شماره : 43653
۱۵ / ۳ / ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

تاج گردون؛صد طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران در حال اجراست

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: پنج طرح اقتصادی و اشتغال زای بزرگ با یک میلیارد دلار اعتبار در شهرستان نفت خیز گچساران اجرا می‌شود. غلامرضا تاج گردون یکشنبه شب در نشست بررسی طرح های عمرانی و اقتصادی گچساران اظهار داشت: این تعداد پروژه جدید از محل اعتبارهای وزارت نفت

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: پنج طرح اقتصادی و اشتغال زای بزرگ با یک میلیارد دلار اعتبار در شهرستان نفت خیز گچساران اجرا می‌شود.

غلامرضا تاج گردون یکشنبه شب در نشست بررسی طرح های عمرانی و اقتصادی گچساران اظهار داشت: این تعداد پروژه جدید از محل اعتبارهای وزارت نفت در این شهرستان اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این طرح ها در شورای اقتصاد کشور تصویب شده بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده چهار درصد از درآمد حاصل از این طرح ها پس از بهره برداری صرف مشکلات اقتصادی مناطق نفتخیز می شود.
تاج گردون گفت: هم اکنون 100طرح بزرگ عمرانی و اقتصادی در شهرستان گچساران در حال اجراست.
وی بیان کرد: طرح پتروشیمی گچساران با بیش از 52درصد پیشرفت فیزیکی از مهمترین طرح های اقتصادی این شهرستان است که تا خرداد سال 1399 بهره برداری خواهد شد و هم اکنون 820 نفر در این طرح مشغول بکار هستند.
تاج گردون با بیان اینکه طرح پتروشیمی گچساران با 20 هزار میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود.
گفت: میزان پیشرفت فیزیکی این طرح از ابتدای سال 1396 تاکنون بیش از 15 درصد است.
تاج گردون با بیان اینکه فاز دوم پتروشیمی گچساران مجوز دریافت کرده است عنوان کرد: زمین پتروشیمی شماره 2 در این شهرستان آماده شده است.
وی گفت: این طرح هم اکنون در حال انجام اخذ مجوزهای زیست محیطی است.
وی طرح بزرگ پرورش شتر مرغ، مجتمع بزرگ گلخانه ای ماهور باشت، آبیاری نوین باغ های دیل،آبرسانی به زمین های دشت لیشتر، انگشترک آبرزی، دژسلیمان و بابا کلان را از دیگر طرح های اقتصادی گچساران عنوان کرد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص 95 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات فراگیر در گچساران بیان کرد: جذب این اعتبارات راهکار خوبی برای توسعه اقتصادی این شهرستان است.
تاج گردون ابراز داشت: اصلاح شبکه فرسوده آب شهری، طرح های هادی روستایی، راه سازی، واگذاری انشعاب های فاضلاب و طرح های بهداشت و درمان از دیگر طرح های مهم در حال اجرای در گچساران است.

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 43653 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز سه شنبه 15 خرداد 1397 ساعت ۱۲:۲۶:۴۶
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر