شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پورابراهیمی با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و شورای فدراسیون روسیه دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در راس هیات پارلمانی در سفر به مسکو با سناتور ایگور مارازوف رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و شورای فدراسیون روسیه ملاقات کرد. در این ملاقات که با حضور دکتر مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو و تعدادی از اعضای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43364
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

کرونا :

پورابراهیمی با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و شورای فدراسیون روسیه دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در راس هیات پارلمانی در سفر به مسکو با سناتور ایگور مارازوف رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و شورای فدراسیون روسیه ملاقات کرد.

در این ملاقات که با حضور دکتر مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو و تعدادی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد سازمان بورس کشور در محل سفارت برگزار گردید، طرفین بر ضرورت تقویت روابط اقتصادی بین ایران و روسیه به ویژه از طریق همکاری های استانی تاکید کردند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این نشست با دعوت از گروه دوستی شورای فدراسیون برای سفر به ایران، گفت: هماهنگی‌های لازم با ریاست مجلس شورای اسلامی و نیز اتاق بازرگانی ایران جهت سفر مذکور در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

ایگور مارازوف رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و شورای فدراسیون روسیه نیز در این جلسه با اشاره به عضویت ۳۵ سناتور شورای فدراسیون روسیه در این گروه، بیان کرد استقبال مناسب اعضای شورای فدراسیون نشان دهنده علاقه این کشور به افزایش روابط اقتصادی با ایران است و ما از دعوت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی استقبال می کنیم.

وی افزود: پیشنهاد ما این است که به همراه اعضای شورای فدراسیون روسیه، فعالان اقتصادی کشور روسیه نیز در سفر به ایران حضور داشته باشند.

در این جلسه بعد از تبادل نظر مقرر گردید که گروه دوستی پارلمانی ایران و شورای فدراسیون روسیه به همراه تعدادی از فعالان اقتصادی روسیه به زودی از جمهوری اسلامی ایران دیدار و با برگزاری جلسات تخصصی با فعالان بخش خصوصی و بازدید از استان‌های مهم کشور در خصوص همکاری‌های اقتصادی و استانی، اعضای هیات اعزامی از روسیه با طرف‌های ایرانی گفت‌وگو کنند./

اعزام دومین کاروان دانش آموزی به مناطق عملیاتی
دنبال کنید

پایان پیام

پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۲

پورابراهیمی با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و شورای فدراسیون روسیه دیدار کرد رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و شورای فدراسیون روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد. http://cdn.icana.ir/d/019/201606100616630029.jpg پورابراهیمی,با,رئیس,گروه,دوستی,پارلمانی,ایران,و,شورای,فدراسیون,روسیه,دیدار,کرد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi