چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئولین نسبت به فراهم آوری زیرساخت ها اقدام کنند / سرمایه ای دارند بیایند و درب ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) را بزنند

صبح امروز پنجشنبه مورخ ۹۷/۵/۲۵ با حضور نماینده مردم #گچساران و #باشت ،فرماندار ،مسئولین شهرستانی و استانی ،مسئول ستاد اجرایی #فرمان_امام ،مدیرعامل #بنیاد_برکت ،مدیر عامل شرکت دارویی #هربی_فارمد،مدیر عامل شرکت توسعه اقتصادی تدبیر  در سالن اجتماعات تالار فرهنگیان گچساران برگزار گردید . مسئولین نسبت به فراهم آوری زیرساخت ها اقدام کنند در این آیین فرماندار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44254
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

کرونا :

مسئولین نسبت به فراهم آوری زیرساخت ها اقدام کنند / سرمایه ای دارند بیایند و درب ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) را بزنند

صبح امروز پنجشنبه مورخ ۹۷/۵/۲۵ با حضور نماینده مردم #گچساران و #باشت ،فرماندار ،مسئولین شهرستانی و استانی ،مسئول ستاد اجرایی #فرمان_امام ،مدیرعامل #بنیاد_برکت ،مدیر عامل شرکت دارویی #هربی_فارمد،مدیر عامل شرکت توسعه اقتصادی تدبیر  در سالن اجتماعات تالار فرهنگیان گچساران برگزار گردید .

مسئولین نسبت به فراهم آوری زیرساخت ها اقدام کنند

در این آیین فرماندار شهرستان #گچساران ضمن عرض خیر مقدم به حضار و میهمانان این جلسه گفت : امروز مصادف است با #سالروز_ورود_آزادگان به کشور که این روز را گرامی می داریم.

رحیمی در ادامه افزود : با افتتاح این طرح شاهد رونق اقتصادی و کشاورزی در منطقه خواهیم بود. فرماندار گچساران از همه مسئولین خواست نسبت به فراهم آوری زیرساخت ها برای جذب سرمایه گذار اقدام کنند.

کارخانه به همت بنیاد برکت که از زیرمجموعه های ستاد اجرایی فرمان امام #خمینی (ره)می باشد

نماینده مردم گچساران و باشت نیز در این آیین ضمن خیرمقدم خدمت میهمانان جلسه عنوان کرد :اینکه امروز این عزیزان گرد هم جمع شده اند آغاز یک کار خوب #تلفیقی و برنامه ریزی شده است اما آن چیزی که برای ما مهم است اینست که تحول در زمینه زندگی و اشتغال و در آمد به وجود بیاید . ما در شهرستان های گچساران و باشت حدود ۱۶ هزار هکتار زمین ها را از #دیم به #آبی تبدیل کرده ایم و اگر با یک حساب سرانگشتی اگر برداشت گندم آبی از ۵۰۰ کیلو به ۴ تن تبدیل شود و زمین ها را به صورت سنتی و در دو فصل کشت کنند در آمد سالیانه کشاورزان ما حدود ۱۶۰ میلیارد تومان می شود.

تاج گردون در ادامه عنوان کرد :امروز آغاز یک تغییر جهت هست چراکه طرح های آبرسانی انجام گرفته و هزینه آبرسانی برای هر هکتار ۷۰ میلیون تومان می شود که هزینه #آبرسانی  ۱۶/۰۰۰ هزار هکتار ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ میلیارد تومان می شود.

غلامرضا تاج گردون به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)اشاره کرد و افزود :این ستاد خدمات بسیار شایان و ارزنده ای در زمینه اشتغال ،عمران و رفع محرومیت در کشور را انجام می دهد که از این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم .

نماینده مردم گچساران و باشت از راه اندازی یک کارخانه گیاهان دارویی دیگر در شهرستان باشت خبر داد و گفت: این کارخانه به همت بنیاد برکت که از زیرمجموعه های ستاد اجرایی فرمان امام #خمینی (ره)می باشد راه اندازی خواهد شد .

فریاد مرگ بر آمریکا در کهگیلویه و بویراحمد طنین‌انداز شد
دنبال کنید

تاج گردون اشاره دیگری به کمک ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به استان کرد و گفت: روی یکی از بخش های استان زوم شده بود و مبلغ  ۳۰ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده بود که کارهای عمرانی آن را انجام دهند که فکر می کنم بخش #چاروسا یا #دیشموک بود که من به عزیزان پیشنهاد دادم که ما سه حوزه محروم در استان داریم که سه نقطه را در سه گوشه استان انتخاب کنید که عزیزان گفتند کدام بخش ها را پیشنهاد می کنید که گفتم #مارگون و #باشت که آن ۳۰ میلیارد تومان را همانجا نگه داشتند و دو تا ۳۰ میلیارد تومان را به گچساران و باشت دادند که برای برق آب و مسائل زیربنایی هزینه شود که من از همه ی عزیزان سپاس گذاری می کنم.

پروژه کیلومتر ۲۰ جاده گچساران شیراز در سربیشه کلنگ زنی خواهد شد

در ادامه این نشست #مدیرعامل شرکت داروئی هربی فارمد به تشریح این پروژه پرداخت و گفت :این پروژه با مساحت کل ۱۰ هکتار و مساحت پروژه ۱٫۷ هکتار و مساحت کارخانه ۵۶۰۰ متر و زیربنای ساختمان عمومی و رفاهی ۱۰۰۰ متر مربع و مدت اجرای پروژه ۲۷ ماه می باشد که در کیلومتر ۲۰ جاده گچساران شیراز در روستای سربیشه کلنگ زنی خواهد شد.

عمده فعالیت های بنیاد برکت در این استان ساخت مدرسه بوده است

مدیر عامل بنیاد برکت در این آیین گفت :عمده فعالیت های بنیاد در این استان ساخت مدرسه بوده است که در زمان استاندار وقت بین دکتر خادمی و دکتر مخبر تفاهم نامه ای به امضا رسید که حدود ۳۰۵ میلیارد تومان تعهد شد که در حوزه های اقتصادی عمرانی و زیربنایی تا پایان سال ۹۷ در استان هزینه شود که با توجه به جابه جا شدن استاندار و آمدن دکتر احمدی ما در پاییز سال ۹۶ جلسه ای داشتیم و در آن جلسه مهلت اجرای پروژه ها تا سال ۹۸ تمدید شد و با پیگیری های صورت گرفته این تفاهم نامه اجرایی شد و امروز شاهد کلنگ زنی کارخانه گیاهان دارویی هستید و لازم به ذکر است علاوه بر آن ۳۰۵ میلیارد تومان مبلغ ۲۴۰ میلیارد تومان در بخش اقتصادی تعهد داریم که عمده این تعهد تا حدود ۱۸۰میلیارد تومان مربوط به بنیاد برکت می باشد.

اعتراض کارگران سد چم‌شیر گچساران ناامید تر از همیشه + تصاویر
دنبال کنید

جعفری ادامه داد: من نامه ای به استاندار محترم ارسال کردم که در بخش عمران محور آن چنان فعالیتی در حوزه استان شما نداریم که البته در گذشته بنیاد برکت در ۷ طرح اقتصادی در استان مشارکت کرده که از ۵ طرح آن خارج شدیم و در دو طرح تولیدی در حال کار هستیم و جالب اینجاست ۴ طرحی که از آن خارج شدیم متعلق به شهرستان گچساران بوده است و در شهرستان باشت هم علاوه بر آن ۱۰ میلیارد سرمایه در حوزه فعالیت گیاهان دارویی ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حوزه زیربنایی تعهد کرده بودیم و ۳۹ پروژه را شامل می شد که این پروژه ها اجرایی شده و عددی که گفته شد برای دو سال تقسیم شده است که ۷میلیارد را برای امسال و مابقی برای سال آینده هزینه می شود و پروژه ها ۵۱ درصد پیشرفت کاری داشته است که انشاالله بتوانیم حدود ۶۳۲ پروژه را در کل استان بهمن ماه سال جاری با حدود ۴۰ میلیارد تومان در بخش زیربنایی آماده کنیم و ما امسال اشتغال حدود ۵۰۰ نفر مشاغل خانگی را برای #لوداب و #چاروسا داریم و در سال ۹۸ برای سایر بخش های استان برنامه ریزی خواهیم کرد.

سرمایه ای دارند بیایند و درب ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) را بزنند

معاونت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)در این آیین گفت: ما روش های مختلفی برای رفع مشکل بیکاری داریم و اگر یک نفر یک جوانی را صاحب کار کند به والله آخرت را برای خود خریده است چرا که این جوان را از اعتیاد و مفاسد اخلاقی نجات داده است و این عیب و ننگ است برای جامعه که جوان ۳۰ ساله هنوز از جیب پدر برای امورات روزمره خود استفاده کند و بدانید ما اگر برای صد نفر شغل ایجاد کنیم بهشت را خریده ایم.

دکتر سید هاشمی در پایان از کارآفرینان خواست اگر سرمایه ای دارند بیایند و درب ستاد را بزنند  و با کمک ستاد و وام ،تولید اشتغال کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi