جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تبریک هفته دولت توسط فرمانده انتظامی شهرستان گچساران

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ سید محمد موسوی به مناسبت هفته دولت سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پیامی آغاز هفته دولت را به همگان به خصوص دولت مردان خدوم و ولایی و خدمتگذاران جمهوری اسلامی تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است: هفته اول شهریور ماه، که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44307
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۰۵

کرونا :

تبریک هفته دولت توسط فرمانده انتظامی شهرستان گچساران

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ سید محمد موسوی به مناسبت هفته دولت

سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پیامی آغاز هفته دولت را به همگان به خصوص دولت مردان خدوم و ولایی و خدمتگذاران جمهوری اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والا مقام”رجایی” و ” باهنر” مزین و هفته دولت نامگذاری شده فرصتی برای سرمشق قراردادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم است.

بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال “حمایت از کالای ایرانی” نامگذاری شده است،  تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت و منش آنان، در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با محوریت شعار امسال، گام بردارند.و اینجانب نیزمتعهد می گردم که در راستای عدم ورود کالای قاچاق به شهرستان نهایت جدیت و از هیچ تلاشی فرو گذار نباشم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به تمامی همکاران و کارمندان و دولتمردان ولایی تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi