شماره : 43659
۱۵ / ۳ / ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

بی عدالتی ؛ اعتراض نیروهای ارکان ثالت شرکت گاز ناحیه گچساران

جمعی از نیروهای ارکان ثالت شرکت گاز ناحیه گچساران در اعتراض به بی عدالتی و نداشتن  امنیت شغلی مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.   این نیروها به حجمی کردن پیمان ها و برون سپاری نیروها از مجموعه شرکت گاز معترض هستند. همچنین جلوگیری از برخورد های سیاسی در شرکت گاز با نیروهای ارکان ثالث

جمعی از نیروهای ارکان ثالت شرکت گاز ناحیه گچساران در اعتراض به بی عدالتی و نداشتن  امنیت شغلی مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.

 

این نیروها به حجمی کردن پیمان ها و برون سپاری نیروها از مجموعه شرکت گاز معترض هستند.

همچنین جلوگیری از برخورد های سیاسی در شرکت گاز با نیروهای ارکان ثالث از سوی مسولین و تیم مدیریتی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد از هدف های دیگر این تجمع اعتراضی بود.

 

درخواست ملاقات نیروهای ارکان ثالث  تعمیرات گاز گچساران با غلامرضا تاج گردون و دیگر مسولین خواسته دیگر تجمع کنندگان بود که محقق شد و تجمع کنندگان موفق شدند دقایقی با نماینده گچساران و باشت هم کلام شوند.

 

بنا به گفته تجمع کنندگان تاج گردون قول مساعد دادند که پیگیر مطالبات نیروهای زحمت کش شرکت گاز باشند.

 

وی گفته بود :دغدغه و مسائل نیروهای پیمانکاری را می دانند و در جریان کار قرار دارند و بزودی مشکلات این نیروها را پیگیری خواهند کرد.

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 43659 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز سه شنبه 15 خرداد 1397 ساعت ۱۵:۵۱:۰۵
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر