شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

هیچ گونه کمبود سوخت در کهگیلویه و بویراحمد نداریم

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ گونه کمبود سوخت در استان نداریم و همچنان از مبادی تامین، مبادرت به تهیه سوخت کلیه مجاری عرضه سوخت در استان می کنیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43428
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

کرونا :

هیچ گونه کمبود سوخت در کهگیلویه و بویراحمد نداریم

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ گونه کمبود سوخت در استان نداریم و همچنان از مبادی تامین، مبادرت به تهیه سوخت کلیه مجاری عرضه سوخت در استان می کنیم.

لطفالله مسعودی ضمن تکذیب شایعه احتمال گرانی بنزین گفت: شلوغی جایگاه های عرضه سوخت به دلیل انتشار شایعاتی در فضای مجازی بوده و تا کنون هیچ مرجع رسمی در کشور افزایش قیمت بنزین را بیان نکرده است.

وی با اشاره به شلوغی پمپ بنزین های استان های مجاور گفت: همانگونه که فضای مجازی مختص به استان کهگیلویه وبویراحمد نیست، شایعه گرانی بنزین و کمبود سوخت نیز مختص به این استان نبوده و در کل کشور بخصوص استانهای مجاور نیز این شایعه پراکنده شده و موجب شلوغی در جایگاه های عرضه سوخت و هجوم شهروندان شده است.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به اعتصاب کامیون داران اشاره کرد و گفت: در برخی از استان های اعتصاب کامیون داران صورت گرفت و به تبع آن برخی از نفتکش ها نیز اعتصاب کردند ولی در استان ما هیچ گونه اعتصابی در خصوص نفتکش ها صورت نگرفته است.

مسعودی گفت: اعتصاب کامیون داران و نفتکش ها در استان های مجاور شکسته شده است و در استان ما نیز و سوخت رسانی به روال سابق ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سوخت دپو شده در مخازن عرضه سوخت استان به اندازه مصرف یک هفته کل استان است، گفت: جهت تامین سوخت مورد نیاز استان به صورت روزانه از طریق مبادی تامین اقدام می کنیم.

هشدار فرماندار بهمئی به مدیرانی که بی‌اعتنا به جذب اعتبار هستند
دنبال کنید

مسعودی در خصوص عرضه بنزین یورو۴ و بنزین سوپر در استان گفت: بنزین یورو۴ به دلیل حجم آلایندگی پایین آن اغلب برای کلان شهرها استفاده می شود و بنزین سوپر به دلیل محدودیدت تولید، در بعضی از جایگاه ها عرضه می گردد.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در پایان مصاحبه خود به بویرخبر گفت: در شهر یاسوج در ۳ جایگاه، گچساران  در ۲ جایگاه و در دهدشت در ۱ جایگاه عرضه سوخت، بنزین سوپر ارائه می شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi