پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کسی در حکومت من دست خود را پیش کسی دراز نمی کند

جلسه موسسات خیریه با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران و کارکنان و موسسات خیریه شهرستان گچساران در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد. مدیر آموزش و پرورش در این جلسه گفت: اگر کسی که تمکن مالی دارد پیشرفت کند فردا از همان قشر حمایت خواهد کرد اما اگر از محرومان پیشرفت کند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44428
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۲۲

کرونا :

کسی در حکومت من دست خود را پیش کسی دراز نمی کند

جلسه موسسات خیریه با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران و کارکنان و موسسات خیریه شهرستان گچساران در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش در این جلسه گفت: اگر کسی که تمکن مالی دارد پیشرفت کند فردا از همان قشر حمایت خواهد کرد اما اگر از محرومان پیشرفت کند قطعا یار محرومان خواهد بود.

سید ظهیرالدین پورالحسینی عنوان کرد:با اینکه انتقاد از کمبود اعتبارات در جای خود باقی ست اما آموزش و پرورش تنها دستگاهی ست که راه به خانه مردم دارد و خانواده ها را به مدارس دعوت وبه آنها آموزش می دهد.

پورالحسینی ادامه داد:در دوره مدیریت ما تعاملی با مدیر وقت کمیته امداد شهرستان برقرار شد که کمکهایی که در هر مدرسه جمع آوری می شود در همان مدرسه هزینه شود.

وی با بیان اینکه می دانیم چه کسی از دانش آموزان  نیازمند است افزود :امام خمینی فرمودند خدمات نظام باید به مردم اعلام شود و کمک ها حتما نیاز نیست نقدی باشد بلکه باید به نحوی باشد که باعث توانمند سازی شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران  گریزی به آمار نیازمندان تحت پوشش زد و گفت:تعداد ۱۵۶۵ نفر تحت پوشش هستند که از این تعداد ۲۹۶ نفر یتیم شامل ۱۰۶پسر و ۱۹۰دختر و تعداد ۱۲۶۹نفر بی بضاعت شامل ۶۰۰پسر و ۶۶۹دختر می باشند.

پور الحسینی گفت : بزرگترین اقتصاد جهان را دولت آمریکا دارد ولی شکاف طبقاتی در این کشور بسیار است و اگر شکاف طبقاتی در جامعه شدید شود و اگر فردی رشد کرد فقط برای آن طبقه تصمیم میگیرد ، ما در راستای عدالت معشیتی و جلوگیری از شکاف طبقاتی تلاش می کنیم.

تعویض های طلایی نفت گچساران ، کاسپین قزوین را از پا درآورد
دنبال کنید

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران افزود: آموزش پرورش یک دستگاه ملی و بین المللی است و خود به خود متعلق به فردی نمی‌تواند باشد و این ثابت شده است.

پور الحسینی  بیان داشت : در سال دو جشن مهم داریم که اقدامات برای کمک به نیازمندان انجام میشود. هلال احمر، بهزیستی و کمیته امداد کمک می کنند نمی شود نادیده گرفت ولی کم است.
علی علیه السلام 5سال حکومت کرد سه جنگ بزرگ در داشت در کارنامه حکومتش گفت کسی در حکومت من دست خود را پیش کسی دراز نمی کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اداری آ و پ سه شنبه , 13 شهریور 1397 - 16:56

پورالحسینی فقط کل زن داره. فقط ازش بت بزرگی ساخته اند. پورالحسینی یه …….تقریبا تمام بیشتر نیروهای اداری از دستش به ستوه اومده اند.

دوست سه شنبه , 13 شهریور 1397 - 18:31

به عنوان یه دوست پیشنهاد میکنم جناب حاجی تا بیشتر تحقیر نشده از پست مدیریت کناره گیری نمایند.

logo-samandehi