چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدام رضوی وارد شهرستان گچساران شدند+تصویر

خدام رضوی  وارد شهرستان گچساران شدند که پس از حضور در گلزار شهدای روستای پادوک خیرآباد ،در میان جمع کثیری از مردم و عاشقان حرم رضوی در روستای اسلام آباد لیشتر این شهرستان مورد استقبال قرار گرفتند. خدام رضوی با مدیحه‌سرایی و اهتزاز پرچم سبز حرم مطهر هشتمین خورشید آسمان امامت و ولایت و شهروندان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44121
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۴۷

کرونا :

خدام رضوی وارد شهرستان گچساران شدند+تصویر

خدام رضوی  وارد شهرستان گچساران شدند که پس از حضور در گلزار شهدای روستای پادوک خیرآباد ،در میان جمع کثیری از مردم و عاشقان حرم رضوی در روستای اسلام آباد لیشتر این شهرستان مورد استقبال قرار گرفتند.

خدام رضوی با مدیحه‌سرایی و اهتزاز پرچم سبز حرم مطهر هشتمین خورشید آسمان امامت و ولایت و شهروندان گچسارانی نیز با سوز و نیازی خالصانه به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها رفتند.

از دیگر برنامه های حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان گچساران، عیادت از بیماران بیمارستان شهید رجایی، حضور در همایش خردسالان قرآنی ،هنری و ورزشی، حضور در جمع خانواده های جان باختگان سانحه اتوبوس زائرین حرم امام رضا (ع) ،حضور در برنامه معنوی سه شنبه های مهدوی (عج)و نیز حضور در منزل مرحوم حجت الاسلام پرویز خواجه زاده بود.

شب گذشته به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت و دهه کرامت، برنامه‌های محوری ورود خدام و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی با اجرای مراسم باشکوه جشن‌های «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان حرم حضرت علی‌ بن موسی‌الرضا علیه السلام  در گچساران برگزار شد.

خدام بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام در این مراسم از پرچم متبرک حرم مطهر رضوی رونمایی کردند. قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام توسط مداحان شور معنوی ویژه ای به این محفل بخشیده بود و قرائت قرآن، سخنرانی،خطابه خوانی و مدیحه سرایی از دیگر برنامه های فرهنگی در این مراسم بود.

مردم ولایت مدار گچساران با حضور گسترده خود در آیین استقبال از پرچم و خدام حرم رضوی و نیز جشن بزرگ میلاد با سعادت ثامن الائمه (ع)، نمایشی از ارادت مردم ولایی این خطه با ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را به منصه ظهور رساندند.

خیابان بلادیان دوگنبدان شبها تا صبح عملیات عمرانی ساماندهی
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi