پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

برای ایجاد اشتغال همیشه دنبال کار دولتی نباشیم

فرماندار شهرستان گچساران به همراه مدیر کل سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان و جمعی از مسئولین شهرستانی از دورهای آموزشی  که در راستای اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان در حال برگزاری است بازدید کردند.. عبدالرحیم رحیمی درجلسه ای که در ادامه بازدید در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43563
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

کرونا :

برای ایجاد اشتغال همیشه دنبال کار دولتی نباشیم

فرماندار شهرستان گچساران به همراه مدیر کل سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان و جمعی از مسئولین شهرستانی از دورهای آموزشی  که در راستای اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان در حال برگزاری است بازدید کردند..

عبدالرحیم رحیمی درجلسه ای که در ادامه بازدید در محل فنی و حرفه ای با حضور مربیان و کارآموزان این مرکز برگزار گردید با اشاره به  مسئله اشتغال در سطح کشور گفت : نباید برای ایجاد اشتغال همیشه دنبال کار دولتی و پشت میز نشینی باشیم بلکه با استفاده از حرفه آموزی و حضور در کلاسهای فنی و حرفه ای علاوه بر کارآفرینی برای خود  زمینه ساز اشتغالزایی در جامعه شد.

برای ایجاد اشتغال همیشه دنبال کار دولتی نباشیم 5

وی با بیان این مطلب که تعدادی از بانوان در سطح جامعه علاوه بر وظایف تربیت فرزندان به عنوان سرپرست و نان آور خانواده می باشندافزود: باید با برنامه ریزی و دعوت این قشر به حرفه آموزی و راه اندازی کسب و کار آنان را در حل مسائل اقتصادی و اجتماعی یاری نمایند.

برای ایجاد اشتغال همیشه دنبال کار دولتی نباشیم 6

فرماندار شهرستان گچساران با اشاره به سیاست های دولت در حوزه اقتصاد و اشتغال، اعطای تسهیلات برای اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار را از جمله اقدام های مهم دولت در راستای ایجاد و توسعه اشتغال، بهبود معیشت مردم، رشد و رونق اقتصادی عنوان کرد.

وی با اشاره به طرح توان‌افزایی زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست تصریح کرد: در این طرح با هدف بالابردن توان زنان بی‌سرپرست، بدسرپرست و خانواده آنان و جهت ایجاد اشتغال پایدار و سالم برای کسب درآمد کلاسهای آموزشی رایگان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای برگزار گردید.

برای ایجاد اشتغال همیشه دنبال کار دولتی نباشیم 7

کلاسهای آموزشی خیاطی،دوخت لباس فرم و محلی،گلیم بافی،نقاشی(گرافیک) آشپزی ،شیرینی پزی،آرایشگری و …. برای توانمند سازی بانوان بی سرپرست و بد سرپرست در مرکز فنی و حرفه ای در حال برگزاری است .

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi