شماره : 44202
۱۷ / ۵ / ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳

پیام فرمانده بسیج سپاه ناحیه گچساران بمناسبت روز خبرنگار

پیام فرمانده بسیج سپاه ناحیه گچساران سید علی اصغر نورایی نسب بمناسبت روز خبرنگار “ن وَ اَلْقَلَمِ وَ مٰا یَسْطُرُونَ” و سلام و درود خدا بر تمامی “وقایع‌ نگارانی”که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارندو همت خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏گیرند. ای که نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان

پیام فرمانده بسیج سپاه ناحیه گچساران سید علی اصغر نورایی نسب بمناسبت روز خبرنگار

“ن وَ اَلْقَلَمِ وَ مٰا یَسْطُرُونَ”

و سلام و درود خدا بر تمامی “وقایع‌ نگارانی”که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارندو همت خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏گیرند.

ای که نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی توانند بگویند و فریادشان بی صداست.
به راستی چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید.

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ این روز فرصت مغتنمی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم تشکر و قدردانی شود.

این روز شکوهمند را که روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم است به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم شهرستان گچساران در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

این روز، یادآور حماسه آفرینیهای آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

به حمد خدا رسانه ها در جمهوری اسلامی ایران و به برکت خون شهدای خبرنگار، بر سرحرفه خویش با هیچ صاحب زر و زوری معامله نکرده اند و اصول انقلابی خود را که همان دفاع از مظلومان و انعکاس درد و رنج آنان است، بهتر از گذشته انجام می دهند.

و “قلم” بهانه ای شد تا ذهنمان را از قید کلمات بی‌شمار رها کرده و جسورانه در بیکران دنیای “خبر” خلاصه شویم.

پیگیری مشکلات آب شرب در شهرها و روستاهای آزادشهر و رامیان
دنبال کنید

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 44202 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت ۲۰:۵۳:۱۹
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر