پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

روستای نازمکان با روستاهای دیگر چه فرقی دارد؟!

یک سوال و نیم ساعت بحث ؛ روستای نازمکان و امثالهم با روستاهای دیگر چه فرقی دارد که در آن کمتر از همه ی روستاها کار می شود؟؟!! من احساس می کنم تبعیض در کار است؟؟!!

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44277
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۱۸

کرونا :

روستای نازمکان با روستاهای دیگر چه فرقی دارد؟!

در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گچساران نماینده ی گچساران و باشت رو به سوی #مسئولان بنیاد #مسکن از آنان یک سوال کرد و حدود نیم ساعت آنها را به باد انتقاد گرفت و گفت : روستای #نازمکان و #امثالهم با روستاهای دیگر چه فرقی دارد که در آن کمتر از همه ی روستاها کار می شود؟؟!! من احساس می کنم تبعیض در کار است؟؟!!

وی گفت: #ورودی #نازمکان آنقدر بزرگ است که برای یک طرح #تفریحی برای #جوانان این روستا مناسب است .

علت نیم ساعت بحث بر سر روستای #نازمکان و #عصبانی بودن غلام رضا تاج گردون نماینده ی #گچساران و #باشت چه بوده است؟  و شاید باید این دلایل را در #یادداشت #یعقوب #درویشیان ساکن روستای نازمکان (دهستان بویراحمد گرمسیری)  در سال 96 خطاب به نماینده گچساران و باشت خواند:

جناب دکتر تاج گردون؛ از آنجا که منطقه ی نازمکان که شامل روستاهای #هجرت – #سرتیره – #نازمکان سفلی و علیا- #اسلام آباد – #رودبال و #پائین دست روستاهای #موگ و #نیمدور از کانال آب #نازمکان برداشت میکنند و اینک در آستانه ی محرومیت از این نعمت خدادادی میباشند، خوشحالی شما از ابیاری دشتهای امامزاده جعفر (ع)و روستاهای سراب ننیز، نوعی تبعیض را به ذهن جامعه متبادر میکند. تبعیض از آن رو که چگونه شما برای منطقه ی کمتر برخوردار نازمکان متاثر نمیشوید ولی برای چرخش رایزرها و آبپاشهای مناطق بیشتر برخوردار در دشت امامزاده جعفر(ع)احساس شعف و خوشحالی می نمائید؟؟

جناب آقای نماینده، ما ریشه در تاریخ داریم و مردمی اصیل هستیم اما بخیل نیستیم و شادی شما و رونق مزارع دیگر #شهروندانمان نیز آزارمان نمی دهد ؛ درد ما از بی آبی و عطشی است که لبمان را تشنه و مزارعمان را خشکانده است ..

چرا کاندیدای قشقایی راه نجات است ؟ / قشقایی دچار افسردگی ناشی از"نمی توانیم"شده
دنبال کنید

ما معتقدیم که شما میتوانید با فراهم کردن زیرساخت های گردشگری و استفاده ی اهالی از حاشیه ی بالادست دریاچه ی سد برای برخی از اهالی منطقه اشتغال پایدار فراهم بفرمائید ولی متاسفانه با فراموشی این منطقه در محاسبات آماری شما و #مسولان، فقط سهممان تشنگی اهالی و خشکی مزارعمان بوده ولی همچنان به آینده امیدواریم که بالاخره تغییری حاصل بگردد.

انتظار معجزه از جنابعالی نداریم زیرا عصای موسی و ید بیضائیتان در جاهای دیگر برکت و معجزه به بار آورده اند اما به عنوان بخشی از جامعه ی آماری حوزه ی انتخابی حضرتعالی از جنابتان مستدعی هستیم که در بخش اعتبارات #عمرانی و #اشتغال زایی در حوزه ی روستایی به اندازه ی حقمان در کمیسیون ها و بودجه های مصوبتان دیده شویم.

جناب دکتر تاج گردون، ما اهالی نازمکان فارغ از طیف ها و طایفه ها با تمامِ دل و بر حَسَب تکلیف ، دَینمان را به انقلاب و مسولان ادا کرده ایم و شاهد این مدعا شهدا و جانبازانی که تقدیم رسالت انقلاب شده اند و اکنون #خواهان #احقاق #حق خویش در برخورداری از آب #کشاورزی و #شرب هستیم. وضعیت اشتغال و طرح های عمرانی دولت در این منطقه زیر صفر و در حوزه ی ارتباطات و امواج پایدار شبکه های #تلویزیونی و #دیجیتال و #برخوداری از اینترنت روستایی و حتی اینترنت ۳g فاقد خدمات میباشیم.

روستای نازمکان با روستاهای دیگر چه فرقی دارد؟! 1 روستای نازمکان با روستاهای دیگر چه فرقی دارد؟! 2 روستای نازمکان با روستاهای دیگر چه فرقی دارد؟! 3 روستای نازمکان با روستاهای دیگر چه فرقی دارد؟! 4

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi