شماره : 44032
۱۷ / ۴ / ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸

درخواست شهروند کشاورز از مسئولان و مخابرات گچساران،باشت

درخواست شهروند کشاورز از مسئولان و مخابرات گچساران،باشت و عمل کردن به وغده هایی که مسئولان به خانواده ی وی داده اند.

درخواست شهروند کشاورز از مسئولان و مخابرات گچساران،باشت و عمل کردن به وغده هایی که مسئولان به خانواده ی وی داده اند.

سلام علیک

خدمت تمام مسئولین رسانه ملی که صدا یا مشکلات ما را به گوش مسئولین می‌رساند ،کمال تشکر و قدردانی را دارم.

حقیر علی دلاوریان ساکن روستای خان احمد آهوروک از توابع شهرستان باشت نزدیک به چند سالی است به دلیل و درخواست‌های مکرر مردم منطقه آهوروک سرانجام در روستای مخابراتی نصب گردید و لذا جاده ای دسترسی به آن در اراضی کشاورزی این حقیر می گذرد… .

در آن موقع به دلیل رضای پروردگار و حل مشکلات مردم روستا و همراهی با دولت و نهادهای اداری علی رغم نگرانی و اعتراضات گسترده خود و خانواده ام قرار شد جاده ای که به زمین کشاورزی وصل می شود اول تعمیر و زیر سازی شود بعد شروع به زیرسازی دکل کند.

اما بعد از گذشت چندین سال ،جاده ای که از همان ابتدای زیرسازی نداشته دچار وضعیت بحرانی شده که مشکلات متعددی را برای کار و امرار و معاش خانواده ام ایجاد نموده ..

لذا طی سه سال گذشته به اغلب ادارات شهرستان مراجعه نمودم و خواستار مرمت و بازسازی جاده را داشتم مهندس شجاعی از خود جاده ای که به زمین کشاورزی وصل می شود بازدید کرد… .

آقای کرمی و حسینی مسئول مخابرات گچساران و باشت آقای دیلمی مسئول اداره راه شهرستان باشت و همچنین مخابرات استان که نامه آن موجود میباشد مراجعه کردم اما هیچگونه جواب منطقی نگرفتم.

کوچک شما علی دلاوریان از روستای خان احمد آهوروک

ضمنا این کشاورز گفت در صورت اینکه به درخواستم ترتیب اثر داده نشود مجبور می شوم برای برطرف شدن مشکلات بوجود آمده شخصا برای برطرف شدن مشکل اقدام کنم و به این موضوع واقف هستم که این کار غیرقانونی است ولی چاره دیگری ندارم.

تصاویر زیر بخشی از درخواست های این کشاورز است؛

گلایه ورزشکاران از ضعف امکانات در گچساران/تلاش به نام ورزشکاران به کام مدیر کل/گچساران مادرید نیست و ۲۲ چمن نیاز ندارد+تصاویر
دنبال کنید

درخواست شهروند کشاورز از مسئولان و مخابرات گچساران،باشت 1 درخواست شهروند کشاورز از مسئولان و مخابرات گچساران،باشت 2 درخواست شهروند کشاورز از مسئولان و مخابرات گچساران،باشت 3

 

درخواست شهروند کشاورز از مسئولان و مخابرات گچساران،باشت 4 درخواست شهروند کشاورز از مسئولان و مخابرات گچساران،باشت 5 درخواست شهروند کشاورز از مسئولان و مخابرات گچساران،باشت 6 درخواست شهروند کشاورز از مسئولان و مخابرات گچساران،باشت 7 درخواست شهروند کشاورز از مسئولان و مخابرات گچساران،باشت 8

 

 

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 44032 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت ۲۱:۰۸:۰۱
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر