شماره : 43305
۲۵ / ۲ / ۱۳۹۷ - ۹:۵۹

تشدید خوی استکباری اسرائیل جهانیان را علیه این رژیم بسیج خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی به مناسبت یوم النکبه و انتقال سفارت آمریکا به قدس بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است: باسمه تعالی دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در هفتادمین سالروز نکبت، روز اشغال

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی به مناسبت یوم النکبه و انتقال سفارت آمریکا به قدس بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است:

باسمه تعالی

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در هفتادمین سالروز نکبت، روز اشغال سرزمین مقدس فلسطین و تشکیل رژیم نامشروع صهیونیستی که نکبت آن با اقدام غیر قانونی دولت ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس دو چندان شده، از مجالس کشورهای جهان، جامعه جهانی و سازمان‌های بین المللی آزادی خواهان جهان می‌خواهد همچنان در تداوم مخالفت خود با اقدام آمریکا، از حقوق ملت فلسطین تا لغو این تصمیم و بازگشت آمریکا به قوانین و معاهدات بین المللی حمایت جدی به عمل آورند.

اقدامات آمریکا در حمایت کامل از جنایات سازمان یافته رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در هفت دهه اخیر و زیرپا گذاشتن معاهدات و قوانین بین المللی در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت صهیونیست‌ها و انتقال سفارت خود به قدس بالفور جدیدی را بوجود آورده که احساسات بیش از یک میلیارد مسلمانان را جریحه دار می‌کند.

شیطان بزرگ با فراموش کردن تاریخ و سرنوشت حکومت‌ها، قوم‌ها و ابرقدرت‌هایی که در اوج قدرت سقوط کردند و تشدید خوی استکباری، جهانیان را علیه خود و رژیم صهیونیستی بسیج خواهد کرد. حضور مداخله گرانه و تحریک کننده داماد و دختر ترامپ در مراسم انتقال سفارت دهن کجی آشکاری است که نفرت و خشم علیه آمریکا را افزایش می‌دهد و یادآور غم‌انگیزترین محنت‌های بی‌شمار ملت مظلوم فلسطین که میلیون‌ها نفر از آنان در چنین ایامی از سرزمین خود آواره شدند می‌باشد.

نماینده انگلیس: خروج آمریکا از برجام مایه تأسف است
دنبال کنید

مردم و جوانان فلسطین در هفته‌های اخیر و روز نکبت با برگزاری تظاهرات بزرگ بازگشت، به آمریکا و رژیم صهیونیستی ثابت کردند که با تداوم مقاومت و پایداری سرزمین خود را از لوث وجود صهیونیست‌ها پاک خواهند نمود و انتقام روز نکبت، روز ویرانی و آوارگی، روز کشتار دیر یاسین، صبرا و شتیلا و انتقام خون شهدای فلسطین را از صهیونیست‌ها و آمریکا خواهند گرفت.

افکار عمومی و جامعه جهانی می‌داند که در قبال اقدامات یک جانبه و مداخله گرانه آمریکا و صهیونیست‌ها نباید چشم‌های خود را بر روی جنایات صهیونیست‌ها و مشروعیت دادن به اشغال قدس و آوارگی بیش از شش میلیون فلسطینی ببندد.

در پایان دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ضمن محکومیت شدید پروژه آمریکایی – صهیونیستی انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، حمایت خود را از بیانیه پایانی نشست کمیته فوق العاده فلسطین که به تاریخ ۲۴/۰۲/۹۷ با حضور نمایندگان پارلمان‌های ۲۲ کشور اسلامی در تهران برگزار شد، اعلام می‌دارد.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی/

پایان پیام

سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

تشدید خوی استکباری اسرائیل جهانیان را علیه این رژیم بسیج خواهد کرد دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس بیانیه‌ای به مناسبت روز نکبت و انتقال سفارت آمریکا به قدس صادر کرد. http://cdn.icana.ir/d/019/97549.jpg تشدید,خوی,استکباری,اسرائیل,جهانیان,را,علیه,این,رژیم,بسیج,خواهد,کرد Icana

خانه ملت

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 43305 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت ۰۹:۵۹:۵۲
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر