شماره : 44224
۲۱ / ۵ / ۱۳۹۷ - ۹:۴۸

واقعیت ها بیان نمی شود / می‌روند و می‌گویند فرماندار گفته است / ما بیکار هستیم ،مصوبه ای در شورا نیست

صبح امروز جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گچساران با حضور فرماندار گچساران و دکتر صیدی رئیس بهداشت و درمان گچساران برگزار شد. دکتر صیدی در این جلسه گفت:  نیاز به اقدام اورژانسی داریم که باید اقدامات صورت گیرد. وی افزود: اگر کاری می‌خواهد صورت گیرد کار باید عمقی باشد و این مشکلات به

صبح امروز جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گچساران با حضور فرماندار گچساران و دکتر صیدی رئیس بهداشت و درمان گچساران برگزار شد.

دکتر صیدی در این جلسه گفت:  نیاز به اقدام اورژانسی داریم که باید اقدامات صورت گیرد.

وی افزود: اگر کاری می‌خواهد صورت گیرد کار باید عمقی باشد و این مشکلات به این خاطر ایجاد شده است که با هماهنگی صورت نمی گیرد.

 

واقعیت ها بیان نمی شود / می‌روند و می‌گویند فرماندار گفته است / ما بیکار هستیم ،مصوبه ای در شورا نیست 5

 

حسینی رئیس شورای شهر گچساران گفت: من می‌دانم اشکال کار از کجاست و اگر من گله می کنم برای آن است که واقعیت ها بیان نمی شود.

وی افزود: هیچ گونه مصوبه‌ای برای در شورای شهر باقی نمانده است ما در بدو ورود دچار اختلافاتی شدیم که از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: در وصف کشتارگاه‌ها یکی از بحث‌های اصلی نماینده و فرماندار همین بس بود که مشکلات و نقص آن را یادداشت کردیم و آنچه لازم بود را انجام دادیم.

حسینی گفت: واقعیت امر این است که اصل کار را باید به کاردان سپرد نواقصی داشتیم که زیاد خوب نبود که شهردار قول داد آنها را انجام دهد، اگر می‌دانید در مجموعه شهرداری کسانی تخطی می‌کنند و کار انجام نمی‌دهند به شورای شهر اطلاع دهید تا مشکلات برطرف شود.

حسینی به طنز گفت: ما بیکار هستیم ،مصوبه ای در شورا نیست که انجام نداده باشیم و هیچ کاری غیر از برداشتن شهردار نداریم.

 

واقعیت ها بیان نمی شود / می‌روند و می‌گویند فرماندار گفته است / ما بیکار هستیم ،مصوبه ای در شورا نیست 6

همچنین در این جلسه فرماندار گچساران گفت: در این شهرستان باید یک افق ۳۰ تا ۴۰ ساله را ببینیم و قانع نباشیم.

فرماندار گچساران گفت: کاری کنید ، بهترین ناظر اول خدا  و بعد خودتان است.

جلسه شورای آموزش و پرورش گچساران برگزار شد
دنبال کنید

فرماندار گچساران در ادامه این جلسه گفت: می‌روند و می‌گویند فرماندار گفته است تعطیل شود، نمی‌گویند کشتارگاه مشکل بهداشتی دارد و تعطیل شده است این را روی شانه فرماندار می‌اندازند ، من می دانم مشکل دارد.

وی در خصوص بودجه های امسال گفت: برای اولین بار که من فرماندار هستم امسال پول هست امسال ۴۶ درصد پول در حساب ها است و اگر اداره ای نیاز دارد می‌تواند اقدام کند.

واقعیت ها بیان نمی شود / می‌روند و می‌گویند فرماندار گفته است / ما بیکار هستیم ،مصوبه ای در شورا نیست 7

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 44224 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت ۰۹:۴۸:۵۲
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر