شماره : 44234
۲۲ / ۵ / ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

غافلگیری مسئولان / تاج گردون برآشفت / نگویید با من تماس گرفته نشده است

جلسه بافت فرسوده صبح امروز با حضور نماینده گچساران و باشت  و معاون محترم بنیاد مسکن کشور جمهوری اسلامی ایران در فرمانداری گچساران برگزار شد. در این جلسه غلامرضا تاجگردون با سوالات مختلف مسئولان  را غافلگیر کرد. وی از مسئولین پرسید: دلیل اختلافات میان آمار برای این پروژه چه بوده است؟!! وی همچنین پرسید:  مواردی

جلسه بافت فرسوده صبح امروز با حضور نماینده گچساران و باشت  و معاون محترم بنیاد مسکن کشور جمهوری اسلامی ایران در فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این جلسه غلامرضا تاجگردون با سوالات مختلف مسئولان  را غافلگیر کرد.

وی از مسئولین پرسید: دلیل اختلافات میان آمار برای این پروژه چه بوده است؟!!

وی همچنین پرسید:  مواردی وجود دارد که ما و شما خبر نداریم ،شما تایید کردید، ما رصد کردیم و در نظام مهندسی چه اتفاقی افتاده است که این موارد دیده نشده است؟؟! چرا نقشه برای بعضی از پلاک ها و واحد ها گرفته نشده است؟؟!

گزارش؛  اشکالات آماری در این جلسه بسیار مشهود بود شاید عدم روشن بودن آمار ،این جلسه را تحت شعاع قرار داده بود.

در حواشی این جلسه به پروژه های زیر مجموعه پروژه بافت فرسوده گچساران پرداخته شد از جمله : احداث مدرسه ۹ کلاسه را در محله رادک،پایگاه سلامت محله رادک، کتابخانه ی محلی رادک و پروژه پارک محلی لبنان و سادات بود.

در اکثر مواقع هم تاج گردون برخورد تندی با مسئولین داشت؛ یک نمونه آن را میتوان به  زمین پروژه اداره فرهنگی  که در این پروژه تعریف شده بود اشاره کرد زمینی که مسئول ادعا می کرد زمین و نقشه نداریم و تاج گردون برآشفت و گفت من خود زمین و نقشه را بازدید کردم ؛چگونه شما می گوید زمین و نقشه نداریم؟!

 

 

یکی از تقاضای که تاج گردون در این جلسه داشت خارج کردن بانک ملت از طرح بافت فرسوده بود زیرا که مدعی شد که بانک ملت در اعطای وام ها به متقاضیان کم کاری کرده است.

خیانت در مذاکره پنهان/نماینده ای که همدست مفسدین است/مسئولین از رجایی ها و باهنرها یاد بگیرید
دنبال کنید

در حاشیه این جلسه فرماندار گچساران از مدیران بانکهای استان کهگیلویه و بویراحمد خواست نامه ای که برای آنها از طرف فرمانداری فرستاده میشود پس فرستاده نشود و گفت: این پس فرستادن نامه نوعی بی احترامی محسوب میشود لطفاً نام را پس نفرستید اگر جوابش خیر است بگویید.

در ادامه این جلسه غلامرضا تاج گردون نماینده گچساران و باشت به ۵ نکته پرداخت؛

نکته؛ در بخشی از طرح بافت فرسوده 48 هکتار تایید شده به عنوان زمین پشتیبانی اجرای طرح باشد که در این خصوص باید ۲۰۴ واحد مسکونی جابجا شود.  باید چه کاری صورت گیرد؟! چه کسی جوابگوی این موضوع است؟!

نکته؛ وی گفت این طرح مقدار زیادی بودجه به همراه داشته است حتی یک ریال از منابع استانی، شهرستانی ،شهرداری صرف این طرح نشده است و حتی هزینه ای از استان هم در بافت فرسوده نیامده است بداند شهرداری یک ریال خرج نکرده ، سود هم نبرده است منابع کاملاً از مرکز آمده در مورد پروژه بلادیان هم همین گونه است.

نکته؛ ارزش افزوده در این طرح برای مردم ایجاد شده است و این ارزش چندین برابر است همه جا رکود داشتیم ولی در این طرح ارزش املاک بالا رفته است ،بانک ها ثروتشان بیشتر شده است.

نکته؛ نگویید با من تماس گرفته نشده است بگویید تماس گرفتم و با این بهانه عملکرد خود را توجیه نکنید.

نکته؛ اکنون که قیمت ها دوبرابر شده است مردم ما را متولی خودشان می‌دانند باید به آنها توجه کنیم و مشکلات را برطرف کنیم.

مهدیان معاون محترم بنیاد مسکن جمهوری اسلامی ایران گفت: ما آمدیم اگر کاری از دستمان برمی‌آید برای اجرای هرچه بهتر این طرح انجام دهیم مواردی را هم قبول کردیم که انجام دهیم.

مقام معظم رهبری با تیزبینی و فراست به آن نگاه می کنند
دنبال کنید

غافلگیری مسئولان / تاج گردون برآشفت / نگویید با من تماس گرفته نشده است 5 غافلگیری مسئولان / تاج گردون برآشفت / نگویید با من تماس گرفته نشده است 6 غافلگیری مسئولان / تاج گردون برآشفت / نگویید با من تماس گرفته نشده است 7

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 44234 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت ۱۳:۱۳:۳۸
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر