد.

رژه نیروهای مسلح و تیپ ۴۸فتح با سخنرانی سردار بوعلی 4 رژه نیروهای مسلح و تیپ ۴۸فتح با سخنرانی سردار بوعلی 5

 

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 44638 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز جمعه 30 شهریور 1397 ساعت ۰۷:۴۹:۵۷
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر