جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بسیج پیشگام در عرصه #سازندگی / بسیج نبود ،باید فاتحه #انقلاب را می خواندیم

این فرمانده جبهه مقاومت در سوریه اظهارکرد:اگر بسیج نبود باید فاتحه انقلاب را می خواندیم، بسیج نه بدنبال پول و زر است و نه بدنبال امتیاز ،بلکه به عشق ولایت و شهداء در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی حاضر و گوش به فرمان ولایت است .

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44398
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۵:۰۳

کرونا :

بسیج پیشگام در عرصه #سازندگی / بسیج نبود ،باید فاتحه #انقلاب را می خواندیم

جلال محمدپور از فرماندهان جبهه مقاومت درجمع بسیجیان رزمایش محمد رسوال الله (ص)گچساران ضمن تبریک عید غدیر گفت:ما هر چه افتخار و عزت داریم از غدیرداریم و هر چه از اسلام شناخت و معرفتی نیز پیدا کرده ایم از غدیر است.

فرهنگ بسیجی در امتداد فرهنگ #غدیر و #عاشور

وی افزود:فرهنگ بسیجی نشات گرفته از فرهنگ غدیر و عاشوراست ،در عرصه های دفاع مقدس طایفه های لر زبان و ترک زبان به عنوان شیعیان این سرزمین هرچه افتخار آفریدند به عشق امیرالمومنین علیه السلام بوده است.

محمدپور تصریح کرد:امروز شهدای ما ناظر و شاهد اعمال ما هستند و اگر در دنیا عزت و افتخاری داریم ، اگر به عنوان یک قطب مهم در این دنیا حرفی برای گفتن داریم بواسطه حضور حماسی شما بسیجیان در تمامی عرصه ها بوده است.

این فرمانده جبهه مقاومت درسوریه گفت:حضرت امام(ره) بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برای تداوم و بقای انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بسیج عمومی را دادند ،همان بسیجی که امتحانش را در دوران دفاع مقدس و در تمامی عرصه های 40سال گذشته انقلاب به خوبی پس داده است.

بسیج پیشگام در عرصه #سازندگی

وی درادامه افزود:بسیج درعرصه سازندگی ودر خدمت رسانی به مردم در سراسر این سرزمین و بدون هیچ گونه چشم داشتی از دولتمردان ،هرکجا که بحران و نیاز شد به خوبی حاضر شد و فی سبیل الله خدمت کرد و سربلند هم بیرون آمده است.

نقش کلیدی بسیج در #بحران ها

محمدپور گفت:بسیج در بحران ها ،سازندگی و حوادث غیرمترقبه نقش کلیدی ایفا کرده است، در زلزله کرمانشاه که همین الان خیلی ها رها کرده اند اما بسیجیان مانده اند و پا به پای مردم با کمترین امکانات به سازندگی روستاها و شهر ادامه می دهند.

بسیج نبود ،باید فاتحه #انقلاب را می خواندیم

این فرمانده جبهه مقاومت در سوریه اظهارکرد:اگر بسیج نبود باید فاتحه انقلاب را می خواندیم، بسیج نه بدنبال پول و زر است و نه بدنبال امتیاز ،بلکه به عشق ولایت و شهداء در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی حاضر و گوش به فرمان ولایت است .

ایستگاه مطالعه پیک مهر در گچساران افتتاح شد
دنبال کنید

ظهور #تفکر بسیجی در #عراق و #شامات

محمدپور تصریح کرد:تفکر بسیجی است که امروز خواب دشمنان را آشفته کرده است و معادلات دنیا را برهم زده است ،همین تفکر بسیجی است که مردم سرزمین عراق و شامات را از خواب غفلت بیدار کرد که اگر مردم عراق و شامات از ستم داعش نجات پیدا کردند از همین نقش فرهنگ بسیجی بوده است.

وی افزود:امروز به لطف خداوند در سرزمین شامات بیش از 80هزار بسیجی جبهه مقاومت پا به میدان و رزم دیده آماده جانفشانی و ایثار هستند و نه تنها تا بلندی های جولان بلکه تا قلب بیت المقدس را اگر دستور بگیرند، پیش خواهند رفت.

این فرمانده جبهه مقاومت گفت:اگر مردم عراق از ستم و ظلم گروهای تکفیری رهایی یافتندجز به لطف خداوند و همت بسیجیانی که از فرهنگ عاشورایی ما نشات گرفته بودند،نیست و  امروزآن اقتدار به لطف تفکر بسیجی در آن سرزمین حاکم شده است .

پیاده سازی تفکر #عاشورایی در #شامات

محمدپور اظهارکرد:آن مسئله ای که امام بزرگوار انتظارش را داشتند و فرمودند” که یک روز این فرهنگ عاشورایی ما باید در دنیا گسترش پیدا کند”، امروز آمریکایی ها دست و پا می زند که جمهوری اسلامی باید از سوریه بیرون برود که باید گفت جمهوری اسلامی تفکرعاشورایی را 5سال پیش در سرزمین شامات پیاده کرده است.

وی تصریح کرد:امروز لبنان ،لبنان 20سال پیش نیست و در هرکوچه و بازارش بسیجیانی هم فکر و  هم عقیده بسیجیان ما آماده رزم هستندو امروز در سرزمین شامات و عراق هم بسیجیانی هستند که فرهنگ عاشورایی ما را به آنها القا کرده اند و آماده فرمان ولایت هستندتا علیه دشمن مبارزه کنند.

#سقوط آخرین پایگاه #دشمن درسوریه

این فرمانده جبهه مقاومت درسوریه اظهارکرد:امروز آخرین پایگاه دشمن در سرزمین شامات در محاصره ودر حال سقوط است و دشمن به هر در و دیواری می زند تا از این وضعیت خلاص شودو سناریوی شیمیایی را مطرح می کنند تا خود را از این گودال و این منجلابی که خود عاملش بودند،نجات دهند.

سپاه پاسداران از تمام ظرفیت ها برای توسعه مناطق محروم بهره می گیرد
دنبال کنید

محمدپور درادامه اظهارکرد:امروز عزت و اقتدار بسیج ما در تمام خاورمیانه و حتی بیشتر از آن چنان است که همچون دفاع مقدس در برابر دنیا با دست خالی ایستادگی و مقاومت کردیم ،چرا که ایمان به خداوند داشتیم.

وی افزد:فرهنگ یک بسیجی باید فرهنگ غدیر و عاشورایی باشد امروز در آستانه هفته دولت هستیم که باید یادی از شهیدان رجایی و باهنر داشته باشیم و یادی کنیم از کسانی که جانشان را نثار این انقلاب کرده اند.

امانت #شهداء در دست #نااهلان

این فرمانده جبهه مقاومت درسوریه تصریح کرد:بخشی از امانت شهداء امروز دست کسانی است که نااهل هستند ،کسانی که خوب امتحان پس نداده اند و لیاقتش را هم ندارند، اما ای مسئولین اگر می خواهید مملکت ما از این بن بست و از این گرفتاری و نابسامانی ها نجات پیدا کندباید از مدیران انقلابی و مدیرانی که تفکر بسیجی دارند استفاده شود.

مردم مدیران #کارآمد و #انقلابی می خواهند

#محمدپور گفت:امروز در #مملکت هیچ چیزی کم نداریم هم سرمایه انسانی خوبی داریم و هم منابع ارزشمندی داریم و مردم نیز مسئولان و مدیران اصیل ، کارآمد و با تفکر انقلابی می خواهند و #بسیج امروز این آمادگی و توان را دارد که در هرکجای مملکت که لازم باشدحضور مستمر و فعال داشته باشند.

این #مدافع حرم تصریح کرد:امروز باید شعار #50میلیون بسیجی آماده را سر دهیم و هر کسی در این نظام دلش با ارزشها و آرمان های انقلاب است خود یک بسیجی است .

تبعیت محض از ولایت فقیه

این فرمانده جبهه مقامت #درسوریه اظهارکرد:امروز پیام امام راحل و شهداء در غدیر خلاصه می شود و تبعیت محض از #ولایت فقیه ،وحدت و انسجام و همدلی و نیز آمادگی رزمی و فکری همراه با بصیرت از پیام های مهم غدیر است.

محمدپور افزود:امروز دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با تمام امکانات به میدان آماده است که بال و پر ولایت و ارزش های نظام را هدف قرار دهند که آمادگی و هوشیاری تک تک آحاد جامعه همراه با بصیرت دراین خصوص لازم و ضروری است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi